Kirjoittaja Aihe: Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos  (Luettu 96373 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Re: Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos
« Vastaus #120 : 22.07.2007 klo 20:44:49 »
Psychic:
Nyt näyttää ihan erilaiselta kuin aikaisempi versio!
Jostain syystä.
Mikä muuttui?

Tyylikäs graafinen esitys. Varmaotteista jälkeä.

EDIT:
Tuo lopullinen onkin eri muotoinen kuin luonnos. Eikä ole airbrush-kehystä joutsenella. Bra!
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 klo 10:58:05 kirjoittanut Tertsi »

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #121 : 23.07.2007 klo 09:37:12 »
Tavoittelin vanhan ajan klassista tunnelmaa ja tyyliä, kuitenkin modernilla otteella. Tavoitin aika hyvin sen mitä hain ja joku tyyli minulle tästä tulee mieleen, mutten osaa sanoa tarkemmin mikä tai minkä aikakauden tyyli. Tuleeko jollain jotain vertailukohtaa mieleen?-)

Minulla tulee lähinä mieleen Rudolf Koivu-aikaiset vinjettimäiset kuvitukset. Todella miellyttävää jälkeä.
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

• Jäsen
« Vastaus #122 : 23.07.2007 klo 21:59:14 »
Tertsi: Kehitystä todella huomaa tuosta vanhasta kuvasta leijonakuvaan. Tai ehkä sen tekevät värit, sano nyt sitten. Pidin tiikerin ilmeestä. Se on höpsö  ;)

Psychic: Itse tykkäsin enemmän tuosta värillisestä. Se toimii panoraamanakin. Ja jos tuollaisen julisteen näkisin, iskisi värillinen minuun jokatapauksessa paremmin, mustavalkoisesta tulee itselleni heti mieleen joku vanhemmanpuoleinen juttu. Joutsen on logona oikein onnistunut, mitäs minä nt valittamaan rupeaisin.

Ja sitten, uuden Harry Potterin kunniaksi, piirtelin Dobby-tontun sellaisena kun näen sen itse.

Edit: Pistin sen vielä tuohon avatariin, vähän pieni, mutta onpa jotain itse tehtyä :)

Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

tertsi

• Vieras
« Vastaus #123 : 26.07.2007 klo 21:18:13 »
Mulla on semmoinen mielipide, että jos on mustat voimakkaat ääriviivat, niin piirroksen värityksen pitäisi olla yksinkertainen.

Jos yrität luoda muotoa värittämällä, niin tee ohuempaa ja/tai ei-mustaa viivaa.

Timett

• Jäsen
« Vastaus #124 : 28.07.2007 klo 14:53:59 »
Tertsi: Joustavaa, rentoa ja toimivaa jälkeä. Ei mikään yllätys kun sinä olet kyseessä. Tyylisi on hyvä ja dynaaminen, mutta onko tapanasi repiä sen rajoja ja katsoa mihin taivut? Itse ainakin olen huomannut syrjähyppyjen avartavan itseäni.

Psychic: Uskottavaa settiä. Tulee mieleen joku art nouveau 1900-luvun alusta. Modernisoituna tosin.

Ville: Erittäin sympaattinen hahmo. Samaa mieltä olen Tertsin kanssa viivasta ja väreistä. Tämän voin todeta kokemuksen lihavoiduilla kirjasimilla.

Jos muistatte niin taannoin esittelin kokeilujani vapaammalla piirtämisen otteella. Nyttemmin olen piirrellyt taas ahkerasti yritellen sekä luonnosmaista että tarkempaa viivaa.
Paljon olen kehittynyt lyhkäisessä ajassa. Omasta mielestäni ainakin, ja se kannustaa jatkamaan.
http://www.deviantart.com/deviation/60683861/
http://www.deviantart.com/deviation/60684301/
Sarjakuvamuotoista jälkeä tulossa kenties hyvinkin pian.

Muoks: Pistin linkit koska en saanut kuvia suoraan näkymään
« Viimeksi muokattu: 28.07.2007 klo 14:57:39 kirjoittanut Timett »

tertsi

• Vieras
« Vastaus #125 : 28.07.2007 klo 15:33:27 »
Timett:
Aivan valmista tavaraa. Todella hyvin tavoitettu henkilöiden asennot. Jokainen viiva on nautittavaa katseltavaa.
Kasvokuvassa huomio kiinnittyy ohuen ja paksun mustan viivan liittoon. Hienoa.

Odotan jo vesi kielellä sarjakuviasi.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2007 klo 15:48:34 kirjoittanut Tertsi »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #126 : 28.07.2007 klo 16:10:21 »
Timettillä rautaista jälkeä. Lennokasta, mutta silti niin kuvaavaa. Myös täällä odotellaan sarjistasi vesi kielellä.

8]

tertsi

• Vieras
« Vastaus #127 : 28.07.2007 klo 16:32:15 »
mutta onko tapanasi repiä sen rajoja ja katsoa mihin taivut? Itse ainakin olen huomannut syrjähyppyjen avartavan itseäni.

Kyllä sitä on kokeiltu kaikennäköisiä tyylejä. Jopa niin, etten ole hallinnut oikein mitään tyyliä kunnolla.

Nyt päämääränäni on kehittää yksinkertainen, nopea, mutta kuitenkin huoliteltu sarjakuvatyyli. Haluaisin tuottaa ison kasan sarjakuvia nopealla rytmillä ja rutiininomaisella piirrostyylillä.

Sitten on se tekstaus.  :-[  Fonttia on jotenkin niin tylsä käyttää ja käsin kirtsit hyppii sinne tänne.

AnttiV

• Jäsen
« Vastaus #128 : 28.07.2007 klo 17:06:33 »
Arminen Jes, toi on ihan valmis kuvitus. Todella mukava sellainen vielä.

Psychic Ei oo kaikki warcraft-aiheisia, kaks ekaa vaan :)

Julisteet on kivoja, jos jotain niistä napisisin, niin ehkä toi pyramidimuodossa oleva teksti a new spring will dawn sopis paremmin tohon joutsenkuvion alle.

Tertsi Hienoa viivaa, tykkään jotenki kuitenkin tosta vanhan kuvasi vasemmanpuoleiseta äijästä. Pystyssä oleva pikkurilli on pikantti lisä :)

Ville{/b] kiva ilme tolla :)

Timett Todella hyvää settiä, postaile lisää :)

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #129 : 28.07.2007 klo 23:01:17 »
Uusin sivu, vaihteeksi vain yksi ruutu. Raadelkaa, mutta älkää liikoja, koska olen itse tuohon varsin tyytyväinen :)

Palaan muiden töiden kommentteihin piakkoin...

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #130 : 29.07.2007 klo 00:39:50 »
Ja tässä niitä lupaamiani kommentteja:

Arminen: Pidän karhun tyylistä.Mukavat värit ja vaatteiden tekstuurit ovat tosi coolit. Ok, pää on ehkä hieman irrallinen muusta vartalosta, mutta eipä se mittään tuollaisessa oivallisessa kuvitustyylissä.

Psychic:
Mustavalkoinen juliste on todella tyylikäs. Pidän tekstin ja kuvan yhdistelmästä. Rosoinen harmaa istuu kuvan joutseneen hyvin. Lila versio on hieno.

Tertsi: Mainio ilme jellonalla.Kesyttäjän silmien alue on ehkä aavistuksen vaikeasti hahmotettavissa.Väritys on mainiota, paitsi taustaan kaipaisin ehkä jotain muuta kuin liukua. Laadukasta kuvitusta kaikkinensa.

Ville: Ilme on hyvä ja ilmeikäs. Korvat tukevat kasvojen tunnelmaa mukavasti.

Timett: Mitäpä tästä sanoisi... valmista ja ammattimaista jälkeä. Ehkä istuvien tyyppien taustaa voisi vielä viittauksenomaisesti tarkentaa, nyt jäi vähän hämäräksi ympäristö, jossa ollaan. Tuo nyt tuollaista pilkun viilausta.

AnttiV

• Jäsen
« Vastaus #131 : 29.07.2007 klo 11:25:33 »
Uusin sivu, vaihteeksi vain yksi ruutu. Raadelkaa, mutta älkää liikoja, koska olen itse tuohon varsin tyytyväinen :)

Palaan muiden töiden kommentteihin piakkoin...

Aika hieno on. Jos muuttaisit horisontissa olevan alueen värejä vähemmän kylläisiksi tulisi kuvaan parempi syvyysvaikutelma, nyt se vaikuttaa vähän vesimuurimaiselta.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #132 : 29.07.2007 klo 11:50:00 »
Wiljamin kuva on muuten onnistunut, mutta pari juttua häiritsee. Valaan alla oleva vesi on tosi yksityiskohtaista ja erilaista kuin muu tyyli. Vedessä sillä kohtaa on myös eri perspektiivi kuin muualla kuvalla. Teitkö muut kohdat päästä, mutta tässä käytit mallia? Ja sitten tuo valaan koko. Ei ole kovin iso. Myös kamerakulma mättää. Kuvaat tapahtumaa lintujen lentokorkeudelta, mutta samalla linjalla tapahtuu myös veden pinnan tapahtumat. Yksittäiset elementit ovat kyllä hienoja, vaikka kokonaisuus on vähän sekava.

8]

tertsi

• Vieras
« Vastaus #133 : 29.07.2007 klo 16:36:45 »
Wiljami:
Hazart tyhjensi sanaisen arkkuni.

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #134 : 29.07.2007 klo 20:35:31 »
Kiitti hyvistä kommenteista. Itsekin ehdin tuon valaan alla olevan veden väärän perspektiivin havaita, mutta muuten kommentit toivat itsellekin mukavaa valoa kuvaan. En käyttänyt veteen sen kummemmin mallia, joten ihan omasta pääkopasta virheet siinä on. Ja kyllä se aina niin repii,kun kritiikkiä saa, mutta ah, siitäpä sitä auvoisasti oppii. Jos oppii :)

No, pitää katsoa jaksanko ryhtyä enää tuota korjailemaan, vai paahdanko vaan vauhdilla eteenpäin...