Kirjoittaja Aihe: Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos  (Luettu 96361 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Re: Kynsintää ja raatelua ErikoisJuhlaPainos
« Vastaus #135 : 29.07.2007 klo 23:20:39 »
Paahda vaan vauhdilla.

Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

• Jäsen
« Vastaus #136 : 30.07.2007 klo 21:02:16 »
Wiljami: Kaikki on oikeastaan jo sanottu... : D Eli on kyllä hienosti tehty kuva, mutta perspektiivi on mielestäni kummallinen; jos tätä kuvataan lintujen tasolta, ei valaan alla olevan veden pitäisi näkyä tuolla lailla.

Ja tämän piirtelin. Koneella taas. Se on jokin.. Ö-höm.. Joka esittää hyvää ja pahaa, iloa ja surua. Kaksi puoliskoa, u know. Olenpas syvällinen : )

Suurempana tästä.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2007 klo 12:21:29 kirjoittanut Ville »
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #137 : 30.07.2007 klo 22:17:19 »
Eikös sen Wiljamin "perspektivirheen" voi selittää sillä, että takana kohoaa aalto? Aika tyyneksi näytätte mieltävän meren...
Villellä hieno kuva.Värimaailmat eivät mielestäni jollain tavalla sovi yhteen, ja naama näyttää hiustyylien takia epäsymmetriseltä, mutta eivätpä ne oikeastaan hirveästi haittaa.

Sika

• Jäsen
« Vastaus #138 : 01.08.2007 klo 16:37:24 »
Tässäpä jotain:

Wiljamilla jälki paranee kokoajan. Uusimmassa kuvassa asettelu kieltämättä vähän outo. Heittääkö valas kaverukset pois paatin päältä? Etualalla oleva vesi näyttää hianolta. Kunpa itse pystyisi tuohon.

Villellä eläväisen näköinen naikkonen. Väreistä en itse pahemmin pidä. Naisen anatomia on kohdallaan. (ja veri on punaista)

Itse väsäsin eilen, kun ei tullut uni simmuun. Tehty kokonaan perinteisin välinein. Aika karut värit.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #139 : 01.08.2007 klo 16:51:55 »
Villellä laadukas naamakuva. Itse tykkäisin enämpi kontrasisesta tyylistä. Mutta hyvä kuva kuitenkin.

Sian ukkeleista pidän kovastikin. Jotenkin tulee Morris mieleen tyylistä ja koivusta, mutta se ei ole ollenkaan huono asia.
Oisko peräti paras kuva sulta.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2007 klo 17:03:41 kirjoittanut Tertsi »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #140 : 01.08.2007 klo 18:22:06 »
Hyvä kuva Sika. Piirrosjälki miellyttää. Ohut viiva jopa ehkä pensselin paksua enempi. Tekstitykseen voisit vähän panostaa, jos jotain kritiikkiä. Lukisin tällä tyylillä kyllä mieluusti sarjista.

8]

Sika

• Jäsen
« Vastaus #141 : 01.08.2007 klo 19:12:58 »
Kiitos kommenteista.
Jos pitempää sarjista joskus sais aikaseks, niin en kyl rupee puuväreillä värittämään. Tuli vaan nyt käytettyä kun ei sängyn lähettyvillä muita ollut. Piirtelin eka lyijärillä, sitten jollain ohuella tussilla, sen jälkeen brushpenillä vähän varjoa ynnä muuta.
Lännen teema kiehtoo, mutta edellee ne hevonvi...hevoset on iso ongelma.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2007 klo 19:15:11 kirjoittanut Sika »

Wiljami

• Jäsen
« Vastaus #142 : 01.08.2007 klo 20:46:33 »
Villellä kuvassa erityisen hieno on tuo kasvojen oikea puoli, siis hahmon vasen poski. Kahden sisäisen puolen kuvaamiseen kaipaisin kuitenkin suurempaa kontrastia - nyt esim. ilme on aikalailla sama molemmilla puolilla.

Sian tyylistä uudessa kuvassa pidän, vaikka yleensä karsastan ohutta ja varsin tasapaksua viivaa. Hahmot ovat onnistuneet ja jotenkin kuvan kokonaistunnelma on miellyttävä hurjan värisestä taivaasta huolimatta - sekin istuu kuvaan mukavasti.

Ja Sialle vastaukseksi, että juu, valas heittää kumiveneen taivahalle.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #143 : 01.08.2007 klo 22:24:05 »
Wiljami. Luin ton sun sarjiksen läpi ja aattelin kertoa, että se rullaa eteenpäin tosi mukavasti. Väritys on myös tosi hienoa. Mielenkiinnolla odottelen jatkoa.

8]

Kain1

• Jäsen
« Vastaus #144 : 01.08.2007 klo 22:53:54 »
Tertsi: Leijonakuva on hieno.

Timett: Yhdyn kehuihin, ammattimaista jälkeä.

Wiljami: Hienosti tehty kuva. Hazart kuvan jo aika tyhjentävästi kommentoikin.

Sika: Hyvää jälkeä. Hahmot on mielestäni kanssa varsin onnistuneet.

Ite yrittelin parannella aikasempaa Tiikeri töherystä, pääasiassa takana olevaa kuusikkoa ja heppujen naamoja yritin korjailla. Takana oleva metikkö mielestäni paranikin mut nassuille nyt ei enää ihmeitä mahtanu ku paperi on siintä kohtaa jo melkein puhki kumittamisesta ;D. Ylempi on vanha ja alempi korjailtu versio. Yrittää kuvata siis illansuussa metsän laidassa vaanivaa Tiikeriä 8]...

Ja yksi profiiliviritelmä, Focke Wulf Fw 190A-3

Sika

• Jäsen
« Vastaus #145 : 01.08.2007 klo 23:27:36 »
Kain1: ohhoh! Rispektit sinulle. Mahtava lyijäri\hiili työ. Sanoisin että täydellinen. Taitavasti olet laittanut kiven telaketjujen eteen :D On tainnut tuohon tuhraantua mukavasti aikaa.

Itse taas väsäsin toisen. Samassa aihepiirissä mennään. Jotenkin en saanut tähän kuvaan "westerniä" mukaan. Johtuen ettei ole päähinettä eikä tussaria. Tämä on muokattu versio eräästä aikasemmin kehittelemästäni hepusta, jonka piti olla erään sarjakuva tarinan päähenkilö.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #146 : 01.08.2007 klo 23:58:13 »
Ja yksi profiiliviritelmä, Focke Wulf Fw 190A-3

Mulla valuu kuola. Tuo olis nyt tosi helppo värittää Photarissa, kun siinä on tuo harmaasävy niin hyvin kohdallaan ja siitä tulisi luksus! Väritätkö näitä koskaan?

Sika. Hyvä hahmodesing. Sä saat kyllä 'yksinkertaisen' tyylisi näyttämään niin luontevalta. Ja hahmo on samannäköinen joka otoksessa. Sarjakuvaa!!! :)

Eipä näissä ainakaan kritisoitavaa omalta puoleltani.

8]

Kain1

• Jäsen
« Vastaus #147 : 02.08.2007 klo 00:24:53 »
Kiitokset kommenteista.

Väritätkö näitä koskaan?

En oo vielä mutta tarkotus on alottaa väritysharjotukset heti kun saan hommattua piirtopöydän. Pari kertaa oon yrittäny hiiren kanssa väritellä mutta lopputulos on ollu kaikkea muuta kun toivottu ;D...

On tainnut tuohon tuhraantua mukavasti aikaa.

Tulihan tuota muutama tunti nysvättyy 8].

Hyvältä näyttää Sian uusinkin kuva. Hahmo näyttää koko ajan samalta...
« Viimeksi muokattu: 02.08.2007 klo 01:02:00 kirjoittanut Kain1 »

delete

• Uusi jäsen
« Vastaus #148 : 03.08.2007 klo 15:02:29 »
Aloitampa itsekkin kommentoimisen että jos joskus sattuu saaman ite jotain julkaisu kelpoista niin muut voivat kommentoida.

Ville: hieno työ, tosin haluaisin nähdä paremman puoliskon ilman että paha ja suru tulee väliin.

Kain1: Todella vaikuttavaa jälkeä. Ainoa mikä pistää silmään kun tarkasti katsoo niin ihmisten ympärillä saman tyylinen varjo/haamu niinkuin tv:ssä, jos antennin on suunnattu huonosti. Käytätkö mitään muuta kuin lyijykynää ja hiiltä?

• Jäsen
« Vastaus #149 : 03.08.2007 klo 23:15:06 »
Sika: Molemmat kuvasi ovat oikein sarjakuvamaisia, pidän ensimmäisestä kuitenkin enemmän, johtuen siitä, että se on "suttuisempi", kynänjälki näkyy edelleen pohjalla. Tästä saisi sarjakuvan!

Kain1: Panssarivaunusi on yhtä hieno kuin ennenkin, varsinkin kun minua ei edes häirinnyt nuo kohdat jotka olet "korjannut". Yksityiskohdat ovat hyviä, ja ehkäpä jopa tuon vanhemman version vähän suttuisampi metsä sopi kuvaan paremmin. Sano nyt sitten.
Lentokone on taas taattua Kain-jälkeä, hieno ja yksityiskohtainen. Yhdyn Hazartin mielipiteeseen, että voisit kokeilla värittää tällaisen. Voisi tulla vielä hienomman näköinen, senhän näkee sitten.

Piirsin tämän Vuotikseen (Vuotava Noidankattila, suomalainen Harry Potter-foorumi), jonkun minulle esittämään haasteeseen. Se on kohtaus uusimmasta Harry Potter-kirjasta, kuvassa on pieni pätkä tekstiä ko. kohtauksesta.
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Älä katso kuvaa, ellet halua spoilaantua uusimmasta Harry Potterista.
Muuten ihan vapaasti vain.

Paina tästä, jos haluat nähdä kuvan : )
« Viimeksi muokattu: 03.08.2007 klo 23:51:40 kirjoittanut Ville »
Mitäsh minä shanoin... Vettähän she vain on...