Tosi pettynyt olen Sanomien vastaukseen. Ja näin vastasin:
Arvoisa asiakaspalvelija,
Sen lisäksi, että olen pettynyt "huippulaatuisen" Barksin kirjaston painojälkeen olen nyt syvästi pettynyt myös asiakaspalveluunne.
Vaikuttaa selvältä, että te ette yksinkertaisesti tiedä, missä metsään on menty. Mutta on törkeää ja lukijoita aliarvioivaa sanoa, että metsään ei olisi menty. Vikaa ei ole omissa silmissäni, sillä tiedän, että muutkin ovat asiasta valittaneet. Jos te ette vikaa ole havainnut, niin verratkaapa vaikka tainaa Hukka Hallava Ankantekijät ykköseen, jossa on sama tarina. Barksin kootuissa painojälki huimasti huononpaa. Jos Norjassa ei ole valitettu, niin sehän kertoo vain siitä, että Norjassa ei ole metsään menty. Vika on siis jossain muualla kuin digitaalisessa aineistossa. Vika on teissä!
Koska nyt näyttää siltä, että ette aio pitää lupaustanne hyvästä laadusta, niin aion itse harkita vahvasti tilauksen peruuttamista. Aion myös ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja tiedustella mahdollisuutta koko kirjasarjan palauttamisesta ja rahojen takaisin perimisestä.