Kirjoittaja Aihe: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?  (Luettu 76902 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Duck-King

• Jäsen
Vs: Mitä sarjakuviin liittyviä oheistuotteita teillä on?
« Vastaus #105 : 03.09.2007 klo 21:08:03 »
No jos lasketaan itse sarjakuvat (mutta niitä ei lasketa?) niin niitähän minulla on eniten, mutta muita on esim: Spider-Man- elokuva ja yksi Spider-Man Piirretty VHS kasetti ja oli yksi X-Men VHS Kasetti, ja sitten on olut näitä Spider-Man figuureja ynms. Eipäs ole muistaakseni muita, eiku on 3 kpl Muumi-mukeja, ja vähän muuta Muumi kamaa.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 klo 19:56:41 kirjoittanut Duck-King »
Ira furor brevis est.
(Uka Ankka Ankkis.netissä)

Purr Purr

• Uusi jäsen
« Vastaus #106 : 08.12.2007 klo 03:46:06 »
Kaikkia ei välttämäti tule nyt mieleen, kun en ole tietoisesti mittään keräillyt.. muumimukeja, smurffi-, Disney- ja Asterix-aiheisia pienoishahmoja on ollut joskus pienempänä, tällä hetkellä löytyy ainakin iänvanha Ressu -pehmolelu (mummolasta, luultvasti tätini vanha lelu), jostain muuttohävityksestä pelastettu Karvispyyhe ja  Batman-rannekello.Hmm.. olisikohan aika joskus siivota oikeasti?

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #107 : 04.01.2008 klo 20:56:37 »
Salvequickin Hämähäkkimies-laastari lienee erikoisin omistamani oheistuote. Hyvä ystävä antoi sen taannoin minulle syntymäpäivälahjaksi. Kiitos vaan - vain vähän aikaa sitten sille tulikin käyttöä...
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #108 : 05.01.2008 klo 17:51:33 »
Salvequickin Hämähäkkimies-laastari lienee erikoisin omistamani oheistuote. Hyvä ystävä antoi sen taannoin minulle syntymäpäivälahjaksi. Kiitos vaan - vain vähän aikaa sitten sille tulikin käyttöä...

Siinä oli varmaan Hämiksen seittiäkin mukana sillä seitillä paranneltiin kaikki irronnutta ruumiinosaa lukuunottamatta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #109 : 06.01.2008 klo 11:21:53 »
Nyt näille omistamilleni oheistuotteille on muuten jonkinlaista tilausta, sillä ajattelimme lähiviikkoina pystyttää sarjakuva-aiheisen näyttelyn kirjastomme ulkovitriiniin.

Siinä oli varmaan Hämiksen seittiäkin mukana sillä seitillä paranneltiin kaikki irronnutta ruumiinosaa lukuunottamatta.

Pitänee vilkaista vielä kerran tuoteselostetta.
"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

terhie

• Jäsen
« Vastaus #110 : 20.01.2008 klo 04:27:38 »
Minulla on metallinen Aku Ankka seinälamppu. Kukahan osaisi arvioida sille oikean hinnan?
Ruoka maittaa, nukuttaa.

http://www.artnet.fi/terhiekebom

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Vastaus #111 : 28.02.2008 klo 13:00:29 »
Pah, porvarillista hapatusta!
Itse olen kaikkea himoinnut mutten ole koskaan oikein saanut ostettua.
Joskus pienenä oli Muumi-termari ja kenties jotain pientä jota en enää muista.
Tällä hetkellä ainoat oheistuotteet taitaa olla McFarlanen Predator figuuri (joka on siinä rajalla koska oli alunperin elokuva ennen sarjakuvia) ja kaverin laivalta tuoma Yu-Gi-Oh! M&M karkkiputkilon korkki.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #112 : 28.02.2008 klo 13:31:41 »
Minulla on pahvilaatikko, jonka päätyyn Keijo Ahlqvist on piirtänyt omakuvansa.

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Vastaus #113 : 28.02.2008 klo 13:49:23 »
Minulla on pahvilaatikko, jonka päätyyn Keijo Ahlqvist on piirtänyt omakuvansa.

Itseasiassa minullakin on muki jonka pohjassa on Keijo. Haalistunut pesussa tosin.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #114 : 16.02.2010 klo 10:24:41 »
Keräilyerissä esitellään hienot Batman-pelikortit.

Blogin pitäjä ihmettelee, kuinka kamalia konnia mahtavat ollakaan Kalenterimies ja Korttelin Kauhu. Heh.

Olli T

• Omat säännöt
  • Jäsen
« Vastaus #115 : 16.02.2010 klo 11:54:13 »

Wonderella-bobblehead taitaa olla ainoa t-paitojen lisäksi.

sila

• Vieras
« Vastaus #116 : 29.05.2010 klo 18:52:13 »
Pieniä 70-luvun Aristokatit figuureja, yksi "Joonas" esiliina (hevoskuvien takia), yksi paperinen Hevoshullu valokuvatasku 70-luvulta (ison kehitysliikkeen) lisäksi Meritan ja Kopin Roope Ankka säästölippaita.

Boris Vallejon julistekin oli.Siinä oli miehen sivukuva lihaksineen , ketjuja ja tatuointi, josta ryömi se tatuoitu lisko ulos.Tattoo oli sen nimi ja kuva löytyy googlella.Sama kuva löytyy myös Vallejon kirjoista.

Lisäys: Ai niin..ainakin myös Star Wars Micro Machines : avautuva pieni R2/D2 robotti, jonka sisällä on Jabban palatsin pienoismalli, Rancorin luola, hahmoja ja alus..on se kiva
« Viimeksi muokattu: 13.07.2010 klo 07:03:44 kirjoittanut sila »

Nina Jurvanen

• Maailmantuskailija
  • Jäsen
  • I will find out who killed my bro.
« Vastaus #117 : 29.05.2010 klo 19:02:10 »
Ihan heti muistuu mieleen ainoastaan kevättalven Tekniikan päiviltä Dipolista rohmuamani tulitikkuaskit, joiden kansissa Heimo Vesa paistaa notskissa kananmunia tokaisten: "Tulta munille!" sekä Kiroileva siili -aiheiset alkkarit ;D
"Hiljaiset askeleet kaikuvat syvissä vesissä / Tunteja laskien kulkee hämärä varjoina / Pisarat pirstovat polkua maailman reunalta / Kuolevan auringon alla kaikki on kaunista" -Kertosäe Moonsorrown biisistä Pimeä, albumilta Verisäkeet

rantakiesus

• hemaiseva
  • Jäsen
« Vastaus #118 : 31.05.2010 klo 20:04:58 »
Usopp-avaimenperä jonka sain synttärilahjaksi viime vuonna pikkusiskolta. Vai oliko se isosisko. Vai olikohan tässä edes synttärit kyseessä vai joku tuliainen vaan.

Ai niin, ja on mulla myös semmonen ikivanha Aku Ankka -kello.

Mara

• Jäsen
« Vastaus #119 : 31.05.2010 klo 22:27:02 »
Sarjakuvakrääsä ei paljoakaan kiinnosta, tosin olen joskus silmäillyt himoiten joitakin Niilo Pielis- ja Corto-figuureja. En ole vielä erehtynyt ostamaan ainuttakaan, kun piirrokset pesevät figuurit noin 100-0.

Nurkkiin on kuitenkin kertynyt vähän oheistuotteita. Taidan omistaa ainakin yhden Mikki Hiiri-kellon, jossa on nykyään liian lyhyt hihna. Sitten on kaksi Karvis-pehmoa, ja muutama Hämähäkkimies-figuuri. Ja näemmä ikkunalaudallani pönöttää myös Kinder-munasta löytynyt potkulautaileva Aku Ankka. Tällä kokoelmalla ei vielä saada miljoonia eBaystä.