Lapsena tuli kerättyä kaikenlainen mahdollinen Tenavat krääsä. Vetäsin aina hirveet kilarit, jos joku puhui Karvisesta. Mä en voi sietää sitä. Ja aina niitä kissoja tuli joululahjaksi...pyyhkeenä, pussilakanana jne. Orsonia kyllä tuli joskus luettua.
Ääää...oli Tsippo Corto Maltese ostettu Madridista sarjakuvakaupasta.
Hieno avaimenperä Corto Maltese ostettu, jostain lentokentältä.
...heitin mielenhäiriössä roskiin.
Joitakin Viivi ja Wagner laseja ja Viivi ja Wagnerkalenteri...ja tyynyliinat. Näitä saan Äidiltä. Järjetöntä. Miksei voisi ostaa niitä multa puuttuvia oikeita Viivi ja Wagner albuumeja? Olen saanut esim. ihan tätä shittiä joku samperin Viivi ja Wagner rakas siankärsämöni- kirjan. Joka on julkaistu vuonna 2001. Pitää varmaan lähettää eteenpäin jollekin, joka osaa arvostaa valmiiksi väritettyä paskaa.
En keräile sarjiskrääsää, mutta joskus napsin strippejä-kuvia-kortteja-sitaatteja jääkaapin oveen.
Eipä oikein muuta. Pikku Gismo ostettu Lontoosta hyppii näytön päällä, mutta sehän on leffa. Aah ja samalla reissulla ostin Vaalean punainen pantteri bodyn ja yövaatteet. Samoin joku Pokemon-hahmo...en nyt muista nimeä. Wallace ja Gromit-muki. Mulla oli myös järjettömän hieno pehmo Gromit, jossa se istuu siinä puurolentokoneessa, sekin Lontoosta. Koneen kangas oli vähän huonoksi mennyt, joten sekin meni mielenhäiriössä roskiin. Vitjat sentään siivousvimma.
Itse tehty Jasso-kissa fanipaita, jossa Jasso jopa ilman häntää. (Valitettavasti kulunut puhki.) Itse painettu Corto Maltese toppi.