mutta kun kerran kiire oli olevinaan (vaikkei sitten ollutkaan) niin menin sitten siitä, missä aita on matalin.
Äläs nyt, kyllä mä sanoin kokoajan että ei sillä oo niin kiire. Että eipäs syytellä

Sun juttu oli kuitenkin hyvä (eihän sitä muuten olis julkastu, höh:), sellaista pohdintaa joka sopi hyvin teeman kokonaisuuteen.
Ja seuraavan teeman deadline on 2.9.08 aiheena rajat, joten nyt voi jo alkaa tekemään sitten sitä (kun kyllä mä kuitenkin tuun sitten kyselemään niitä deadlinen aikaan!)
Tomin blogi löytyy muuten osoitteesta
http://starrysmoothhound.wordpress.com/ (kun googlellakin on varmasti vaikea löytää se oikea Tom Smith:)
Nettinartun sivuille on tullut nyt hieman muutoksia. Esimerkiksi kirjautuneille näkyy nyt PROFIILISIVUT, joita voi käydä selailemassa ja muokkaamassa omia tietojaan sinne. Nyt toivottaisiinkin tosiaan testikäyttäjiä ja paljon kommentteja sivustosta. Toiveena on pistää piakoin sivut taas kunnon remppaan, kunhan saadaan vaihdettua sivujen tekijät (ja itse vähän opiskeltua sitä ylläpitoa). Kommentit voi laittaa mulle suoraan os. mari.ahokoivu@gmail.com
Kiitämme etukäteen!