Kirjoittaja Aihe: Nettinartun uudet sivustot auki!  (Luettu 28495 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

mari

• Jäsen
Vs: Nettinartun uudet sivustot auki!
« Vastaus #45 : 07.07.2008 klo 13:55:23 »
mutta kun kerran kiire oli olevinaan (vaikkei sitten ollutkaan) niin menin sitten siitä, missä aita on matalin.

Äläs nyt, kyllä mä sanoin kokoajan että ei sillä oo niin kiire. Että eipäs syytellä :) Sun juttu oli kuitenkin hyvä (eihän sitä muuten olis julkastu, höh:), sellaista pohdintaa joka sopi hyvin teeman kokonaisuuteen.

Ja seuraavan teeman deadline on 2.9.08 aiheena rajat, joten nyt voi jo alkaa tekemään sitten sitä (kun kyllä mä kuitenkin tuun sitten kyselemään niitä deadlinen aikaan!)

Tomin blogi löytyy muuten osoitteesta http://starrysmoothhound.wordpress.com/ (kun googlellakin on varmasti vaikea löytää se oikea Tom Smith:)

Nettinartun sivuille on tullut nyt hieman muutoksia. Esimerkiksi kirjautuneille näkyy nyt PROFIILISIVUT, joita voi käydä selailemassa ja muokkaamassa omia tietojaan sinne. Nyt toivottaisiinkin tosiaan testikäyttäjiä ja paljon kommentteja sivustosta. Toiveena on pistää piakoin sivut taas kunnon remppaan, kunhan saadaan vaihdettua sivujen tekijät (ja itse vähän opiskeltua sitä ylläpitoa). Kommentit voi laittaa mulle suoraan os. mari.ahokoivu@gmail.com

Kiitämme etukäteen!

Ninni

• Jäsen
« Vastaus #46 : 07.07.2008 klo 13:59:34 »
Että eipäs syytellä :)

Äh, joo, ei ollut tarkoitus. Mulle vaan sillon aluksi jäi sellainen käsitys, että oli kiire, niin en sitten yrittänytkään alkaa tuhraamaan mitään kovin kunnianhimoista tuotosta, kun tiedän taipumukseni venyttää ja vanuttaa dediksiä... Jossain vaiheessa oikeasti jo harkitsin koko homman aloittamista alusta ja tekemistä paremmin (sit kun ei enää ollut kiire), mutta en sitten enää jaksanut, mikä on ehkä ihan hyvä. Muuten sarjis ei ois varmaan vieläkään valmis :P

Ninni

• Jäsen
« Vastaus #47 : 07.07.2008 klo 14:27:31 »
Nettinartun sivuille on tullut nyt hieman muutoksia. Esimerkiksi kirjautuneille näkyy nyt PROFIILISIVUT, joita voi käydä selailemassa ja muokkaamassa omia tietojaan sinne.

Menin muuten ja kirjauduin vihdoin. Mutta mistä sitä profiilia pääsee muokkaamaan? Mulle ainakin kirjautuneena tulee "omat tiedot" kohdasta vain ilmoitus, että profiilia ei ole olemassa (yllätys yllätys).

mari

• Jäsen
« Vastaus #48 : 07.07.2008 klo 20:13:56 »
joo siitä oon jo sanonu että se on taas aika vaikeasti löydettävissä... Eli "omat tiedot" alla lukee "listaa käyttäjät" sitä klikkaamalla saa (yllätys yllätys) listan käyttäjistä, ja kun klikkaa omaa nimeään pääsee omalle profiilisivulle (jota pystyy sitten päivittämään).

Ninni

• Jäsen
« Vastaus #49 : 07.07.2008 klo 22:18:22 »
^Kokeilin sitäkin. Jo aiemmin. Ja nyt uudestaan. Mutkun mä en oo siinä listassa... Eikö Nartulla vois olla joku käytettävä käyttis? (Anteeksi).

mari

• Jäsen
« Vastaus #50 : 08.07.2008 klo 01:05:00 »
^Kokeilin sitäkin. Jo aiemmin. Ja nyt uudestaan. Mutkun mä en oo siinä listassa... Eikö Nartulla vois olla joku käytettävä käyttis? (Anteeksi).

nyt olet, ylläpidolla oli sattunut inhimillinen kämmi.

jos sulla on parannusehdotuksia sivuihin, niin laita mulle vaan tulemaan, tiiät mun sähköpostiosoitteen.

mari

• Jäsen
« Vastaus #51 : 08.07.2008 klo 16:05:48 »
Sivuston tekniseestä toteutuksesta vastaa oululainen Ohjelmatoimisto Ilime. Minäkin ihmettelen, mistä ne löytävät niin hankalasti toimivia järjestelmiä.

Järjestelmässä ei ole mitään vikaa, sivut on tehty joomlalla (jota on käytetty esim. suomen sarjakuvaseuran sivuissa ja olisko peräti kvaakissakin?), toteuttaminen vaan ontuu.

Mutta meillä on nyt hyvä pohja alkaa muokkaamaan sivuja ja käyttöliittymää omiin tarpeisiin, kun saadaan osaavampia ihmisiä kehiin... mielellään otan vastaan käyttöjärjestelmän parannusehdotuksia vastaan. Ihan heti niitä ei voida alkaa toteuttamaan, mutta pikkuhiljaa tämän vuoden puolella kuitenkin.

Toivottavasti sivuista löytyy myös jotain hyvääkin.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #52 : 08.07.2008 klo 21:30:06 »
joten "sisältö" jäi lähinnä blogimerkinnän tasolle
Mutta se jälki...
Sinulta tulee aivan tolkuttoman komeaa ja tyylikästä tavaraa nykyisin!

Parisen vuotta sitten kuvittelin että jälki on komeaa, mutta edelleen olet vaan petrannut. Pesee kevyesti koko lehden muun konkkaronkan.

Ami

• Jäsen
« Vastaus #53 : 08.09.2008 klo 19:51:48 »
Sisäpiirin paljastus: Rajat-teemaan voi vielä perjantaihin asti lähettää sarjiksia.

Ami

• Jäsen
« Vastaus #54 : 17.09.2008 klo 14:35:56 »
Lisää sisäpiirin tietoa: Nettinarttu muuttaa, vaikka osoite pysyykin samana. Osa Pystymetsän jutuista on vielä muuttolaatikoissa, mutta kyllä ne saadaan tämän viikon kuluessa taas näkyviin.

mari

• Jäsen
Teemanarttu #9 RAJAT nyt netissä!
« Vastaus #55 : 27.10.2008 klo 17:22:47 »
Uusin teema RAJAT on nyt luettavissa narttujen sivuilla http://www.narttu.net!

Pahoittelemme sen viivästystä. Lehden navigointi on taas hieman muuttunut, palautetta otetaan edelleen vastaan os. nettinarttu@gmail.com.

Seuraava teema on juhlallisesti VITTU, ja sen deadline 29.12.2008 Ohjeet sarjakuvien lähettämiseen löytyy myös narttujen sivuilta osiosta teemanarttu.

Hans

• Jäsen
  • Nothing to declare.
« Vastaus #56 : 05.11.2008 klo 15:08:47 »
Onpas Rajat hieno numero.

Mutta seuraava teema on kyllä aivan ehdoton.

mari

• Jäsen
Teemanarttu #10 NYT NYT NYT!
« Vastaus #57 : 15.01.2009 klo 14:53:08 »
Nettinarttujen uusin teemanumero #10 "Vittu" Nyt netissä luettavana!!

Lisäksi blogin puolella löytyy Johanna Rojolan sarjakuvahaastattelu, jossa Roju kertoo Nettinartun synnystä, sekä vastaa siihen ikuiseen kysymykseen “Miks pitää olla jtn v***n NAISsarjakuvaa?”

NYT siis, HETI osoitteeseen http://www.narttu.net

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #58 : 15.01.2009 klo 15:20:22 »
Aihe onkin kirvoittanut poikkeuksellisen hyviä sarjakuvia tällä kertaa! Jotkut teemat ovat jääneet vähän laimeammiksi, mutta tää oli pelkkää rautaa (enkä nyt mainitse vain sillä, että omakin sarjis on mukana...). Erityisesti Marian ja Miian intertekstuaalisuus sekä Oton ja Wardan juttu miellyttivät. Vittu joo!

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #59 : 15.01.2009 klo 20:05:21 »
Ja Hox, huomenna perjantaina avajaiset Sarjakuvakeskuksella klo 18 alkaen!
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!