Jopas nyt, minullakin oli synttärit vasta !
Ultimate Fantastic Fourissa Ihmenelkut ovat kovin nuoria mutta Reed ja Sue ovat jo tutkijoita.
Reed Benille: Sue haluaa tietää voitko käydä vessassa
Ben: Joo
Reed: Miten?
Ben: Et halua tietää
Reed: Sue haluaisi joskus tulla seuraamaan
Ben: Sue voi haistaa...
Surfin Joe:
[ modatusta avaruussukkulasta ]
Johnny: Tämä on mahtavaa! Kuinka sillä lennetään?
Reed: Käyttäen samanlaista systeemiä kuin...
Johnny: ÄLÄ sano sitä..
Reed: .. Ihmeautossa.
Johnny: Reed, sinä et tule nimeämään tätä sukkulaa.
Reed: Miksi?
Johnny: koska sun nimet on tyhmiä.
Reed: Eivät ole.
Johnnyn isä (tiedemies ja Reedin valvoja): Meidän pitäisi antaa Johnnyn nimetä alus.
Seuraa puolisivuinen ruutu jossa näkyy aluksen nimen olevan "MAHTAVA" (awesome).
...voi..hemmetti...
Ultimate X-Men alkoi (Mega 3/03) minusta hyvin mutta se loppuosa (Mega 8/03) oli aivan käsittämättömän huono. Sen verran kiinnostuin silloin että ostin huuto.netistä äskettäin sen Weapon-X-jatkon. Saas nähdä menikö rahat hukkaan..
Ylivertaiset oli mukava yllätys. Kyllä minuakin Samuel L. Jackson häiritsi aika paljon mutta se olikin lähestulkoon ainoa miinus. Nostetaan nyt tässä esiin loppuosa jossa Hulk oli juuri sellainen riehuva otus jona olen sen mieluiten nähnytkin.
Ultimate Spider-Man on ollut aika hyvä kun alun voimien saanti-hässäkästä päästiin liikkeelle, mutta Ultimate Venom oli minulle pakkopullaa ja olen viime aikoina nähnyt jo liiankin paljon kommentteja että sarja ei muutu tästä mitä nyt on nähty: puhetta, puhetta (vaikka ajoittain dialogi onkin herkkua).
Ultimate Sixin aloitusosa oli mielenkiintoinen, mutta "Onko näistä tosiaan vastusta esim. Thorille ? " pyöri mielessä liikaa.
Minkälainen lie Ultimate Iron Man ?
Viimeisintä, Ultimate Sixiä, en raaskinut ostaa, mutta täytyy katsoa, josko se löytyisi divarista.
Muistappas miten kävi -96