Muutama kommentti pitkästä aikaa:
Hollen töisä on jotakin todella miellyttävää kautta linjan. Viivankäyttösi jaksaa ihastuttaa, tykkään siitä että et piirrä kaikkea vaan jätät paljon valkoista, esim. tuo kissakaan ei ole "kokonainen". Ruuduttomuus sopii tuohon myös erinomaisesti, kissan häntä jo itsessään jakaa jutun selvästi "ruutuihin". Ja itse "tarinakin" oli hymyilyttävä, miellyttävän raukea, joten enpä todellakaan keksi tähän mitään raadeltavaa, suo anteeksi
Kimmo K:n sandwich artist oli herkullinen karikatyyri ja kuvaa todellakin hyvin nykyajan kaikenkirjavien nimikkeiden pöpelikköä. Tykkäsin kovasti piirustustyylistäsi ja -taidoistasi, esim. pippurimylly oli taiten tehty. Ainoastaan tuo artistin kommentti ("Vielä viimeinen kurkkuviipale...") oli mielestäni hieman turhan kiinni itse piirroksessa, hieman enemmän tyhjää tilaa tekstin ja kuvan välillä olisi ollut selkeämpi.
Pertti Jarlan vuokralaissarjikset olivat kerrassaan hulvattomia! Todella hauskoja kohtauksia ("Yllättäen epäkuntoinen satelliitti tempaa osapuolet mukaansa", "Voin minä verelläkin"), nauroin ihan oikeasti ääneen. Absurdia menoa täyden kymmenen pisteen edestä!
Jone on kehittynyt kovasti karikatyyreissään, vaikkeivat ne koskaan heikkoja ole olleetkaan. Iho on todella elävän näköistä, ja valo heijastuu upeasti. Niin asiallista puuvärin käyttöä että heikompaa jo hirvittää. Ainoastaan nuo palloleuat hieman tökkäävät edelleen silmään, mutta toisaalta se juuri lienee Jonen tuotemerkki, eikä siitä kenties tarvitsekaan pyrkiä eroon. Minusta sinun kannattaisi todellakin tarjota näitä esim. johonkin tv-aiheiseen lehteen, ellet ole sitten jo niin tehnytkin.
Mari, uusi suosikkipiirtäjäni

Sinä tunnut kehittyneen ihan huimin askelin. Tykkään kovasti tavastasi käyttää tilaa hyväksi, esim. juuri tuossa kissasarjiksen ekassa ruudussa. Sarjispäiväkirjaasikin olen lukenut innolla, ja en voi kuin todellakin toivottaa menestystä sarjakuvauralla! Taidan olla jopa lievästi kateellinen... Oletko muuten tulossa Helsingin sarjisfestareille myymään jotakin omakustannetta?