Kirjoittaja Aihe: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)  (Luettu 247138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

matti

• Lukiolainen
  • Jäsen
Vs: Kvaak.fi:n virallinen "esittele itsesi" -thread :)
« Vastaus #375 : 13.01.2007 klo 10:17:48 »
Ei ilmeisesti :) Tosin ei taida tässä ringissä olevat Leeviä kuunnella. Ei yhdessä oikein kuunnella mitään kun musa makuja on liian eroavaisesti. Mutta parin kaverin kanssa vietettiin kesä öitä ulkona makkaraa grillaten, korttia lätkien, jutellen kaiken laista ja tietysti: Leeviä kuunnellen. :P Ei se paljon vaadi että viihtyy hyvässä seurassa.
Hyvää sarjakuvaa etsimässä...

ala

• Sáiva gärbmas
  • Jäsen
  • I will
« Vastaus #376 : 13.01.2007 klo 19:46:26 »
Mikäs se oli se peli missä kolikko laitettiin pyörimään luunapilla ja se, jolla se tippu pulpetista tai ei saanut enää pyörintää jatkettua, sai kolikon rystysiin? Eli nyrkki kiinni pöytään ja se toinen (kaksinpeli siis) lähettää kolikon nyrkkiä kohden parhaimmaksi katsomallaan tavalla ;D Brutaalia ja arpia tuottavaa, eli peli makuuni.....

Joiku

• Hammajainen
  • Jäsen
« Vastaus #377 : 14.01.2007 klo 01:01:12 »
Ollessani ala-asteella kaikki pelasivat tuota rystysentärvelypeliä (paitsi tytöt), istuivat ringissä lattialla ja veri ja nahanpalat roiskuivat. Itse arvostin käsiäni taiteilijana liikaa ryhtyäkseni siihen hommaan. ;D
Shut up. At least the bunnies are on fire.

Prof. 0.

• Nollapiste
  • Jäsen
« Vastaus #378 : 24.01.2007 klo 15:42:59 »
Tervehys, kirjoitanpa sitten tännekkin teidän vaivaksi :D.

Nimi(merkki): Prof. O.
Olen: Sarjakuvapiirtäjä ja lukija.
Ikä: 13v
Mistä: Lapista, Kolarin kunnasta. (Tarkemmin en uskalla sanoa.)
Lempisarjakuva: No vähän mitäkin esim. Aku Ankka, Lassi ja Leevi, Sin City + Death Note ja Naruto + Fullmetal Alchemist
Minkälaisia sarjakuvia piirrän: Noir-sävytteisiä sarjakuvia ja scifiä.
Harrastukset: Pelit (olen light-nörtti), lukeminen, tv, tietokone, pokeri(Ei mikään netti, kavereiden kans ilman rahaa vain), vpk, piirtäminen ja musiikin kuuntelu.

Pidän tästä foorumista, täällä on kiinnostavia aiheita, piirtämisenparantamista auttavia juttuja, ja hyvin porukkaa.

Yritän olla aktiivinen) foorumillanne.
Eipä tässä muuta keksi kirjoittaa ja sormet alkavat väsyä.

« Viimeksi muokattu: 28.12.2007 klo 13:22:54 kirjoittanut Prof. O. »

Jho

• Jäsen
« Vastaus #379 : 31.01.2007 klo 08:25:42 »
Mikäs se oli se peli missä kolikko laitettiin pyörimään luunapilla ja se, jolla se tippu pulpetista tai ei saanut enää pyörintää jatkettua, sai kolikon rystysiin? Eli nyrkki kiinni pöytään ja se toinen (kaksinpeli siis) lähettää kolikon nyrkkiä kohden parhaimmaksi katsomallaan tavalla ;D Brutaalia ja arpia tuottavaa, eli peli makuuni.....

Verikolikoksi meillä kutsuttiin.

Irene

• Jäsen
« Vastaus #380 : 01.02.2007 klo 19:08:44 »
En kyllä keksi että mitähän erityisen hassua Miika Ruoho -nimessä on. Ruoka Miihi? Ruoho?

Eli tervetuloa vaan minunkin puolestani. :)
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #381 : 05.02.2007 klo 15:51:45 »
Ruoho on erittäin hauska ja suositeltava nautintoaine, ei siinä mitään.

yaanuzka

• Uusi jäsen
  • Elämä on taidetta
« Vastaus #382 : 06.02.2007 klo 16:30:14 »

Päiviä!

Täällä ilmoittautuu uusi jäsen tälle palstalle. Oon 3-kymppinen äiti-ihminen, avioliitossa.. 8]
Harrastuksiin kuuluu mm; piirtäminen, musiikki ja ym mitä mieleen tulee ikinä... ;D
Piirtämisestä oon pitänyt jo 3-vuotiaasta saakka ja se on rentouttavaa puuha... :)
yaanuzka

Jho

• Jäsen
« Vastaus #383 : 06.02.2007 klo 17:32:11 »
Juu, Joiku tuossa ohjailikin jo esittelyketjuun, mutta ehkä tämä minunkin viesti sinne sitten päätyy.

Tervetuloa vaan lauteille.
Laita ihmeessä töitä näytille, vaikka tuonne galleria ketjuun. Täältä on usein saanut aika kivasti kommenttia ja ohjeita, kun on noita alan rautaisia ammattilaisiakin rivistöissä.

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #384 : 06.02.2007 klo 19:51:19 »
Tervetuloa ilmiselvälle hengenheimolaiselle!

Minä olen 31-vuotias, myöskin naimisissa oleva isä-ihminen.

-edit-
Kommenttini jälkeen on tapahtunut muutoksia avataressa...
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 klo 20:03:19 kirjoittanut Samone »

yaanuzka

• Uusi jäsen
  • Elämä on taidetta
« Vastaus #385 : 06.02.2007 klo 21:11:37 »
 Iltoo! :)
 Kiitokset vuan, pittää laittaa,
kunhan tän muuttorumban ja sotkun keskeltä löytää piirrustusvälineet yms  ;D
Kattelin tuossa aikaisempia juttuja ja piirroksia niin melkein tuli itku,,, enhän mie nyt noin hyvin ossaa piirtää... :'(
yaanuzka
« Viimeksi muokattu: 07.02.2007 klo 09:19:54 kirjoittanut yaanuzka »

spaerre

• Uusi jäsen
« Vastaus #386 : 10.02.2007 klo 19:29:39 »
Niinpä niin, jos nyt sitten minäkin.

Ikä: 23
Sukupuoli: mies
Ammatti: opiskelija (pääaine kasvatustiede, valmistun luokanopettajaksi, jos valmistun)
Sijainti: Rauma
Nick #kvaak.fi:ssä: spaerre
Kuvaus: Satunnainen sarjakuvien sekakäyttäjä, ennen kaikkea lukija. Piirtelee ainoastaan luennoilla epämääräisiä juttuja vihkoon.

Aukustus

• Jäsen
  • Jos mykkä kiroilee, peseekö äiti sen kädet?
« Vastaus #387 : 20.02.2007 klo 16:58:13 »
No kai sitten minäkin, kun muutkin on laittanut...

Nimi: Save (sillä tottelee)
Ikä: 24v
Sukupuoli: Mieshän minä
Ammatti: Putkimies
Sijainti: Jyväskylä

Sekaantunut sarjakuviin 4-vuotiaasta lähtien, ensin akuja, viimeiset 5 vuotta myös supersankarit, eurooppalainen sarjakuva, satunnaisesti tex willerit ja muut länkkärit. Ja ainoastaan lukija. Taiteelliset lahjat jäi kassalle.

Muihin harrastuksiin lukeutuu elokuvat, sähly, mitsubishit, ralli (ainoastaan rallien teko, en aja, voitte huokasta helpotuksesta) sekä jääkiekko, tosin katsojana nykyään.

Perheeseen kuuluu koira ja nainen joka asuu meillä.

Lopuksi motto: Jos taivaassa ei ole sarjakuvia, en ole menossa

Jos taivaassa ei ole sarjakuvia, en ole menossa

wentaway

• Jäsen
« Vastaus #388 : 04.03.2007 klo 13:35:32 »
Tervehdys kaikille!

Pitkään olen seuraillut taka-alalla keskusteluja täällä joten hiippailemiseen kyllästyneenä päätin rekisteröityä foorumille.

Olen 27-vuotias kolmen lapsen isä Porvoosta ja sarjakuvat ovat siis lähellä sydäntä. Tuossa oli pitkä vaihe elämässä kun ei tullut luettua paljoakaan sarjakuvia ja nyt olen taas uudelleen löytänyt niiden maailman. Nyt siis taas juoksen divareita läpi etsien kuumeisesti uutta luettavaa.

Figuurien ja muiden lelujen keräilyä olen harrastanut jonkin aikaa. Täällä osa minun rakkaimmasta kokoelman osasta eli Star Wars lelujani: http://www.rebelscum.com/c-sahlman.asp
Viimein olen saanut kerättyä kaikki 70-80 luvun SW-figut joten nyt voinkin keskittyä vähän sarjakuvien hamstraamiseenkin.

Sarjakuvien tekemisen suhteen kuulun siihen ryhmään joka aloittelee tuhottomasti projekteja, mutta kyllästyy liian nopeasti. Ehkä vielä joku päivä se tarpeeksi kiinnostava aihekkin löytyy.

jon

• Uusi jäsen
« Vastaus #389 : 10.03.2007 klo 18:52:45 »
Hei vaan. Pitää esitellä itseni nyt kun vielä kerkeän. Eli:

Olen 14-vuotias poika Keski-Suomesta ja yllätys, yllätys, pidän sarjakuvista ja niiden tekemisestä ja piirtämisestä yleensä hyvin paljon. Kukapa ei.

No tulipas se lyhyesti.
-Jon