Ei ole jaksanut kiinnostaa.
Myöskään ei kiinnostaisi ostaa lehteä jossa olisi minun kirjoittamaani sönkötystä. Ja miksi semmoisen ostaisinkaan; usein tiedän omat juttuni joten miksi hankkia ne painetussa muodossakin?
Pääasiahan pitäisi luonnollisesti olla se, että jokainen vähänkin sarjakuvaa sisäistäneet lukisivat sarja-infoa. Onhan meillä käsissämme hyvin tasokas julkaisu niin visuaalisesti kuin sisällöllisesti.
Minullakin on ollut kovasti toiveita sen suhteen, mitä haluaisin lehdessä olevan, mutta olen tehnyt itselleni selväksi sen, että täytyy olla kiitollinen siitä mitä nyt on käsissämme ja laittaa omat toiveet vähäksi aikaa syrjään. Varmasti toimituksessa otetaan mielellään vastaan ideoita artikkelien suhteen ja se varmasti olisi toivottavaakin. Näin jokainen voisi antaa pienen panoksensa yhteiseen hyvään ja rakentaa lehteä aina vain paremmaksi ja paremmaksi.
Luulen, että Lönkallakin löytyy muutama euro taskunpohjalta tukemaan Sarja-infoa, koska jos kaikki ajattelisivat noin kuten hän, että ei jaksa kiinnostaa, niin mikään lehti ei Suomessa menestyisi. Mutta toki jokainen tekee hankinnoissaan omat ratkaisunsa. Minä ostan Sarja-infoa myös sen vuoksi, että voimme tulevaisuudessakin säilyttää Suomessa arvokkaan julkaisun, joka tarjoaa meille jokaiselle arvokasta tietoa sarjakuvista ja niiden tekijöistä, vaikka kaikki artikkelit eivät minua kiinnostaisikaan( tämä ei tarkoita sitä, että näin olisi välttämättä). Mielummin minä laitan muutaman euron Sarja-infoon kuin johonkin turhuuteen esimerkiksi Supersankari sarjiksiin. Muutenkin Sarjakuva piirit ovat Suomessa äärettömän pienet ja siksi jokaisen panostus Sarja-infon puolesta tulee tarpeeseen. Jokainen lehden toimittajista on varmasti antanut parhaansa tuottaakseen meille luku elämyksiä, jonka tunne säilyy tuoreena pitkään. Kun joku sanoo, ettei jaksa kiinnostaa, niin se tarkoittaa suoraan sanottuna sitä, ettei ko. henkilö arvosta lehteä ja sen eteen tehtyä kovaa työtä juuri lainkaan.
Sarja-info lehtenä ei synny muutamassa päivässä vaan sen kokoaminen valmiiksi julkaisuksi on haasteellinen ja luova prosessi, jossa jokainen lehden tekoon osallistuva henkilö antaa jotakin itsestään. Olen ollut henkilökohtaisesti mukana tekemässä julkaisuja ja tiedän, kuinka raskasta ja haastavaa se toisinaan on.