Mielelläni kommentoisin vasta kun albumi on kaupoissa ja nähtävissä, mutta kun täällä jo ennakkoon kohistaan ja kauhistellaan, NIIN kerrotaan nyt joskus jotain todenperäistäkin eikä olla kuin suomalaiset sarjakuvakriitikot, jotka pystyy tuomitsemaan/arvostelemaan albumit lukematta ja näkemättä...
...siis tein työtä pyydettynä hätäapuna tyyliin "kuukauden päästä menee painoon -pystytkö tekeen 24 sivua äkkiä?" ja mähän tein. Nopeammin kuin tiitutakalot ehtii sanomaan kissa,olin luonnostellut 24-sivua kuvakäsikirjoitusta kolmessa päivässä, piirsin lyijärillä A3 kokoon 23 sivua (...viimeistä sivua pidettiin auki itse Putaansuulle...) 16 päivässä ja sit tussasin hermoromahduksen partaalla 24 sivua 23 päivässä ja kävin 4 päivän Latvian lomalla ja ihan yhden viikonlopun siinä välissä nukuin ja yhen lauantainkin en tehny "normaaleja" 10-12 tunnin päiviä.
Mutta nyt olen yhä kesälomalla ja väsynyt ,mutta onnellinen, hyvä sarjis tuli piirrettyä ja käsittääkseni Helsingin kirjamessuilla olis tarkotus piirrellä kaikkien Lordi-piirtäjien eli Hiltusen, Kivelän, Ratian ja... ainakin mun...
...jotta siellä sit nähdään, kuinka ne eritteet lentää ja mistä / kenen päästä

...siis sarjakuvassa... ei oikeesti.