Olen tänään nyt niin avoimella tuulella, jotta täytyy tehdä vielä lisää paljastuksia, jotta viime yönä luin Kivelän piirtämän ensi kertaa, ja omani toisen kerran sitten painon ja pettymyksen,( joka voisi olla ihan vain mun omassa päässäkin, joka tunnetusti on laho ja mätä ja vastenmielisen irstas ja halveksuttava ,mutta yhä omilla harteilla) , mutta siellä on niin paljon väritysvirheitä, että ne ei kaikki mene painon piikkiin, vaan ihan kun on laitettu 13-vuotias värittämään läksyjen ja balettitreenien välissä niin tällaista jälkeä tulee, että kiitti vaan "Army (of) Ratia"...
Niin mainitsematta on jäänyt sellainenkin pieni asia, jotta jouduin mm. deletoimaan useita sivuja, tiivistämään kerrontaa kun Hiltusen stoori rönsyili neljän albumin verran pajatusta ja teurastusta ja keksimään lennosta(=piirtäessäni) dialogia n. kymmenelle sivulle kun kässäri kertoi vain että zombeja on huoneet täynnä ja niitä listitään, ja että voihan sitä taitoksikin kutsua kun laitetaan marginaalit sivuille ja ryssitään siinäkin... niin selvennettäköön että mua nyt harmittaa SE kuinka hyvä siitä olis voinu tulla kunnolla väritettynä, ensi kerralla amatöörit älköön vaivautuko...