Sakho, kertoisitko samalla perustelun miksi lehti tuntuu sinusta joltakin? Juuri perusteluita on mielenkiintoista kuulla.
Mielestäni tarina oli loppuun saakka vauhdikas. Välillä tällaiset rymistelyjutut ovat tervetulleita. Kuvituskin oli minun makuuni koko ajan taidokasta. Peter käytti lopussa kivasti tiedemiehen taitojaan. Iloinen yllätys oli se
kun lapsi oli Harryn eikä Normanin.
Mutta juonessa oli joitakin häiritseviä, halpoja kohtia. Hämäri ei tunnistanut erästä henkilöä - ilmaistakoon asia nyt näin ilman juonen pilaamista - eikä itse kummasti tarkistanut lapsen vointia. Hämiksen suuttuminen ja sitä seurannut kaikkien vastustaminen niputtaminen nähtiin ihan äsken jo Kraven-tarinassa. Laiturin perustusten rikkominen ei onnistu Hämiksen voimilla, ja muutenkin se oli turhaa omaisuuden tuhoamista. Koska Liskokin kaappasi kertomuksen pojan, niin olisi pitänyt viitata Liskon juuri kuolleeseen poikaan (Luonti-tarinassa).
Vai päättyi Upouusi päivä nyt. Päällimmäiseksi siitä jää minulle pettymys. Mahdollisuuksia kehitellä uusia juonia oli valtavasti, mutta ne unohdettiin. Sarjan asetelma toki parani, jos vain kykenee unohtamaan tyylitajuttoman Mefisto-sekoilun.
Muokkaus: oikeinkirjoitus.