Kyllähän se Teppo japanilaiseen suuhun mahtuu, onhan heillä tuplakonsonantitkin. Pitäisikö Teppo kuitenkin lausua teppoo? Olisipa siinä melkoinen nimi. Pääsisi yakuza-leffaan.
Off-topic:
Onkos tuo teppo enemmän samurai ajan mustaruuti ase vai käytetäänkö sitä edelleen esim. kivääreistä?
Minun ei ehkä kannata mennä lähellekkään Japania kun minut kuitenkin pidätettäisiin lentokentällä (Tero = Terror, Terrorism).
Mutta palataan asiaan ----
Edit: Ei kun tämä olikin näytä kyntesi säie eikä Kemi säie.
--- Eli asiaan. Tuosta Mikaelin kuvasta. Oikein on hieno tunnelmaltaan ja värimaailmaltaan, mutta tarkempi tarkastelu tuo esiin muutamia epäkohtia tytössä. Sormet näyttävät vähän omituisilta ja selässä oleva miekan asentoa voisi enemmän miettiä. Eteenkin sitä miten tuo hihna kulkee. Kumpikin on asioita joihin itse kiinnitän huomiota kun kerran kumpikin tuottaa minulle ongelmia. Siis sormet ja selässä (ja vyöllä) olevat miekat.
Hannan kuvista sen verran, että muuten pidän, mutta Star Trek kuvat eivät sytytä mutta kyse taitaa olla enemmän aihevalinnasta. Jos en taas sekoile, niin eniten kuitenkin olen pitänyt siitä jokin aikaa sitten lähetetystä kaupunkikuvasta, jossa on eloa ja elämää. Tulee sellainen olo, että tuossa kaupungissa itsekin tekisi mieli asua.