Nää tv-sarjajutut on mielenkiintosia. Olisko näitä enemmänki? Sydäntäni lähellä on aina huumoripläjäykset joissa on karikatyyrejä.
Osa hahmoistasi oli ihan tunnistettavissa, kaikista en kyllä ollut varma. Väritystä kantsis kokeilla vaikka vesiväreillä tai tietokoneella. Mielestäni puuväreillä on vaikea saada sarjakuvakäyttöön helposti laadukasta jälkeä. Lienee kuitenkin makuasia.
Mutta jatka joskus noita tv-sarjaparodioita. Minä kun niin niistä tykkäisin.
Onhan niitä lisää, täytyy laittaa tänne kun meen ensi viikonloppuna käymään kotipuolessa ja pääsen skannerin ääreen. Omakin skanneri olis tarkotus ostaa, mutta koetetaan nyt ensin saada rahat riittämään ruokaan ja vuokraan...
Joo, totta on että puuvärit ei ehkä ole se paras väline, oon vaan jotenkin niin urautunut käyttämään niitä. Vesiväreistä oon kyllä viime aikoina kiinnostunu, joten niitä voisin kokeillakin. Koneella en oo koskaan värittänyt, mutta kai tolla Paint Shop Prolla vois koettaa. Eri asia on sitten että osaanko.
Noista karikatyyreistä vielä... Kovasti oon harjotellut ja harjoitus jatkuu edelleen. Toisinaan tulee ihan näköisiäkin (esim. X-Filesin Scully & Voyagerin tummahipiäinen vulkaani Tuvok), toisinaan ei sitten ollenkaan sinne päinkään...