Moi!
Jokainen, joka edes yrittää piirtää ansaitsee mitalin.
Stormy: Enokoneessa on jotain tosi originaalia eli omaperäistä. Valokuvataustat ja piirretyt hahmot on tosi hyvä idea. Olen nähnyt niitä ennenkin, mutta en tällä tavalla sävytettynä. Tarinoitasi en aina ihan sisäistä, mutta se ei tarkoita, että niissä olisi jotain vikaa. Olen vain tyhmä tai eri aaltopituudella. Jos jotain muuttaisin niin viimeisessä ruudussa on joskus sellainen turha öh tai eläv... joka ei ole ihan mun makuun. Minusta se vie terän vitsiltä, vaikka jotkut ovat kvaakissakin väittäneet tätä vastaan. Enokonetta kannattaa tehdä! Se on selvä! Viimeistelemällä fontit vielä siitä tulloo oikein hjuva. Hahmot on muuten tosi kivoja. Yksinkertainen on kaunista ja toimii.
Wilpuri. Ensimmäinen kerta, kun näen kuviasi. Pidin eniten viimeisestä tytöstä. Siinä oli hyvä tunnelma. Minusta sinulla on vielä jotain perusjuttuja hiottavana piirustustaidoissa. Kun pääset syvemmälle niissä niin hyvä tulloo. Anatomiaa ja värien käyttöä kannattaa miettiä ja opetella, seka viivojen piirtämistä. Koita tehdä hahmon ulkoviivat paksummalla kuin muut viivat. Silloin hahmon muoto korostuu silmälle ja hahmottaminen helpottuu. Go for it! Et kuitenkaan ole mikään aloittelija.
Leo Lehtinen. Olet todellinen älynväläys ikäiseksesi. Olen varma, että sinusta tulee jotain vielä sarjakuva-alalla. Piirustustaitosi tietenkin tulee kehittyä, mutta jutut on nyt jo tosi viihdyttäviä. Eli pidä sisältöä yllä ja kehitä piirustustaitoa. Osta niitä kirjoja mistä silloin tapeltiin

Muistatko?
Juha on selvästi löytänyt tyylinsä ja pystyy tekemään tasapainoista jälkeä yhä uudestaan ja uudestaan. Se on hienoa. Hauska idea tuo yö/päivä tausta. En tiedä tarvitseeko tällaisten kuvien edes olla ihan viimeisen päälle hiottuja, kun ne kuitenkin palvelevat hyvin tarkoitustaan jo näin. Jos jostain on väkisin kaivettava jotain kehitettävää niin se olisi oikeanpuoleisen hemmon luonnoton kaula, mut eipä tuo nyt kokonaisuuteen mitään vaikuta. Olisipa hauska nähdä sinulta myös toisen tyylisiä kuvia, jos olet sellaisia tehnyt. Hyvä Juice!
Toivottavasti ei jäänyt ketään vailla palautetta. Tämä on oma vajavainen mielipiteeni ja toivon sen palvelevan piirtäjiä sen sijaan, että lannistaisi...
Piis and lööv!