Voi että kun te jonakin kauniina päivänä lakkaisitte kierrättämästä näitä iänikuisia "ohoh tähän asentoon on otettu mallia täältä, hups" -kuvianne joka kerta kun on pakko inistä Landista. Itse vielä toteat, että valokuvien apuna käyttäminen on ok ja että "itsekin niin teet" mutta täällä on nyt kuitenkin mössön mössön jotenkin aika moni "härski esimerkki".
Mitä sitten.
Nyt meni vähän suotta pussi herneitä nenään. En ole lukenut aikaisempia Land-keskusteluja, jos sellaisia on, joten siksi nuo esimerkit laitoin. Ja mielestäni ihan aiheesta, kun kerran Landin persoonallisuudesta puhuttiin.
Ja oikein, käytän itse joskus valokuvia, mutta sillä erolla, että käytän ainoastaan
itse ottamiani kuvia, jos haluan vaikka piirtää jonkun hahmon vaikeaan asentoon. Silloin kuvat ovat oiva apu. Mutta en ole koskaan mennyt suoraan googlen kuvahakuun ja ottanut esimerkiksi ensimmäistä kuvaa itkevästä lapsesta, kuten Land.
Ja ite itse asiassa tykkään kyllä Landin taiteesta. Katselee mielummin kuin montaa muuta. Mutta nyt puhuttiin persoonallisuudesta.