Author Topic: Tex Willer  (Read 1046836 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pimeä

• Kauhistuttava vastustaja
  • Jäsen
  • Myrkkyä Suomeen
Vs: Tex Willer
« Reply #3435 on: 29.01.2014 klo 15:16:44 »
Moi.
Varsinaisia tilaajalahjoja ei ole ollut kuin kaksi.
Kaksintaistelu niminen ohut sarjakuvatarina. Muistaakseni ainakin oli tuon niminen.
Sen lisäksi on ilmestynyt täksi vuodeksi seinäkalenteri, jota jaettiin sarjisfestareilla ja kai sitä vieläkin annetaan uusille tilaajille.

Nuo postikortit ovat olleet jonkinlaisia messuilla jaettavia oheismateriaalia, ei siis tilaajalahjoja.
Kiitos tiedosta! Jos näin on, niin joudunkin varmaan uusimaan tilaukseni. Ellei sitten joku ole valmis luopumaan kalenteristaan?

mkivimaki

• Willeristi
  • Jäsen
  • Hari hari, Aryman!
« Reply #3436 on: 29.01.2014 klo 15:56:26 »
Ellei sitten joku ole valmis luopumaan kalenteristaan?

Mikä karmaiseva ajatus!  :o

TOSA

• Jäsen
« Reply #3437 on: 29.01.2014 klo 16:28:51 »
Otin Tex Willerin korvaavaksi lehdeksi Ryhmä-X:n tilalle. Tätä ei kai lasketa uudeksi tilaukseksi tai ei ainakaan mitään kalenteria ole näkynyt vaikka ensimmäinen numero jo tulikin  ???

pimeä

• Jäsen
  • Myrkkyä Suomeen
« Reply #3438 on: 01.02.2014 klo 15:36:52 »
Mikä karmaiseva ajatus!  :o
Otin jo yhteyttä Egmontiin, mutta kalenteritarjous oli umpeutunut vuodenvaihteessa. Eipähän tarvitse tilata mitään, kun tänään löytyi muita kanavia pitkin. On kyllä hieno!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #3439 on: 01.02.2014 klo 16:00:40 »
Otin jo yhteyttä Egmontiin, mutta kalenteritarjous oli umpeutunut vuodenvaihteessa. Eipähän tarvitse tilata mitään, kun tänään löytyi muita kanavia pitkin. On kyllä hieno!

Mistä hommasit?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

pimeä

• Jäsen
  • Myrkkyä Suomeen
« Reply #3440 on: 01.02.2014 klo 17:41:56 »
Yksi Tex postikortti oli 1990-luvulla tilaajalahja, siinä muistaakseni nelikko ratsasti. Ilmestyi -90-luvun puolessavälissä ja tuli lehden välissä. Itselläni on noita 2 kpl ja toinen on säilötty sen numeron väliin jonka mukana ilmestyi. 8]
Voisitko tarkistaa, että mikä numero on kyseessä?

ernotam

• Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
« Reply #3441 on: 01.02.2014 klo 19:24:58 »
Voisitko tarkistaa, että mikä numero on kyseessä?
1994/5

Hannu

• Jäsen
« Reply #3442 on: 01.02.2014 klo 19:33:44 »
Ne on ihan kivoja nuo tilaajalahjat, mutta kyllä se tuntuu vähän (ja oikeastaan aika pirusti) epäoikeudenmukaiselta että noita ei oo koskaan kestotilaajille jaeltu. En  minä niin noiden korttien perään ole, mutta se novelli silloin aikanaan....
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

luuna

• Jäsen
  • Sarjakuvien keräilyä jo 1980-luvun alkupuolelta
« Reply #3443 on: 01.02.2014 klo 19:47:16 »
1994/5

Juuri tuo numero 5/1994 se on. Ainakin parin edellisen numeron takakannessa mainostettiin tuota korttia. Virallisia Tex kortteja Suomessa lienee siten kolme eli tämä ja kaksi 50-vuotis korttia? Toki nykytekniikalla noita voidaan tehdä vaikka millaisia...

Tämä kalenteri sekoiluhan kuvaa aikas hyvin Egmontin toimintaa kun noita jaettiin kylkiäisinä festareilta eli ei mitään tekemistä Tex tilaamisen kanssa. Varsinaiset tilaajat jäivät suurimmaksi osaksi nuolemaan ruudin katkuisia näppejään ja myöhemmin näistä vielä kilpailutettiin somessakin (kuka tahansa voi osallistua kisaan). Tuskin kovin moni edes huomasi noita olevan uusille tilaajille tilaajalahjana (tietyllä koodilla), ei tainnut montaa mennä sen kautta.

Olisi reilusti laitettu nuo kirjakauppa myyntiin niin olisivat kaikki halukkaat saaneet omansa...

ernotam

• Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
« Reply #3444 on: 01.02.2014 klo 20:52:23 »
Virallisia Tex kortteja Suomessa lienee siten kolme eli tämä ja kaksi 50-vuotis korttia?
Neljä...

mkivimaki

• Willeristi
  • Jäsen
  • Hari hari, Aryman!
« Reply #3445 on: 05.02.2014 klo 09:50:31 »
Neljä...
No voi vihtorin vitjamunat.
Ei mulla tuollaista Gringo Italiano korttia olekaan. Hemmetti sentään, mistähän semmoisenkin saisi repäistyä.. Ei näyttänyt huudossakaan olevan yhtään..
Onko tuo julkaistu viime vuonna?

luuna

• Jäsen
  • Sarjakuvien keräilyä jo 1980-luvun alkupuolelta
« Reply #3446 on: 05.02.2014 klo 09:59:27 »
No voi vihtorin vitjamunat.
Ei mulla tuollaista Gringo Italiano korttia olekaan. Hemmetti sentään, mistähän semmoisenkin saisi repäistyä.. Ei näyttänyt huudossakaan olevan yhtään..
Onko tuo julkaistu viime vuonna?
Keräilytaudin kuvaanhan kuuluu että kaikki mahdollinen pitää omistaa ja heti, jotkut tuosta parantuvat toiset eivät koskaan. Tuostahan tuo on tulostettavissa, hyvää paperia ja laadukas tulostin niin avot  >:D

mkivimaki

• Willeristi
  • Jäsen
  • Hari hari, Aryman!
« Reply #3447 on: 05.02.2014 klo 13:04:02 »
Keräilytaudin kuvaanhan kuuluu että kaikki mahdollinen pitää omistaa ja heti, jotkut tuosta parantuvat toiset eivät koskaan. Tuostahan tuo on tulostettavissa, hyvää paperia ja laadukas tulostin niin avot  >:D
Tässä vaiheessa voinee sanoa, että olen parantumaton :D

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #3448 on: 06.02.2014 klo 21:40:08 »
Minäkin sain oman willer-kalenterini tänään. Hienoja on kuvat. Onko joku indeksoinut kalenterin kuvat, eli mihin tarinaan ja julkaisuun suomessa linkittyvät? Jos ei, voisiko joku asiaa tunteva tehdä tämän? :)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

*Mika*

• Jäsen
« Reply #3449 on: 08.02.2014 klo 17:31:50 »
Kevään herkkuja vielä Bananan esittelyssä:

http://www.bananapress.fi/tex-willer-c-129.html