Lahdesta myyrmäkeen on jonkun verran matkaa,,minkähän arvoisia nuo tex liuskalehdet on nykypäivänä,,huutonetistä niitä joskus bongannu,,hintahaitari siellä 7-25 e kipale
Jos Lahdessa asustelet/oleilet, niin siellä on jonkin verran ihan päteviä paikkoja Willerinmetsästykseen. Kannattaa aloittaa Vesijärvenkadusta ja pyörähtää ensin Ankkurissa (48), sen jälkeen pykältää Kajolle (32) ja Misirlouhun (17) ja lopuksi Vaihtarille (Hämeenkatu 16). Ko. paikoista olen löytänyt monta omaa Willeriäni, vaikka en ole koskaan asunut lähelläkään Lahtea. Vaihtarista olen löytänyt 70-luvun alkupään nidettä sopuhintaan. Ankkurissa on usein liuskoja, jos lompakko kestää ostaa.
Tämä menee kyllä hieman ohi ketjun, mutta parhaat löydöt olen tehnyt aina osto- ja myyntiliikkeistä. Esimerkiksi jonkun edesmenneen herrasmiehen kuolinpesä sisälsi kaikki 80-90-vuosikymmenten Willerit. Ostin 150 Willeriä kerralla. Taisin maksaa 100 e. Mutta näitä paikkoja en kerrokaan näin julkisesti, sillä pitäähän jotain salaisuuksia olla. Tympii yli kaiken sellainen, että vanhoista numeroista pitäisi maksaa esim. divarissa tai huuto.netissä yli 20 euroa kipale.

Tai saa sitä maksaa, mutta minä koluan mieluummin osto- ja myyntiliikkeitä ja nautin, kun löydän jonkun puuttuvan numeron pilkkahintaan.
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
Vuosikerta on ihan hyvä tapa ostella Willereitä, jos haluaa nopeasti saada yhtenäisen sarjan.