Kirjoittaja Aihe: Tex Willer  (Luettu 1021318 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slider

• Jäsen
Vs: Tex Willer
« Vastaus #2580 : 02.02.2011 klo 22:32:13 »
minun henkilökohtainen mielipide galepista vain, uusi kiinnostukseni tex willeriä kohtaan heräsi juuri uusien piirtäjien kautta,,mitä rock musakaan olisi nykyään ilman uutta aaltoa ja punkkiia,,muutos on aina hyväksi

slider

• Jäsen
« Vastaus #2581 : 02.02.2011 klo 22:50:07 »
onko asko alanen sama henkilö kuin joskus soundi lehden parissa?

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
« Vastaus #2582 : 02.02.2011 klo 22:51:41 »

Olen mä.
Edelleen Soundissa, en enää Egmontilla.
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #2583 : 02.02.2011 klo 22:53:02 »

on. Tismalleen sama moniosaaja ja ehdottomasti parhaita asioita Suomesta ikinä. Ja itse turhan vaatimaton.

slider

• Jäsen
« Vastaus #2584 : 02.02.2011 klo 22:54:21 »
no herttinen,,eli on nick lowet, dave edmundsit , dr. feelfoodit , jethro tullit ym sit hyllyssä texien vieressä?

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
« Vastaus #2585 : 02.02.2011 klo 22:58:07 »
no herttinen,,eli on nick lowet, dave edmundsit , dr. feelfoodit , jethro tullit ym sit hyllyssä texien vieressä?

Heh,
kyllä mä kohta alan järjestellä ex-toimituksesta rahtaamaani Tex-arkistoa edellä mainittujen herrojen tuotannon lähituntumaan. Pitää vain hoitaa isompi käännösurakka ensin alta pois.

Eikä Tex-yhteys kokonaan katkea. Oletan pääseväni seuraavan Maxin ladontaan käsiksi lähiviikkoina...
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

slider

• Jäsen
« Vastaus #2586 : 02.02.2011 klo 23:02:43 »
on kyllä herra Alanen turhan vaatimaton,,keep on good work!
mä laittelen sanomalehtisoundeja huutonettiin

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2587 : 08.02.2011 klo 22:26:20 »
Ainoa miinus on ns. ulkopuolisen syyn aiheuttama: Saakelin lumisade! Kun oli tehnyt assalla parkissa olleen pyöräni päälle kauhean kinoksen ja niitä lumia pois ravistellessa meni lunta (vahingossa auki alapuolella olleeseen) kassiini ja tietysti olin juuri ostanut sen Texin ja kun lumi suli niin...kosteusvaurio! KIROUS JA KUOLEMA!!!  :(

Tämä tauti tarttuu: Saakelin lumisade! Painava lumi ja kova tuuli riepottelI postilaatikon tolpan nokasta irti ja siellä ne oli postit uusin texi mukaanluettuna kosteassa hangessa... kosteusvaurio! KIROUS JA KUOLEMA!!! Onneksi oli varakappale käden ulottuvilla :).
"Tex-tieteen yli-morisco"

Wladislaw

• Jäsen
« Vastaus #2588 : 09.02.2011 klo 09:52:08 »
Onneksi kerrostalon rappuun ei lumisade ylety ja uusi Tex oli näin ollen kuivaa tavaraa. :) Lukukokemuksena se oli tosin varsin keskinkertainen. Taiteilijan vaihtuminen kesken tulitaistelun hämmensi, tietääkö joku guru kertoa miksi näin oli tehty?

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2589 : 09.02.2011 klo 11:30:54 »
Karu syy: Sommer kuoli.

AlkoTanko

• Jäsen
« Vastaus #2590 : 09.02.2011 klo 15:12:37 »
Karu syy: Sommer kuoli.

Onko Sommer nyt neljäs joka on heittänyt henkensä kesken tarinan, muistan että Nicolo, Monti ja Letteri menivät samaa tietä.

Kevyet mullat heille.

VilleM

• Jäsen
« Vastaus #2591 : 09.02.2011 klo 15:29:11 »
Onko Sommer nyt neljäs joka on heittänyt henkensä kesken tarinan, muistan että Nicolo, Monti ja Letteri menivät samaa tietä.

Giolittin kun vielä lisää joukon jatkoksi, lista on täydellinen.

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2592 : 09.02.2011 klo 15:43:06 »
Ja Galep, Nadir Quinto sekä Aldo Capitanio, mutta heidän tarinansa piirrettiin alusta alkaen uudestaan. Kuolikos myös Magnus kesken tarinan.. En muista, mutta tussauksen joku muu teki loppuun ja hevosten pirtämisen. Joka tapaukessa aika pian albumin piirtämisen jälkeen Magnus kuoli.

AlkoTanko

• Jäsen
« Vastaus #2593 : 09.02.2011 klo 16:44:19 »
Ja Galep, Nadir Quinto sekä Aldo Capitanio, mutta heidän tarinansa piirrettiin alusta alkaen uudestaan. Kuolikos myös Magnus kesken tarinan.. En muista, mutta tussauksen joku muu teki loppuun ja hevosten pirtämisen. Joka tapaukessa aika pian albumin piirtämisen jälkeen Magnus kuoli.

Ainakin Magnusin albumin artikkelissa sanotaan että hän teki lähes kirjaimellisesti kuolinvuoteellaan tarinan loppuun.

Ja mitä hittoa, onko Capitaniokin kuollut? Nyt harmittaa.

Nadir Quinto ei sano minulle mitään, onko näitä alkuaikojen hätäpiirtäjiä kuten Muzzi ja Gamba?

Mosabacka

• Jäsen
« Vastaus #2594 : 09.02.2011 klo 21:07:18 »
Onpas Tex Willerin piirtäminen vaarallista...

Ketkä piirtävät vielä? Ticci, Venturi, Civitelli, Villa, Ortiz, Cestarot, Cossu, Font, Seijas ja Repetto (?) On joka tapauksessa melkoinen porukka verrattuna alkuaikojen yhden miehen orkesteriin.

Minun mielestäni uusin Almanacco-tarina oli varsin onnistunut. Piirtojäljessä en pitänyt kyllä yhtään Sommerin jälkeisestä Leomacsista. Tuntui kuin olisi vaihtanut korkkariin.

kehittyvä willeristi