Kirjoittaja Aihe: Tex Willer  (Luettu 1019472 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ernotam

• Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
Vs: Tex Willer
« Vastaus #1005 : 16.04.2007 klo 20:11:25 »
Itse asiassa,
meikäläisen käsityksen mukaan Asko sai näiden mukana tiedon vasta teikäläisten ja paperiversion kautta. Ja suomennoshan on Jannen, eli periaatteessa te toimititte matskut, Asko julkaisi? Ja lisäsi jotain itse haluamaa settiä mukaan.
No eiköhän kuvamateriaali ole tullut ihan digitaalisena Italiasta. Kyllähän nämä kotiskannaukset ovat laadultaan...öh, hieman kotonatehdyn näköisiä :-)

Ohessa mielenkiintoinen, Tex Willeriinkin liityvä kuva.

« Viimeksi muokattu: 16.04.2007 klo 20:31:31 kirjoittanut ernotam »

Wade

• Jäsen
« Vastaus #1006 : 16.04.2007 klo 20:15:23 »
Kun kuvaa yrittää ladata, tulee teksti: "sinun ei ole sallittua päästä tälle alueelle."

Mitäköhän suojattua valvojilta on täällä foorumilla?
Wade Koivurinne

ernotam

• Jäsen
« Vastaus #1007 : 16.04.2007 klo 20:17:43 »
Kun kuvaa yrittää ladata, tulee teksti: "sinun ei ole sallittua päästä tälle alueelle."

Mitäköhän suojattua valvojilta on täällä foorumilla?

Muokkasin viestiä siten, että kuvan pitäisi näkyä heti kaikille. Ehkäpä latasit juuri samaan aikaan, kun minä tein vielä muutoksia?

Edit: muokkasin uudestaan. Toivottavasti nyt toimii. Ehkäpä kämmensin jotain.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2007 klo 20:32:35 kirjoittanut ernotam »

Wade

• Jäsen
« Vastaus #1008 : 16.04.2007 klo 20:28:00 »
Muokkasin viestiä siten, että kuvan pitäisi näkyä heti kaikille. Ehkäpä latasit juuri samaan aikaan, kun minä tein vielä muutoksia?
Latasin nyt uudestaan ja:

Lainaus
Virhe!
Sinun ei ole sallitua päästä tälle alueelle
Wade Koivurinne

kkupa

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #1009 : 16.04.2007 klo 21:09:20 »
Ainakin mulla toimi...

ernotam

• Jäsen
« Vastaus #1010 : 16.04.2007 klo 21:20:01 »
Ainakin mulla toimi...

Hyvä hyvä. viimeinkin.

Kerrotaanpa hiukan noista kuvan lehdistä.

Pinocchion tekijät: Bonelli & Galleppini vuodelta -54?
Aarresaari:Bonelli & Battaglia (-56)
Peter Pan:Bonelli & Battaglia (-55)

Eikös tuo Battaglia piirrellyt jotain myös edesmenneeseen Lännentie-lehteen, jos muistan oikein

Nuo lehdet on myös numeroitu Pinocchio - D2, Peter Pan -D3 ja Aarresaari -D4. Kustantajana 'Kenraali Mannerheimin lastensuojeluliitto'. Tietääkö kukaan mikä julkaisu olisi D1?

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #1011 : 16.04.2007 klo 22:35:42 »
Eikös tuo Battaglia piirrellyt jotain myös edesmenneeseen Lännentie-lehteen, jos muistan oikein

Muistat oikein, ainakin pari numeroa jossa seikkaili El Kid oli Battaglian piirtämää. 
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1012 : 17.04.2007 klo 09:58:54 »
Galepin Pinocchiosta on lisääkin kuvia blogissani, ja nukke hirressä on ollut myös Kvaakissa näytillä Hauskat sarjakuvaruudut -ketjussa.

redfox

• Mestengo
  • Jäsen
  • Extra ordinem
« Vastaus #1013 : 17.04.2007 klo 12:34:17 »
Tuolla vois redfoxille (ja muillekin) olla pari kiinnostavaa kansikuvaa, jos kuumis polttelee jo....

http://personal.inet.fi/koti/erno.tamminen/

Kiitos kovasti tuosta linkistä!!

Tässä sitten takaisinpäin.. Ainakin minulla oli hauskaa siinä kohdassa kun joku Tex -fani tulee Tex kuteissa alas niitä portaita (Muuten kuteet OK, mutta se hattu.. Mikä lie Marlboron ilmaishattu  :D). Videon virallinen nimi on II Expo-Tex de João Pessoa, mitälie sitten meinaakaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=S4SZ0CZBAZE

kkupa

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #1014 : 17.04.2007 klo 12:54:59 »
Odotus on päättymässä!  :) Banana Pressiltä saamani tiedon mukaan Kuumiksia aletaan postittamaan tilausjärjestyksen mukaan tänään, ensi yönä ja huomenna.

Milloin tilasitte omanne? Itse tein tilauksen 6.2. Saa nähdä milloin tulee perille.

redfox

• Mestengo
  • Jäsen
  • Extra ordinem
« Vastaus #1015 : 17.04.2007 klo 13:17:45 »
Odotus on päättymässä!  :) Banana Pressiltä saamani tiedon mukaan Kuumiksia aletaan postittamaan tilausjärjestyksen mukaan tänään, ensi yönä ja huomenna.

Milloin tilasitte omanne? Itse tein tilauksen 6.2. Saa nähdä milloin tulee perille.

Jihaa!  ;D En muista milloin ennakkotilasin.. Pari kuukautta sitten?

kkupa

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #1016 : 17.04.2007 klo 13:23:21 »
Kiitos redfox linkistä.

Tässä vielä lisää:
http://www.youtube.com/watch?v=fNa6ZFZ5Vwo
http://www.youtube.com/watch?v=_z_xxAebnzc
http://www.youtube.com/watch?v=Mnw3Fm5TCVw

Näistä viimeisin on Kit Willeristä.

redfox

• Mestengo
  • Jäsen
  • Extra ordinem
« Vastaus #1017 : 17.04.2007 klo 13:31:22 »
Tänne saa varmaan näitä random -juttuja laittaa..
Anyway, selailin tuossa vanhat Demi -lehteni (teini-ikäisten tyttöjen lehti  ;D) läpi koska aion heittää ne pois tilaa viemästä. Melkein joka lehdessä on parit aukemat että "mitä vaatteita kannattaa ostaa" ja kun tämä western muoti on ollut jo pitkän aikaa IN, niin löytyipä sieltä sellainen aukeama johon olivat tökänneet keskelle Tex Willerin kansilehdenkin tuomaan tätä "Lännen tunnetta" juttuun :D

Ihan mukavaa oli huomata etteivät Suomen muoti-ihmiset ihan niin sokeita ole..  ;D

*muoks*
Aina välillä käynyt mielessä mutta aina unohtunut laittaa.. Mikseri.nettiä kun kerran selailin läpi niin sieltä löytyi sellainen bändi kuin "Hurjat Hipit", joilla on kappale nimeltään "Sex Tex Willer". Niin, köh köh.. Luitte aivan oikein  ;D
Kappaleen pääsette kuuntelemaan tältä
sivulta (rullailette vähän alaspäin niin se löytyy)

Lainaus
Hei beibi tsiigaa
mun kanoottii
mä alan meloo
Pidä kii!
;D
« Viimeksi muokattu: 17.04.2007 klo 14:33:44 kirjoittanut redfox »

hansswahn

• Vieras
« Vastaus #1018 : 18.04.2007 klo 06:58:54 »

Minä tilasin omani 4.10.2006! Odottavan aika on...

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1019 : 18.04.2007 klo 08:02:01 »
Täytyy kyllä sanoa, että tätä julkaisua olen odottanut melkein ennätyksellisen kärsimättömästi. Edelle ehkä ajavat vain Kubertin Tex sekä viimeisin Mefisto-tarina. Molemmissa tapauksissa odotukset eivät tarinoiden puolesta ihan täyttynyneet... Ehkä nyt on toisin!
"Tex-tieteen yli-morisco"