Kirjoittaja Aihe: Tex Willer  (Luettu 1023450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

*Mika*

• Jäsen
Vs: Tex Willer
« Vastaus #2955 : 05.12.2012 klo 10:48:54 »
Tuli Tex Willer -biisi Youtubesta vastaan. Esittäjänä Mikko Siltala. Näköjään julkaistu tänä vuonna 6.11.:

http://www.youtube.com/watch?v=6bk57X6xV_U

Komee kipale  8]
« Viimeksi muokattu: 05.12.2012 klo 10:58:22 kirjoittanut *Mika* »

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #2956 : 05.12.2012 klo 11:23:35 »
"Se kaikki naiset saa"??
Mennyt Willer ja Bond sekaisin Siltalalta?

Tuli Tex Willer -biisi Youtubesta vastaan. Esittäjänä Mikko Siltala. Näköjään julkaistu tänä vuonna 6.11.:

http://www.youtube.com/watch?v=6bk57X6xV_U

Komee kipale  8]

*Mika*

• Jäsen
« Vastaus #2957 : 05.12.2012 klo 11:25:53 »
"Se kaikki naiset saa"??
Mennyt Willer ja Bond sekaisin Siltalalta?

No, ton mäkin huomasin. Muuten ihan ok. Olisi pitänyt olla :"Se kaikki naiset saisi!"

Secos-Bill

• Jäsen
« Vastaus #2958 : 05.12.2012 klo 12:04:54 »
Yhden, mutta ottaen huomioon S Bonellin ohjeistukset, niin se on jo iso prosentti. Kelpo kappale, mutta jotenkin silti toivon, että tämä ei saa pahemmin radiosoittoa...

Mutta ansoihin Tex kyllä lankeaa melkein joka jaksossa ( konnat tietysti hätiköivät ja ampuvat ohi, mutta silti ).
'Tex Willer armahtaa...'  Luin juuri eilen illalla uusimman kronikan Leppymätön Kostaja...

Saiko joku muu kuvan, että kappaleen 'minä' ei ole lukenut uusia numeroita vuosiin tai jopa vuosikymmeniin?

]uho

• Vieras
« Vastaus #2959 : 10.12.2012 klo 00:33:42 »
Olen aika pahasti myöhässä, mutta sainpahan vihdoin haltuuni "Täällähän lentää lyijyä!"-kirjan. Suuret kiitokset Jannelle tämän huikean opuksen kokoamisesta! Kirjan sivuilta huokui valtava omistautuminen rakkaalle Texillemme. Upea teos!

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2960 : 10.12.2012 klo 09:46:14 »
Kiitos, Juho. :)
"Tex-tieteen yli-morisco"

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #2961 : 13.12.2012 klo 10:13:52 »
Uusin Texin numero luettu heti Pan Kerkerin perään. Mainio oli tämäkin Puoliverinen-stoori. Käsikirjoittaja oli ihan outo nimi mutta ehkäpä juuri siksi tarinassa oli vallan tuoretta makua ja toki Alfonso Fontin jopa Prattin joskus mieleen tuova vauhdikas ja ilmeikäs kuvitus auttoi positiivisissa fiiliksissä jotka nummerosta jäi. Onneksi tarina jatkuu vielä.

gros jean

• Jäsen
« Vastaus #2962 : 15.12.2012 klo 07:05:04 »
no tervepä terve kaikille kvaakin lukijoille!

semmosta miettisin, että onko kenelläkään tiedossa sähköpostiosoitetta, josta texin piirtäjiä/käsikirjoittajia saisi kiinni. Ainoa kenet sain kiinni sähkiksen kautta oli se kuka piirsi "lamotin hyeenat" suuralbumin. jos kenelläkään on tiedossa niitä yhteystietoja, niin tänne vaan postaamaan! kiitos jo etukäteen!
"Ei mitään hätää,yksi ennustaja sanoi että elän satavuotiaaksi."

-Kit Carson

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2963 : 15.12.2012 klo 17:10:48 »
En tiedä kuinka sääntöjen mukaista on pistää ihmisten sähköpostiosoitteita kaikkien luettavaksi. Ei kai sitä mikään kiellä, mutta ainakin itse suosin yksäreitä, jos jonkun sähköpostiosoitteen aion jakaa. Kannattaa ehkä mieluummin linkittää tekijöiden virallisten kotisivujen osoitteita. Niitä kautta olen itse muutamaan otteeseen saanut artistiin yhteyttä. Esimerkiksi Corrado Mastantuono aikoinaan vastasi erääseen kysymykseeni. Ja ainakin molempien Cestaron veljesten blogeissa on heidän sähköpostiosoitteensa näkösällä. Tässä linkit heidän blogeihin:

http://gianlucacestaro.blogspot.fi/
http://blogartofraulcestaro.blogspot.fi/

gros jean

• Jäsen
« Vastaus #2964 : 15.12.2012 klo 17:14:10 »
En tiedä kuinka sääntöjen mukaista on pistää ihmisten sähköpostiosoitteita kaikkien luettavaksi. Ei kai sitä mikään kiellä, mutta ainakin itse suosin yksäreitä, jos jonkun sähköpostiosoitteen aion jakaa. Kannattaa ehkä mieluummin linkittää tekijöiden virallisten kotisivujen osoitteita. Niitä kautta olen itse muutamaan otteeseen saanut artistiin yhteyttä. Esimerkiksi Corrado Mastantuono aikoinaan vastasi erääseen kysymykseeni. Ja ainakin molempien Cestaron veljesten blogeissa on heidän sähköpostiosoitteensa näkösällä. Tässä linkit heidän blogeihin:

http://gianlucacestaro.blogspot.fi/
http://blogartofraulcestaro.blogspot.fi/
kiitos jälleen kerran! :D

-Kit Carson

Hannu

• Jäsen
« Vastaus #2965 : 15.12.2012 klo 21:36:16 »
Tervetuloa minunkin puolestani, Gros-Jean! Mukavaa että Texin nuorempiakin lukijoita löytyy; välillä tuntuu että me täällä kvaakissa aika paappa-porukassa asioita vatvotaan.

Suosittelisin että katsoisit nuo Tex-keskustelut läpi, ennenkuin aloitat uusia keskusteluja; näin ihan vaan siksi, että Tex aiheita on jo ennestään niin pirun monta. Veikkaisin että suurimman osan mieltäsi polttavista asioista saat jo olemassa olevien ketjujen alle.

Vielä kerran, tervetuloa joukkoon sankkaan! 
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

gros jean

• Jäsen
« Vastaus #2966 : 16.12.2012 klo 07:11:57 »
Tervetuloa minunkin puolestani, Gros-Jean! Mukavaa että Texin nuorempiakin lukijoita löytyy; välillä tuntuu että me täällä kvaakissa aika paappa-porukassa asioita vatvotaan.

Suosittelisin että katsoisit nuo Tex-keskustelut läpi, ennenkuin aloitat uusia keskusteluja; näin ihan vaan siksi, että Tex aiheita on jo ennestään niin pirun monta. Veikkaisin että suurimman osan mieltäsi polttavista asioista saat jo olemassa olevien ketjujen alle.

Vielä kerran, tervetuloa joukkoon sankkaan! 
'
kiitos kiitos,
olen kuullutkin juttua ylläpitäjiltä että täällä olisi aika vanhaa porukkaa. no, aina yksi murrosikäinen tänne sekaan mahtuu :) Kiva kun täällä foorumilla on niin ystävällistä porukkaa. tosiaan, kun toissapäivänä liityin niin ei tullut mieleen katsoa vanhoja tex-keskusteluja läpi. mutta on tuonne muutama äänestyskin tullut tehtyä.(mitä ei ennestään ollut). Koska haluan tutustua moneen käyttäjään, niin kysyn nyt nämä:

1.mikä on lempitarinasi Tex Willerissä?
2.kuinka suuri kokoelmasi on
3.kuka on lempipiirtäjäsi?
4.mitä harvinaisuuksiä omistat?

oma lempitarinani on kuolema tulee taivaalta (1975), kokoelmani käsittää kaikki tex willer-julkaisut liuskoja ja 1971-voden ensimmäisiä numeroita lukuunottamatta.
tottahan toki "kadonnut pueblo" löytyy lukemattomana täältä :)
lempipiirtäjäni ovat Ticci ja Letteri. harvinaisuusksia sitten.
ööö, multa löytyy just se kadonnut pueblo, pari ensimmäisen vuosikerran tex-liuskaa ja sitten 1971 vuodelta kaikki numerot paitsi 1,2,3,4 ja 6. Ja vuodesta 1972 eteenpäin multa löytyykin sitten kaikki lehdet ja joka kuukausi tupsahtaa postilaatikkoon uusi :). Huomattavaa on, että olen vasta 13, mutta isoisältähän nämä tuli.

-Kit Carson

*Mika*

• Jäsen
« Vastaus #2967 : 16.12.2012 klo 11:00:45 »
kysymyksiin 1 ja 2 olen jo vastannut.

3) Ticci 4) Jaa, kun liuskat puuttuvat, niin ehkä vuoden 1971 pokkarit, Kadonnut pueblo, ensimmäinen kronikka ja tilaajalahja 2002 Kuuma iltapäivä (lehti).

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2968 : 16.12.2012 klo 11:59:21 »
Kannattaisi lukea se Kadonnut pueblo. ;)

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #2969 : 18.12.2012 klo 12:32:58 »
Vai semmoista. No tässäpä tämmöistä:

1.mikä on lempitarinasi Tex Willerissä? V: Kaipa se se Kalmankalinaa jne. (olikohan se Wyomingissa) on. Ainakin jäänyt mieleen. Myös eräs Alfonso Fontin piirtämä intiaanitarina jäänyt mieleen mutta ei varsinaisesti stoorin nimeä saati käsikirjoittajaa. Huono muisti.
2.kuinka suuri kokoelmasi on? V: olisikohan v. 2000 kaikki Tex Willerit & joitakin kymmeniä aiemmilta vuosilta + kaikki muut paitsi ensimmäinen Tex Suuralbumi + lähes kaikki Maxi Texit paitsi ns. klassikkoja sisältävät (en pidä Galepista, tiedän, tiedän, pyhäinhäväistys). Juu ja muutaman kovakantisen paksumman Texin alpparin.
3.kuka on lempipiirtäjäsi? V: Civitelli, Font & Jordi Bernet
4.mitä harvinaisuuksiä omistat? V: Luultavasti en mitään.