Tämä Markku Mäkelän kuva oli HS Kesäristikon pääkuvana 14.7.
Hyvä.. hyvä Jumala!
Eikö edes voi laittaa varoitusta, mikäli linkissä on noinkin törkeää ja sairasta materiaalia! Olen erittäin järkyttynyt ja shokissa! Miten on mahdollista että moinen on voitu julkaista Pohjoismaisessa lehdessä! Skandinavian maat ovat kristittyjä eivätkä mitään villi-ihmisten pakanallisia maita, katsokaa vaikka Suomen lippua, selkeä risti siinä on!
Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei voi olla eri mieltä siitä, että tuollaiset kuvat ovat ehdottomasti pahin uhka sivistyksellemme! Ajatelkaa nyt lapsia! Miten pienen viattoman ihmistaimen kasvaminen kunnolliseksi, Jumalaa pelkääväksi aikuiseksi onnistuu, jos tuollaista roskaa ja saastaa annetaan julkaista vapaasti! Osansa tietysti sivistyksen rappeutumiselle on myös metallimusiikilla, naisten kevytmielisellä pukeutumisella ja sarjakuvilla! Mutta se ei tarkoita sitä että tuollaiset kuvat voisi huoletta ohittaa olankohautuksella! EI!
Kuinka moni koira onkaan jo pahoittanut mielensä tuon mielisairaan ja irvokkaan pilkkaavan kuvan takia! Siinähän aivan selkeästi annetaan ymmärtää että suojelu- ja palveluskoirat olisivat fyysisiltä ominaisuuksiltaan heiveröisiä sekä luonnevikaisia!
Lisäksi ehkä vielä pahempaa on se, että tuossa annetaan ymmärtää kaikkien raiskaajien olevan pahoja ja heiltä pitäisi suojautua! Sehän ei pidä paikkaansa! Monissa erottisissa julkaisuissa, joita olen vilkuillut ennen kuin olen ne tuhonnut, on selkeitä kertomuksia missä nainen on aluksi vastustanut seksiä mutta lopulta itsekin nauttinut touhusta! Mikä onkin ymmärrettävää, sillä Jumala on luonut naisen miehen palvelijaksi!
Olen ehdottomasti sitä mieltä että nyt on rikosilmoituksen paikka!
Nimim. "Huolestunut kansalainen"