Kirjoittaja Aihe: Floyd Gottfredson  (Luettu 246965 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Vs: Floyd Gottfredson
« Vastaus #540 : 03.07.2012 klo 10:52:50 »
Eilettäin saapui Turun Sarjakuvakauppaan nippu kolmoskirjaa.

Lax

• Jäsen
« Vastaus #541 : 03.07.2012 klo 16:03:13 »
Koska tilasin samalla myös kotimaista sarjakuvaa laitoin tämän tulemaan Adlibriksestä, saapa nähdä miten käy, ainakin oli pian tilauksen jälkeen käsiteltävänä ja kirja lienee varastossa kun toimituslupaus on 1-2 päivää. En ole tuolta aiemmin tilannut mutta nyt ei aiemmin käyttämäni uk amazon tietty käynyt.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #543 : 03.07.2012 klo 17:05:54 »
Sain kirjan Adlibrisekstä kohtuu nopeasti.  

Itse kirja on kyllä taas vakuuttavaa jälkeä ja FG:n taide toimii upeasti, painojälki on hyvää. Kunhan lomakiireet hellittävät, niin pitää syventyä tähän nautintoon kunnolla.
Je suis alle kuuden euron pizza!

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #544 : 10.07.2012 klo 21:09:29 »
Kolmas kirja on aivan erinomainen. Nyt sarja on löytänyt äänensä eikä painotu niin paljon rytinäkomiikkaan. Se rooli on jaettu enemmän Hessulle, joka tosin ei ole vielä 'Goofy' vaan "Dippy Dawg". Mukana myös Aku, jonka tuittupäisyys osoittaa heti alkuunsa että tästä hahmosta kuullaan vielä.
Myös ekstrat ovat erittäin hienot. Tämä on rakkaudella tehty teos.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Lax

• Jäsen
« Vastaus #545 : 10.07.2012 klo 22:18:32 »
Myös minulle kirja tuli varsin ripeästi adlibrikseltä ja hienolta näyttää taas kerran.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #546 : 01.09.2012 klo 15:07:51 »
Fantan sivuilla on kuvia tulevasta 4. osasta, boxista sekä 20-sivuinen näyte kirjasta. Upealta näyttää, taas kerran:

http://www.fantagraphics.com/index.php?option=com_myblog&show=Covers-Uncovered-Walt-Disney-s-Mickey-Mouse-by-Floyd-Gottfredson-Vol.-4-Vol.-3-4-Box-Set.html&Itemid=113
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Torstai

• Jäsen
  • Unessa omistin härän, joka karkasi posliinkauppaan
« Vastaus #547 : 27.09.2012 klo 17:25:37 »
Video esittelyä pukkaa tulevasta boksista: http://www.youtube.com/watch?v=Are5Fv4GWnM

Vähän itselleni kysymysmerkkinä rupeanko keräämään kokonaisuudessaan tätä sarjaa. Montakohan boksia tai kirjaa tähän mahtaa tulla? Ihan hyvä kun saa ostaa joko yksittäisiä kirjoja tai bokseittain. Tai ehkä vois olla helpoin, kun saisi nuo kotelot ostaa erikseen. Jännittää miten Fanta menettelee Barks -sarjan koteloiden kanssa vai tuleeko niitä ollenkaan.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #548 : 27.09.2012 klo 19:02:51 »
Video esittelyä pukkaa tulevasta boksista: http://www.youtube.com/watch?v=Are5Fv4GWnM

Vähän itselleni kysymysmerkkinä rupeanko keräämään kokonaisuudessaan tätä sarjaa. Montakohan boksia tai kirjaa tähän mahtaa tulla? Ihan hyvä kun saa ostaa joko yksittäisiä kirjoja tai bokseittain. Tai ehkä vois olla helpoin, kun saisi nuo kotelot ostaa erikseen. Jännittää miten Fanta menettelee Barks -sarjan koteloiden kanssa vai tuleeko niitä ollenkaan.
Kyllä kai tota ainakin 15 vuotta saa kerätä, jos tolla nopeudella niitä tulee. Tiedä sitten julkaiseeko ne oikeasti ihan kaikki Gottfredsonin sarjakuvat ikinä...vähän epäilen, mutta toivon kumminkin.
Itse olen keväällä ostanut ton yksittäisen kirjan ja sit talvella ton boksin...jää siis yksi ylimääräinen kirja. Boksia en tiiä saako ostettua erikseen, mutta toi on aika halpa, joten sen yhden extra kirjan kärsii vuodessa. Sen voi sit antaa jollekin kaverille tai myydä.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Memmil

• Jäsen
« Vastaus #549 : 27.09.2012 klo 19:34:04 »
Noita kirjoja taitaa tulla joku 13. Kyseessä on vaan Mikin päivästrippisarja... joskus kertoivat että sunnuntaijuttujakin saatetaan jossain vaiheessa alottaa.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #550 : 28.09.2012 klo 16:36:38 »
Memmil kerkesi jo kertomaan, nää on vaan Mikin päivästripit, ja kyllä näiden julkaiseminen kestää vuosikausia, mutta sehän oli jo selvillä kun tämä Fantan sarja alkoi.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #551 : 11.10.2012 klo 13:35:26 »
Piti tänään ilmestyä tuo neljäs Fantan FG-kirja (monien nettikauppojen mukaan), mutta taitaa taas myöhästyä, toivottavasti ei niin pahasti kuin tuo kolmas osa teki.

Harmin paikka!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #552 : 11.10.2012 klo 14:05:12 »
Bookplus väittää, että se volume 3 ja 4 boksi tulis vasta 15. maarraskuuta ja Adlibris marraskuussa.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #553 : 11.10.2012 klo 17:09:47 »
Bookplus väittää, että se volume 3 ja 4 boksi tulis vasta 15. maarraskuuta ja Adlibris marraskuussa.

>:( Kattelin Amazon.UK:n ja Bookdepo.:n  sivuilta noita julkaisupvm., mutta kyllä kyllä taitaa Ad ja plussa olla oikeassa, myöhässä siis :(

haplo

• Jäsen
« Vastaus #554 : 11.10.2012 klo 17:29:06 »
Adlibris on tarjonnut marraskuuta mielestäni jo pidemmän aikaa. Sieltä yleensä vilkaisen ulkomaan julkaisujen ilmestymiset joten olen elänyt jo pidemmän aikaa siinä uskossa että nelososan kuuluukin tulla marraskuussa.