Kirjoittaja Aihe: Floyd Gottfredson  (Luettu 246417 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Floyd Gottfredson
« Vastaus #585 : 21.10.2013 klo 15:28:57 »
Mitä ihmettä? Suomalainen kirjakauppa ilmoitti minulle tekstiviestitse Color Sundays -boksin sekä Barks-sarjan tuoreimman osan Christmas on Bear Mountain olevan loppuunmyytyjä ja tilaukseni on näin ollen peruutettu. Jäävätkö nämä nyt muka kokonaan saamatta vai mistä oikein on kyse?
En ole nähnhyt suomalaisessa kuin sitä ekaa boksia. Varmaan kysynnän puute on tehnyt sen, että ovat katsoneet lopettaa ton tilauksen.
Mutta nou hätä! Adlibrikseltä sen saa joskus marraskuussa.

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=1606996878

Ja varmaan monesta muustakin nettikirjakaupasta. Ongelmanahan on näissä toi Itella. Aina saa jännittää kuinka potkitussa kunnossa se paketti tulee perille.
Itse aion ostaa ton bsamaisen boksin tuolta adlibrikselta...veronpalutukset, kun tulee, niin ostan vähän muutakin sieltä.

Toi Carl Barks kirjakin löytyy samasta osoitteesta.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2013 klo 15:30:36 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #586 : 21.10.2013 klo 22:26:40 »
Ei se ole loppunut, se on Suomalaisen tapa ilmoittaa  ettei ole varastossa, tosi huono ilmaista asia noin, mulle kävi samoin Tarzan kirjan kanssa, mutta kyllä sitä sai Suomalaiset kun olivat saaneet sen.

Saisivat käyttää jotain "ei vielä saatavilla" tjsp ilmaisuja, olisi parempi.

Kävin tsekkaan tuon Christmas on Bear Mountain-kirjan tilanteen Suomalaisen nettikaupasta ja siellä luki: "Ennakkotilaa".
« Viimeksi muokattu: 21.10.2013 klo 22:30:26 kirjoittanut Dennis »
Je suis alle kuuden euron pizza!

MTT

• Jäsen
« Vastaus #587 : 22.10.2013 klo 12:32:44 »

Pitäisi löytyä tämän viikon Diamondin toimituksista

Walt Disney's Mickey Mouse Color Sundays Gift Box Set (Volumes 1 & 2)(not verified by Diamond), $49.99
Walt Disneys Mickey Mouse Color Sundays Volume 2 Robin Hood Rides Again HC (not verified by Diamond), $29.99

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #588 : 22.10.2013 klo 18:24:33 »
Ei se ole loppunut, se on Suomalaisen tapa ilmoittaa  ettei ole varastossa, tosi huono ilmaista asia noin, mulle kävi samoin Tarzan kirjan kanssa, mutta kyllä sitä sai Suomalaiset kun olivat saaneet sen.

Saisivat käyttää jotain "ei vielä saatavilla" tjsp ilmaisuja, olisi parempi.

Kävin tsekkaan tuon Christmas on Bear Mountain-kirjan tilanteen Suomalaisen nettikaupasta ja siellä luki: "Ennakkotilaa".

Kävin tänään Suomalaisessa kirjakaupassa selvittämässä tilannetta. Myyjä oli hämmästynyt tilanteesta ja selitteli sitä virheellä. Verkkokaupassa kirjoista pystyy tekemään ennakkotilauksen, mutta myyjien käyttämä järjestelmä (?) osasi sanoa vain "ei saatavilla". Outo tilanne, sillä olen aiemminkin tilannut Suomalaisesta kirjoja samalla ennakkotilausmenetelmällä ja kirjat ovat tulleet sitten kun ovat tulleet ilman sen kummempaa häslinkiä. Lopulta myyjä kehotti tekemään uuden tilauksen marraskuussa, jolloin kirjojen on heidän tietojensa mukaan määrä ilmestyä. Mielenkiintoista.

MTT

• Jäsen
« Vastaus #589 : 23.10.2013 klo 10:39:56 »

Sunday box näkyy siirtyneen ostoskoriini joten seuraavassa lähetyksessä tulossa !!! :)

Henendo

• Jäsen
« Vastaus #590 : 13.11.2013 klo 18:51:02 »
Erinäisten vaiheiden jälkeen sain tänään Color Sundays Boxini. Hienoja kirjoja. Hieman ihmettelen niiden erittäin voimakasta hajua, joka tuo mieleeni liiman.

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #591 : 14.11.2013 klo 19:34:27 »
Minulle ilmoitettiin Suomalaisesta kirjakaupasta, että tuo värillisten kirjojen boksi on lopussa kustantajalta.

Henendo

• Jäsen
« Vastaus #592 : 14.11.2013 klo 19:40:39 »
Minulle ilmoitettiin Suomalaisesta kirjakaupasta, että tuo värillisten kirjojen boksi on lopussa kustantajalta.

Minulle tuli tilaukseni jälkeen sama ilmoitus, mutta kävin useampaan otteeseen Suomalaisen liikkeessä keskustelemassa asiasta. Lopulta tilaus onnistui, kun myyjä lähetti asiasta viestiä jollekin korkeammalle Suomalaisen taholle. Vastaanotin boksin eilen.

Neuvoni on siis käydä myymälässä juttelemassa.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #593 : 14.11.2013 klo 20:04:21 »
Minulle tuli tilaukseni jälkeen sama ilmoitus, mutta kävin useampaan otteeseen Suomalaisen liikkeessä keskustelemassa asiasta. Lopulta tilaus onnistui, kun myyjä lähetti asiasta viestiä jollekin korkeammalle Suomalaisen taholle. Vastaanotin boksin eilen.

Neuvoni on siis käydä myymälässä juttelemassa.

Kukahan on tuo "korkeampi Suomalainen taho"? Mielikuvitus laukkaa...

Henendo

• Jäsen
« Vastaus #594 : 14.11.2013 klo 20:10:25 »
Kukahan on tuo "korkeampi Suomalainen taho"? Mielikuvitus laukkaa...

:laugh:

En minäkään tiedä. En edes muista kenelle myyjä sanoi pistävänsä viestiä, joten käytin sitten tuollaista ilmaisua. Joku Suomalaisen kirjakaupan työntekijä, joka hoitaa tällaisia asioita?

Minunkin mielikuvitukseni lähti nyt laukkaamaan niin, etten saa kirjattua selkeitä ajatuksia.

VesaH

• Jäsen
« Vastaus #595 : 14.11.2013 klo 22:28:45 »
Ajattelin ryhtyä tukemaan suomalaista yritystä ulkomaisten sijaan, mutta tuntuu hankalalta. Mustavalkoinen kakkosboksi on tilauksessa, maanantaina tilattu. Siitä ei ole kuulunut vielä mitään.

Barks92

• Jäsen
« Vastaus #596 : 18.11.2013 klo 12:04:25 »
Onkos joku tilannut tältä sivulta: http://www.bookdepository.com/search?searchTerm=Floyd+Gottfredson&search=Find+book ?

Kuulostaa aika hyvältä jos postikulut tosiaan on 0e.
Perego ist da legend.

äyni

• Jäsen
« Vastaus #597 : 18.11.2013 klo 13:00:01 »
Onkos joku tilannut tältä sivulta: http://www.bookdepository.com/search?searchTerm=Floyd+Gottfredson&search=Find+book ?

Kuulostaa aika hyvältä jos postikulut tosiaan on 0e.

Iso ja luotettava liike tuon pitäisi olla. En ole itse tilannut, mutta olen ollut töissä paikassa, jonne hankittiin tuolta säännöllisesti kirjoja. Ymmärtääkseni noilla on myynnissä paljon artikkeleita, joita ei helposti saa muualta.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #598 : 18.11.2013 klo 14:00:20 »
Bookdepositorylta tullut tilailtua useaan otteeseen. Postikulut todellakin 0 euroa eikä ole isompia ongelmia ollut. Joskus jotain pieniä sekaannuksia, mutta palvelu on ollut avuliasta.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"