Kirjoittaja Aihe: Floyd Gottfredson  (Luettu 247058 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

• Jäsen
Vs: Floyd Gottfredson
« Vastaus #480 : 19.10.2011 klo 17:02:49 »
Jos tilaa jomman kumman osan Fantalta erikseen, voi toisen kirjan tilata boksin kanssa. Ei tietty onnistu jos ostatte muualta.

Ei siis tarkoituksenomaista rahastusta.

Eikös Fanta ole rajoittanut oman nettimyyntinsä vain USA:han ja Kanadaan?
Je suis alle kuuden euron pizza!

Memmil

• Jäsen
« Vastaus #481 : 19.10.2011 klo 17:26:15 »
Ei ole rajoitettu, mutta valitettavasti Mikki-kirjoja eivät voi myydä suoraan ulkomaille.

OP

• Vieras
« Vastaus #482 : 19.10.2011 klo 19:46:56 »
Boksi siirtyi joululahjapinoon.
Tämän boksin ja Barksin koottujen ekan osan myötä on kyllä mahtavat paketit tulossa jouluksi.
Vielä kaksi kuukautta!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #483 : 20.10.2011 klo 05:40:01 »
Tämmönen viesti tuli sit Adlibrikseltä!

"Meidän täytyy valitettavasti ilmoittaa, että alla mainittua kirjaa ei tulla toimittamaan sinulle, koska se on tilapäisesti lopussa hankkijaltamme:

Olemme poistaneet tämän kirjan tilauksestasi ja sitä ei lähetetä sinulle automaattisesti myöhempänä ajankohtana. Jos olet maksanut tilauksesi kortilla, siltä tehty varaus on peruutettu, eikä peruuntuneiden tuotteiden hintaa koskaan veloiteta kortiltasi. Jos suoritit maksun verkkopankin kautta, sinun tulee ilmoittaa tilinumerosi meille sähköpostitse osoitteeseen info@adlibris.com maksunpalautuksen suorittamista varten. 
Valvo-toiminnon avulla voit saada meiltä sähköpostia, kun kirja ovat jälleen tilattavissa. Olet tuolloin lämpimästi tervetullut tekemään uuden tilauksen kotisivullamme. Napsauta yllä olevaa "Valvo" -linkkiä, niin kirja lisätään valvontalistallesi.  "

Nyt hajoo pää...mun tilaus peruutettu...EEIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH HHHHHHHHH!!!!
Mistä mä nyt saan ton kirjan!   PERKELE!!!!!!!!!!!!
Onko muille tapahtunut sama kuin mulle!
Miks niillä on noin vähän noita kirjoja...olisivat hamstranneet niitä sinne enemmän. Olin varmaan ekojen joukossa kun tilasin.
Nyt tulee huutoa...sensuroitu...sensuroitu...sens uroitu...sensuroitu!!!!!!!
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
Meni tääkin syksy sitten piloille!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

MTT

• Jäsen
« Vastaus #484 : 20.10.2011 klo 09:22:45 »
Tämmönen viesti tuli sit Adlibrikseltä!

"Meidän täytyy valitettavasti ilmoittaa, että alla mainittua kirjaa ei tulla toimittamaan sinulle, koska se on tilapäisesti lopussa hankkijaltamme:

Olemme poistaneet tämän kirjan tilauksestasi ja sitä ei lähetetä sinulle automaattisesti myöhempänä ajankohtana. Jos olet maksanut tilauksesi kortilla, siltä tehty varaus on peruutettu, eikä peruuntuneiden tuotteiden hintaa koskaan veloiteta kortiltasi. Jos suoritit maksun verkkopankin kautta, sinun tulee ilmoittaa tilinumerosi meille sähköpostitse osoitteeseen info@adlibris.com maksunpalautuksen suorittamista varten. 
Valvo-toiminnon avulla voit saada meiltä sähköpostia, kun kirja ovat jälleen tilattavissa. Olet tuolloin lämpimästi tervetullut tekemään uuden tilauksen kotisivullamme. Napsauta yllä olevaa "Valvo" -linkkiä, niin kirja lisätään valvontalistallesi.  "

Nyt hajoo pää...mun tilaus peruutettu...EEIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH HHHHHHHHH!!!!
Mistä mä nyt saan ton kirjan!   PERKELE!!!!!!!!!!!!
Onko muille tapahtunut sama kuin mulle!
Miks niillä on noin vähän noita kirjoja...olisivat hamstranneet niitä sinne enemmän. Olin varmaan ekojen joukossa kun tilasin.
Nyt tulee huutoa...sensuroitu...sensuroitu...sens uroitu...sensuroitu!!!!!!!
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
Meni tääkin syksy sitten piloille!!!

Tuohan on suorastaan käsittämätöntä ???
Tuota on kuitenkin painettu varmasti riittävä määrä joten jälkitilauksenkin mahdollisuus olisi varmaan ollut..

Onneksi tuota saa tilattua miltei kaikista muista webbikaupoista

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #485 : 20.10.2011 klo 14:15:53 »
Niin mistähän nettikaupasta voisin ostaa ton kirjan heti nyt eli kirja olisi saatavana ei varattavana.
Mielellään semmoinen kauppa, jossa vois maksun suorittaa Nordean kautta.
Mulla kun ei noita Visa ja Mastercardeja ole, eikä tule.
Enkä ole koskaan PayPalillakaan maksanut, enkä viitsi edes opetella.
Olen vähän vanhanaikainen!
Löytyykö tommosta nettikauppaa tai sitten vielä parempi olisi jos olisi joku myymälä, josta ton voisi hakea henkilökohtaisesti.
Tietysti hnta olis alle 40 €...en haluu maksaa Akateemisen kirjakaupan hintoja.
Tahtoo ton kirjan nyt viipymättä!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #486 : 20.10.2011 klo 15:10:17 »
Hmmm. Bookplussassakin toi näyttää olevan "tuleva". Siihenkö loppuivat suomalaiset nettikaupat, joissa voi maksaa nettipankin kautta?

Timo

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #487 : 20.10.2011 klo 15:21:48 »
Yritin soittaa Adlibrikselle ja vähän raivota, mutta ne on nyt jollain koulutuspäivillä, eikä kukaan vastaa siellä.
Kyllä nyt sapettaa!

Joo en itsekään tiedä muita kuin Adlibriksen ja Bookplussan.
Suomalainen kirjakauppa myy tota myös, mutta niille toi tulee vasta marraskuun lopulla. Vähiin on mennyt nää nettikaupat.
Kvaak vois perustaa oman nettikaupan, jossa myytäisiin niitä sarjakuvia, joita me kvaakilaiset luetaan eniten. Olisiko se liian iso juttu. Ainakin sais asiantuntevaa palvelua.

Saankohan ton boksin vielä 1. painoksena...ainakin se Volume 2 pitäis olla ensi painosta.
Nyt masentaa aika tavalla toi Adlibriksen sekoilu...kauppoihin on tullut joulusuklaat...taidankin lähtee hakemaan kilon suklaata ja syödä ne tähän murheeseen ja masennukseen.

Mon of Olay

• Fakta-police
  • Jäsen
« Vastaus #488 : 20.10.2011 klo 15:37:08 »
Niin mistähän nettikaupasta voisin ostaa ton kirjan heti nyt eli kirja olisi saatavana ei varattavana.
Mielellään semmoinen kauppa, jossa vois maksun suorittaa Nordean kautta.!
Ihan tavallisella Nordean pankkikortilla voit ostaa myös amazonilta, book depositorylta ja vaikka mistä. Ensin vain etsit verkkopankistasi kohdan, jossa hyväksytään verkossa maksaminen, ja ruksaat sen.

Nimim. ei koskaan luottokorttia mullakaan.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #489 : 20.10.2011 klo 16:19:29 »
Soittelen nyt ensin Adlibrikseen ja katon mitä ne keksivät...täytyy kyllä sanoa, että siitä puhelusta tulee todella kuuma...helvetti pääsee valloilleen. Kunhan nyt ensin viitsivät tulla huomenna töihin.
Jos sieltä ei synny mitään järkevää, niin sitten alan katsomaan muita vaihtoehtoja.
Mä olen kyllä aika käsi näissä pankkiasioissa.
Amazonilta en kyllä osta, kun joku täällä sai odottaa kirjaansa monta viikkoa. Muutenkin vähän vierastan noita ulkomaisia nettikauppoja.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #490 : 20.10.2011 klo 16:28:06 »
Näkyy olevan myynnissä myös cdon.comilla hintaan 37.95. Tosin ei se sielläkään vielä tilattavissa ole.

Ei kannata hermostua. Uskon, että Adlibriksellä on vaan sattunut pieni kämmi ja ovat pistäneet boksin myyntiin ennen aikojaan. Veikkaan, että ei sitä ole kukaan saanut sitä kautta vielä tilattua.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #491 : 20.10.2011 klo 16:45:26 »
Näkyy olevan myynnissä myös cdon.comilla hintaan 37.95. Tosin ei se sielläkään vielä tilattavissa ole.

Ei kannata hermostua. Uskon, että Adlibriksellä on vaan sattunut pieni kämmi ja ovat pistäneet boksin myyntiin ennen aikojaan. Veikkaan, että ei sitä ole kukaan saanut sitä kautta vielä tilattua.

Hmmmm!!! Toi vois muuten olla mahdollistakin! Missää muualla kuin Adlibriksella Suomessa en ole nähnyt, että boksi olis myytävänä. No yritän saada huomenna lisäinfoo Adlibrikselta, että mitä ne on oikein sekoillut siellä.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #492 : 20.10.2011 klo 17:28:40 »
Hmmmm!!! Toi vois muuten olla mahdollistakin! Missää muualla kuin Adlibriksella Suomessa en ole nähnyt, että boksi olis myytävänä. No yritän saada huomenna lisäinfoo Adlibrikselta, että mitä ne on oikein sekoillut siellä.

Ehkä niillä oli tilapäinen likviditeettiongelma (ei rahaa kassassa) ja näin ollen paikkasivat sitä ottamalla parin viikon korottoman lainan asiakkailta. Esim. 1000*34,60=34.600,00... :)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #493 : 20.10.2011 klo 19:28:27 »
Hmmm. Bookplussassakin toi näyttää olevan "tuleva". Siihenkö loppuivat suomalaiset nettikaupat, joissa voi maksaa nettipankin kautta?

Turun Sarjakuvakauppa... www.sarjakuvakauppa.fi
Uusi nettikauppa aukeaa muutaman päivän sisällä, siinä on maksutapavaihtoehtoja vaikka muille jakaa. Tässä vanhassa maksutapana on tilisiirto.

Mikki-kirjat on tilattu, pitäisi tulla ensi viikolla. Laitamme myyntiin vasta kun ovat oikeasti saapuneet.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #494 : 20.10.2011 klo 19:48:54 »
Turun Sarjakuvakauppa... www.sarjakuvakauppa.fi
Uusi nettikauppa aukeaa muutaman päivän sisällä, siinä on maksutapavaihtoehtoja vaikka muille jakaa. Tässä vanhassa maksutapana on tilisiirto.

Mikki-kirjat on tilattu, pitäisi tulla ensi viikolla. Laitamme myyntiin vasta kun ovat oikeasti saapuneet.
Hei toihan on hyvä juttu. Mulle riittää, että saan maksaa ton kirjan Pankin kautta...turvallisin vaihtoehto.
Taidan todellakin kallistua Turun sarjakuvakaupan suuntaan, kun toi ruottalainen Adlibris petti asiakassuhteen. Toi on hyvä, että kirjat tulee myyntiin vasta kun ne oikeasti on saapuneet...tätä kusetusta on saanut katella nyt ihan tarpeeksi.
Milläs hinnalla toi boksi lähtee ja paljon se tekee kaikilla postikuluilla?