Tämmönen viesti tuli sit Adlibrikseltä!
"Meidän täytyy valitettavasti ilmoittaa, että alla mainittua kirjaa ei tulla toimittamaan sinulle, koska se on tilapäisesti lopussa hankkijaltamme:
Olemme poistaneet tämän kirjan tilauksestasi ja sitä ei lähetetä sinulle automaattisesti myöhempänä ajankohtana. Jos olet maksanut tilauksesi kortilla, siltä tehty varaus on peruutettu, eikä peruuntuneiden tuotteiden hintaa koskaan veloiteta kortiltasi. Jos suoritit maksun verkkopankin kautta, sinun tulee ilmoittaa tilinumerosi meille sähköpostitse osoitteeseen info@adlibris.com maksunpalautuksen suorittamista varten.
Valvo-toiminnon avulla voit saada meiltä sähköpostia, kun kirja ovat jälleen tilattavissa. Olet tuolloin lämpimästi tervetullut tekemään uuden tilauksen kotisivullamme. Napsauta yllä olevaa "Valvo" -linkkiä, niin kirja lisätään valvontalistallesi. "
Nyt hajoo pää...mun tilaus peruutettu...EEIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHH HHHHHHHHH!!!!
Mistä mä nyt saan ton kirjan! PERKELE!!!!!!!!!!!!
Onko muille tapahtunut sama kuin mulle!
Miks niillä on noin vähän noita kirjoja...olisivat hamstranneet niitä sinne enemmän. Olin varmaan ekojen joukossa kun tilasin.
Nyt tulee huutoa...sensuroitu...sensuroitu...sens uroitu...sensuroitu!!!!!!!
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
Meni tääkin syksy sitten piloille!!!