Kirjoittaja Aihe: Aku Ankka -sarjakuvalehti  (Luettu 573663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Aku Ankka -sarjakuvalehti
« Vastaus #2445 : 06.04.2022 klo 16:25:54 »
No, laitoitko nämä toiveet sinne sit?

Timo
En voinut laittaa kun Digi-lehden osalta. Kun ei siellä ollut paikkaa minne laittaa. Se oli muuten vaan rasti ruutuun tehtävä tai osallistutko Jokeri arvontaan tyyliä.

Eiköhän ne pomot lue tätä kvaakkia. Lukekoot sieltä.

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Kääk13

• Jäsen
  • Tripla Kääk!
« Vastaus #2446 : 06.04.2022 klo 17:41:14 »
Minä en taaskaan ole saanut mitään uutiskirjeitä/kyselyitä, mihin vastata.

Pitäisikö Digi-Akusta löytyä jotain?
Kääk13-kirjoittaa!

oikoj

• Jäsen
« Vastaus #2447 : 06.04.2022 klo 19:50:02 »
Klasikko+Paksu= Roope-Setä. Tämä sopisi.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2448 : 06.04.2022 klo 21:09:58 »

Pitäisikö Digi-Akusta löytyä jotain?
Tää tuli mulle sähköpostiin. En tiiä miksi!
Olisiko mun aika tulenkatkuiset kommentit Klassikon puhelinmyyjille syy!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #2449 : 07.04.2022 klo 00:01:47 »

Mulle oli tullu sähköpostiin tämmönen jo viime vuoden marraskuun alussa. Muistaakseni vastasin, enkä muista mitä vastasin.  ::)

Timo

Argonnessen

• Jäsen
« Vastaus #2450 : 07.04.2022 klo 01:33:16 »
Mulle tuli toi kysely pari viikkoa sitten. Ei siinä ollu mitään konkreettisia vaihtoehtoja, kysyttiin vain jossain kohtaa että "olisitko halukas tilaamaan hieman harvemmin ilmestyvää Aku Ankkaa" tai jotenkin näin.

Muuten kysyttiin kaikkea että mistä pidät Aku-lehdessä, mistä et, mistä hahmoista, onko uusintoja ja vanhojen mestareiden sarjoja tarpeeksi vai liikaa jne. Aika pitkä ja tarkka kysely muuten, mutta tosiaan mitään konkreettisia tilausvaihtoehtoja ei esitelty.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2451 : 07.04.2022 klo 02:00:02 »
Mulle tuli toi kysely pari viikkoa sitten. Ei siinä ollu mitään konkreettisia vaihtoehtoja, kysyttiin vain jossain kohtaa että "olisitko halukas tilaamaan hieman harvemmin ilmestyvää Aku Ankkaa" tai jotenkin näin.

Muuten kysyttiin kaikkea että mistä pidät Aku-lehdessä, mistä et, mistä hahmoista, onko uusintoja ja vanhojen mestareiden sarjoja tarpeeksi vai liikaa jne. Aika pitkä ja tarkka kysely muuten, mutta tosiaan mitään konkreettisia tilausvaihtoehtoja ei esitelty.
Eli meinaavatkos, ettei Aku Ankka tulisikaan joka viikko! Yrittävätkö, että normi Aku Ankka tulisi joka toinen viikko....ei prkl! Heittäis noi muut Akut veke ja pitäisi normi Aku Ankan vaan, jos on pakko supistaa. Kyllä kerran viikossa pitää saada Aku Ankka -lehti kotiin.

Argonnessen

• Jäsen
« Vastaus #2452 : 07.04.2022 klo 23:11:41 »
Juu, niin mää ymmärsin. Se mullekin tuli mieleen että jos vaikka joka toinen viikko... ja olisi siis eri vaihtoehtoja. Kyllä sää saisit sen Akus joka viikko varmaan :)

Muoks: sehän olis kyllä hyvä että jokaiselle löytyis se oma tilausvaihtoehto. Mää voisin tilata vaiks kerran kuussa (tai parin viikon välein) ilmestyvän paksu-Akun, joku taas haluaa sen jokaviikkoisen annoksensa. Ja muitakin vaihtoehtoja ehkä olisi? Näihin sitten valinnaisesti digi-Aku mukaan niin a vot.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2022 klo 00:00:33 kirjoittanut Argonnessen »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2453 : 08.04.2022 klo 00:13:11 »
Juu, niin mää ymmärsin. Se mullekin tuli mieleen että jos vaikka joka toinen viikko... ja olisi siis eri vaihtoehtoja. Kyllä sää saisit sen Akus joka viikko varmaan :)

Muoks: sehän olis kyllä hyvä että jokaiselle löytyis se oma tilausvaihtoehto. Mää voisin tilata vaiks kerran kuussa (tai parin viikon välein) ilmestyvän paksu-Akun, joku taas haluaa sen jokaviikkoisen annoksensa. Ja muitakin vaihtoehtoja ehkä olisi? Näihin sitten valinnaisesti digi-Aku mukaan niin a vot.
Kaikki on hyvin, kuhan mun joka viikkoiseen Aku Ankkaani ei liitetä Klassikkoa tai Aku Ankka korvataan jonain viikoina Digi-Akuna.
Voi olla normi Aku tai Paksu-Aku...kuhan saan joka viikoisen rautaisannoksen Aku Ankkaa kotiin kannettuna. Saan vieroitusoireita ja tuun pahapäiseksi, jos jää viikko välistä.
Tietysti nostavat hintoja kylläkin, mutta kai se on kestettävä.
Kyllähän jokaiselle ihmiselle pitää tulla edes jokin kiinnostava lehti kotiin, kerran viikossa.

Kahkonen

• Jäsen
« Vastaus #2454 : 08.04.2022 klo 08:13:55 »
Minulle kelpaisi pelkkä digi-Aku. Hämmensi, että niitä pelkkiä digitilauksia oli silloin Lataamon alkuvuosina ihan joitakin satoja vain.

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #2455 : 08.04.2022 klo 13:50:09 »
Nyt on kysely tullut jo kolme kertaa viikon sisällä sähköpostiin. Ainakin panostavat siihen että vastauksia saataisiin.

Olen kerran kokeillut digi-akua muutaman minuutin aikoja sitten. Silloin se ei vakuuttanut mutta nyt kun asiaa tarkemmin mietin ja muutenkin Disneytä harvennan kokoelmista niin muutamalla ehdolla pelkkä digi-aku voisi riittää minullekin. Sieltä pitäisi löytyä kaikki suomeksi julkaistut lehdet, albumit, kovakantiset, taskukirjat jne niin että kaiken fyysisen voisi korvata digillä. Ne pitäisi olla siellä ihan selkeästi kokonaisuuksina ja helposti haettavissa tai selkeästi listattuna. Hinta pitäisi olla sopiva niin että satunnaisesti sieltä voisi lukea eikä harmittaisi jos ei koko ajan ehdi palvelua käyttää. Mahdollisuus merkitä luetut julkaisut jotenkin niin että helposti näkee mitä on jo lukenut. Koska on paljon uusintoja niin voisi lisäksi ihan tarinakohtainen merkintäkin luetusta olla mukava. Kun kaikki fyysiset julkaisut olisivat digissä niin sitten uusia voisi julkaista sinne ilman fyysistä painostakin.   

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #2456 : 08.04.2022 klo 19:44:31 »
Sanoma on kiinnostunut muistakin sillä äskettäin tuli eteen tutkimus jossa kyseltiin että mitä maksaisit minkäkinlaisesta paketista, vaihtoehtoja oli ns. liuta ja sisälsivät mm. pelkän digin, pelkän normilehden ja sitten erilaisia paketteja (lehti+klassikko, lehti+digi, jne). Vastaamiseen meni jonkun aikaa ja muistaminen mitä vastasi eri paketteihin aikaisemmin kyselyssä olisi ollut hyväksi.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2457 : 08.04.2022 klo 20:12:30 »
Sanoma on kiinnostunut muistakin sillä äskettäin tuli eteen tutkimus jossa kyseltiin että mitä maksaisit minkäkinlaisesta paketista, vaihtoehtoja oli ns. liuta ja sisälsivät mm. pelkän digin, pelkän normilehden ja sitten erilaisia paketteja (lehti+klassikko, lehti+digi, jne). Vastaamiseen meni jonkun aikaa ja muistaminen mitä vastasi eri paketteihin aikaisemmin kyselyssä olisi ollut hyväksi.
Siis tämä on se kysely mihin olen vastannut...oliko se toinen joku muu. Tässä menee nyt kyselyt ihan sekaisin!

Kääk13

• Jäsen
  • Tripla Kääk!
« Vastaus #2458 : 08.04.2022 klo 20:41:34 »
No, nyt minä olen todella kiinnostunut.

Pystyyköhän joku mahdollisesti lähettämään tänne kuvaa kyselystä?
Myös yksityisviestinä kelpaa.

Viimeksi kun ihmiset täällä keskustelivat vastaavanlaisesta kyselystä, pyysin Sanomaa lähettämään sellaisen minullekin. Asiakaspalvelija ei ollut tietoinen mistään kyselystä, mutta kehotti minua lähettämään sähköpostilla vastauksia suoraan Aku Ankan toimitukselle. Lukevat siellä kuulemma mielellään palautteita, vaikka eivät niihin vastaisikaan.

Voisin tehdä tällä kertaa samalla tavalla.
Kääk13-kirjoittaa!

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #2459 : 09.04.2022 klo 08:00:01 »
Minulle tullut kysely on sama mitä x-men mainitsi. Se ei kuitenkaan ole sama kuin Timon kysely koska tässä oli pidempi vastausaika ja pari kymppiä isompi lahjakortti. Sulkeutui eilen mahdollisuus saada se lahjakortti.