Kirjoittaja Aihe: Kari Korhonen  (Luettu 142042 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
Re: Umpisurkea K. Korhonen
« Vastaus #75 : 28.04.2006 klo 04:46:50 »
Ja kyllähän tuon johtosarjan kuvituksen taso oli pienimuotoinen shokki, ei tuollaista jälkeä uskoisi näkevänsä vahvasti perinteillä ja laadulla ratsastavassa lehdessä.
Ei millään pahalla, mutta odottaako joku Ankalta laatua.

Lainaus
joihinkin "tyylin lennokkuus" näyttääkin vetoavan.  ;)
Jos viittaat minuun, niin en väitä pitäväni kuvituksesta. En muuten pidäkään. En vain ymmärrä, mitä merkitystä sillä edes on, miltä se näyttää. Sen vain sanon, että turhaa nysväämistä näkee tuossakin lehdessä turhan paljon.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #76 : 28.04.2006 klo 13:05:31 »
Itse asiassa Jonker suoltaa aika kaavamaisia juttuja rutiinilla, yllättää harvoin. Jos jaksaisin kaivaa esimerkkejä, niin niitä kyllä löytäisi Kuukauden sarjisekstroista. Katsokaa itse.

Timo

Eeki

• Vieras
« Vastaus #77 : 28.04.2006 klo 13:23:28 »
Itse asiassa Jonker suoltaa aika kaavamaisia juttuja rutiinilla, yllättää harvoin. Jos jaksaisin kaivaa esimerkkejä, niin niitä kyllä löytäisi Kuukauden sarjisekstroista. Katsokaa itse.

Timo

Nyt loppuu Ankka tekijöiden arvostelu. Ne on hyvii kaikki. Korhonenkin on todella nerokas, kuten VesaK jo sanoikin. Kyllä yhden Ankka sarjakuvan tekeminen vaatii vähintään yhtä paljon kekseliäisyyttä ja taitoa kuin jonkun taide romaanin tai elokuvan. kokeilkaa vaikka itse!

marko70

• Vieras
« Vastaus #78 : 29.04.2006 klo 10:24:52 »
Jos ei pidä Korhosesta niin jättäkää lukematta kuka pakottaa lukemaan ???
Siinähän on piirtäjän nimi alla jos ei tyylistä näe...

pasoleati

• Jäsen
« Vastaus #79 : 30.04.2006 klo 13:42:33 »
Sanoma magazines pakottaa. Kun tuote maksaa 80 ekiä, niin luulisi sillä saavan sitä mitä tilaa. Ja minä en ole tilannut Feriolia enkä Korhosta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #80 : 30.04.2006 klo 14:42:26 »
Sanoma magazines pakottaa. Kun tuote maksaa 80 ekiä, niin luulisi sillä saavan sitä mitä tilaa. Ja minä en ole tilannut Feriolia enkä Korhosta.

Irtonumeroita voi ostaa.

Timo

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
« Vastaus #81 : 09.05.2006 klo 11:00:19 »
Ei, kyllä Korhonen mun mielestäni siihen kultaiseen keskivertoon sijoittuu; omasta mielestäni hänen tyylinsä on muuttunut enemmän koomiseksi kuin kaaoottiseksi. Onhan niitä huonompiakin, vaikka ovatkin yleisölle niin ihkuihania (Vicar nyt ensimmäisenä).

Lasarus

• Vieras
« Vastaus #82 : 09.05.2006 klo 16:16:29 »
Onhan niitä huonompiakin, vaikka ovatkin yleisölle niin ihkuihania (Vicar nyt ensimmäisenä).

Mikä muka tekee Vicarista huonon ?

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #83 : 09.08.2006 klo 15:30:22 »
Voisikohan, muuten, tämän umpisurkean threadin nimen vaihtaa, vaikkapa poistaa otsikosta sanan "umpisurkea", jos tarkoitus on Karin ankkatöistä ylipäätään keskustella? :)

Tottakai
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Mai

• Jäsen
  • Are you local?
Re: Kari Korhonen
« Vastaus #84 : 10.08.2006 klo 22:40:15 »
Korhosen kolmostarina oli oikein viihdyttävä, kunnes niitä kolmosia alkoi putkahdella ihan vaivaksi asti. Piirrosjälkikään ei ollut läheskään niin ärsyttävän valuvaa kuin joskus. Korhosen käsikirjoituksissa on usein oikein nastoja oivalluksia, mutta nyt ei ihan onnannut.

vesa saarinen

• Jäsen
« Vastaus #85 : 11.08.2006 klo 00:41:05 »
Korhosen kolmostarina oli oikein viihdyttävä, kunnes niitä kolmosia alkoi putkahdella ihan vaivaksi asti. Piirrosjälkikään ei ollut läheskään niin ärsyttävän valuvaa kuin joskus. Korhosen käsikirjoituksissa on usein oikein nastoja oivalluksia, mutta nyt ei ihan onnannut.

Luulisin, ja ymmärtäisin, että valuminen on hieman vähenemään päin. Eipä tuosta varmaksi tiedä, mutta tällaista fiilistä munaskuissa on syystä jos kolmannestakin. Hum hum!
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Wade

• Jäsen
« Vastaus #86 : 11.08.2006 klo 11:06:00 »
Noniin. Tässä sitä uusimmassa nähdään Karin "mahtava" taide  >:(. Kolmosia putkahteli todellakin koko ajan. Nolottaa vähän olla suomalainen, jos meillä ei ole parempaa ankkapiirtäjää tarjota :-[. Korhonenhan onnistuu mokaamaan jopa puhekuplat! Mikseivät ne voi olla tavallisia, kysynpä vaan?
Wade Koivurinne

pasoleati

• Jäsen
« Vastaus #87 : 11.08.2006 klo 18:39:25 »
Ei tunnu Korhosen ote piristyvän. Oli taas sen verran heikkoa jälkeä.

Wade

• Jäsen
« Vastaus #88 : 11.08.2006 klo 22:31:37 »
Yleensä uudet piirtäjät kehittyvät, mitä enemmän piirtävät. Valitettavasti Korhoselle ei käy samoin. Päinvastoin
Wade Koivurinne

Lasarus

• Vieras
« Vastaus #89 : 13.08.2006 klo 11:21:45 »
Viimeisin tarina oli kyllä Korhosen paras tekele. Mutta vielä oli  vähän sellaista " valumista "