Mainiota! Christensen diggaa Nemiä.
Ja mitä minun seksuaalispoliittisväritteisiin kommentteihini tulee niin se nyt vaan johtuu siitä että olen muuten kuin Aarne Ankka paitsi: a) En polta b) en saa naisia - siis senkään vertaa kuin Aarne-poloisemme. Repikää siitä huumoria. Minua ei naurata ei sitten ollenkaan

No, ehkä vähän...
Ja mitä tulee "palkkaorjailuun", niin käyhän Nemikin töissä! Tosin ei vain niin säännöllisesti kuin me "normaalit" ihmiset. Ja Nemi on sarjakuvahahmo. Jossei kukaan ole sitä vielä hokannut
Jos en kävisi palkkaorjana täällä (niin juuri, täällä, siis missä olen fyysisesti en siis virtuaalisesti) en voisi ostaa hauskoja sarjakuvia a'la B. Virtanen ja Nemi - noh, itseasiassa en osta B.Virtasia vaikka lempparistrippeihini kuuluukin kunhan vain etsin Nemiä vastaavan mutta toisessa ääripäässä olevan palkkaorja-sarjakuvan esimerkiksi.
Siksi ehkä nämä kolme, Nemi, B. Virtanen että Aarne Ankka iskevätkin kun sattuvat aika osuvasti itsekuhunkin. Nemi & Aarne juovat joskus liikaa liian usein (check), B. Virtanen on kurja toimistorotta (check), Nemi pukeutuu mielellään mustaan (check), Nemi fanittaa samankaltaisia outoja asioita kuin itsekin ´(check), Aarne on kaljakuppilafilosofi ja -poliitikko (check), Aarnea noin yleensä v*****aa kaikki (check), Nemi vihaa tyhjäpäitä mm. tyhjäpääbarbieblondeja (check), B. Virtanen on epäonnensoturi muttei urho (check), Aarne Ankan paras kaiffari näyttää Krokotiililta (check), Nemi on nainen (che...hetkinen...)...jne...
Notta mistäköhän taas lähdin liikkeelle ja mihin olinkaan matkalla?
Kotiin kai
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)