Kirjoittaja Aihe: Onko lapsellista lukea Hämistä?  (Luettu 6911 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sihvonen

• Vieras
Re: Onko lapsellista lukea Hämistä?
« Vastaus #15 : 25.03.2006 klo 17:32:53 »
On lapsellista. Aina luettuani Hämistä koen rajua häpeän tunnetta. Jotta pääsisin taas jaloilleni joudun laittamaan menokeken keulimaan, vetämään pään täyteen ja painumaan baanalle.

Harmi että noin kymmenen vuoden aikana taso on laskenut niin hitsin vitsisti, ettei edes kaljoissa pysty lukemaan. Ja aina kun näkyy toivon pilkahdus siitä, että kyllä se hämis sieltä kuopastaan vielä nousee, niin joku muailmala suitsutettu käsikirjoittaja pistää homman ihan lekkeriks.

Mut kyllä noita 60-80 luvun juttuja lukee ihan mielellään. Iskispä paha dementia niin vois lukea vaikka joka päivä esim. Gwen Stacyn kuolema-stoorin kaltaisia juttuja uudestaan ja uudestaan.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #16 : 25.03.2006 klo 18:14:37 »
Muistan kun itse kymmenvuotiaana (1995) katselin Marvelin tilauskupunkia "sitten kun olen 18 ja asun omillani niin tilaan kaikki". Nyt oon 21 ja ainoa mikä tulee kotiin kannettuna on Jysäys. Ryhmä-X:ää nostan lehtipisteestä ja Mustista ja Hämistä selaan kirjastossa..

Kaipaan yhä niitä 80-luvun tarinoita. Roger Sternin kirjoittamia... nämä uudet ovat mitä ovat. Mark Millar ei oikein iske.

Palonen

• Jäsen
  • Uskonto on vaara
« Vastaus #17 : 27.03.2006 klo 19:22:18 »
Minä 36 eikä yhtää hävetä lukea Hämähäkkimiestä. Tai muita sarjakuvia.

Mutta se hävetti, kun brittikaverille piti käydä ostamassa Indican levy.

Brutus

• Valloittaja
  • Jäsen
« Vastaus #18 : 27.03.2006 klo 19:37:50 »
Ei se ole sen lapsellisempaa kuin Aku Ankan lukeminen tai postimerkkien kerääminen

Lind JR.

• oikee meka agtiivi.
  • Jäsen
  • "omapa on mielipiteeni."©
« Vastaus #19 : 04.04.2006 klo 21:49:32 »
NOLOA!? KUULINKO OIKEIN!? istu ja häpeä! kuka sinulle noin on sanonut? yhtä hyvin voisi kysyä:"onko lapsellista lukea sarjakuvaa?"

aloitin sen lukemisen kesällä 2000. sitä aiemmin olen katsonut 1994 tehtyä animaatio sarjaa. vieläkin etsin vanhoja hämiksiä. vieläkin haluaisin lukea ensimmäisen lehden. onko lapsellista lukea sarjakuvaa jossa tapetaan ja harrastetaan *krhmm* juttuja.

ei ole lapsellista lukea MITÄÄN sarjakuvaa. kyllä, luen muumia ja nalle puhia, mahtavia tarinoita. luen aku ankkaa. luen hämistä.

niin noin, olen lukenut ihmesarja 7 pari kertaa läpi (enkä löydä lapsellisia kohtia.) ilmoittakaa yksärillä kun tulee seuraava hämis ihmesarja.
miksi minä aina sanon viimeisen sanan keskusteluissa?

gerber

• Jäsen
  • What did ya expect - A drunken Galactus?!!
« Vastaus #20 : 13.08.2006 klo 20:54:53 »
Mielestäni ihmiset, jotka väittävät sarjakuvien lukemisen olevan lapsellista, elävät jossain 50-luvulla. Ja samat ihmiset jotka tätä sanovat, lukevat kuitenkin itse aamun Hesarista sarjakuvat. :-\

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #21 : 14.08.2006 klo 02:02:30 »
Jaajaa. Näin kolmikymppisenä naisena ostin eilen pitkästä aikaa ryhmä-äksän ärrältä. Eikä hävettänyt. Sepä onkin yksi harvoista hyödyistä siinä että vanhenee... Jossain vaiheessa tajuaa että ei tarvitse hävetä. Tiedän että se on laiha lohtu siinä vaiheessa, kun ikätoverit katsoo kieroon sitä että sattuu kampaamaan tukan vähän eri lailla, mutta no... ei se teini-ikä ikuisuutta kestä. Jonakin päivänä olet vapaa!
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia

matti

• Lukiolainen
  • Jäsen
« Vastaus #22 : 14.08.2006 klo 09:35:55 »
hhmm..en nää siinä mitään lapsellista. Kyllä kukin saa lukea mitä tahtoo. Käyn välillä ostamassa jonkin super sankari sarjakuvan eikä hävetä. Ehkä ylä-aste iässä olisi kun yritti päästä eroon kaikesta "lapsellisesta". Ylipäätänsä eikö oikeampi termi olisi lapsenmielinen? eiö lapsellisella enemmin tarkoiteta esim. lapsellista käytöstä? Vaikka ei meinattaisi kannattaa käyttää positiivisempaa ilmaisua jos hävettää vähemmän? ;)
(Itseäni ei hävettänyt vaikka ostin itselleni Indican levyn. Ihan rattoisa se on)
Hyvää sarjakuvaa etsimässä...