0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Uskon kyllä että tekijöitä kiinnostaisi, jos aiheesta löytyisi sopivia kursseja tai oppaita. Siitä taitaa olla jo ainakin 5 vuotta kun itse viimeksi tutkin asiaa vakavammin ja Linux-puoli on siitä varmasti aika tavalla kehittynyt.
Onnistuukohan millään näistä ilmaisista/halvoista ohjelmista suuren määrän kuvia editointi yhdellä kertaa?
Onnistuukohan millään näistä ilmaisista/halvoista ohjelmista suuren määrän kuvia editointi yhdellä kertaa? Eli mulla on reilu sata kuvaa jotka pitäisi muuttaa tiettyyn maksimileveyteen kaikki, mutta käsin tekemisessähän menisi hermo. Ja myös pitäisi resoluutio samalla muuttaa. Nyt 600 mutta paino (print24) sanoo että pitää olla 300.Menisi koko loppupäivä jos alan noita käsin vääntämään.
mogrify -resize 2000x2000 -resample 300x300 *.jpg
Kiitos ohjeista, loistavaa! Ei ehkä ihan helpoin ohjelma mutta kyllä se varmaan taipuu mullekin!
http://www.lab.envirex.cz/?page_id=3 Windows softa, jolla voi säätää Wacomin herkkyyskäyriä. Ainakaan kuluttaja-ajurissa (Bamboo) ei voi säätää kuin aloitusherkyyttä.
Omassa Wacomissani on toisinaan ollut paineentunnistus aika pahasti hakusessa. Jotain vastaavanlaista olen harkinnut alasladattavaksi, mutta ei nähtävästi tällä softalla ole yhteensopivuutta Windows 8:lle?
Jos joku käyttää Linux:ia ja haluaa kokeilla erilaista ilmaista tussausohjelmaa, Azdrawing 2:sta on nyt natiivi Linux-versio.