Kirjoittaja Aihe: X-Men ja muut mutantit  (Luettu 403395 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

vikke

• Jäsen
Vs: X-Men ja muut mutantit
« Vastaus #165 : 24.02.2006 klo 15:43:47 »
Onkos muuten viime aikoina julkaistu oikeastaan mitään laadukasta X-Men materiaalia Astonishingia lukuunottamatta?

Milliganin X-Men on ollut alusta alkaen älyttömän tylsää luettavaa eikä sen kuvituskaan aiheuta mitään hurraa-huutoja. Eipä myöskään Claremontin uudet stoorit mitään kovin kiinnostavia ole olleet. 'The End' ideana ihan ok mutta en tiedä mitä järkeä yrittää tunkea esille kaikkia mahdollisia hahmoja, kyllä tarina mielestäni voi olla "eeppinen" ilman sitäkin. Wolverinen 'The End' myöskin oli aika ala-arvoinen tekele... kaukana Punisherin ja Hulkin The End spessujen laadusta.

Daniel Wayn Wolverine: Origins vaikuttaisi ihan mielenkiintoiselta, mutta saapa nähdä. Wolverinen oman lehden Origins & Endings on lähtenyt aika hitaasti käyntiin. Peter Davidin X-Factor on ainakin alun perusteella ihan asiallinen.

gerber

• Jäsen
  • What did ya expect - A drunken Galactus?!!
« Vastaus #166 : 24.02.2006 klo 17:56:55 »
Nyky mutantti-julkaisuista mielestäni kyllä New Excalibur, New X-Men (ent. Academy X) ovat kyllä aivan julkaisukelpoista tavaraa. Ja Exiles on parantanut tasoaan heidän lähdettyä World Tourille, mutta taas Cable & Deadpool-lehden taso on mielestäni laskenut. Henkilökohtaisesti olen kyllä nauttinut kaikista kolmesta (Uncanny, Astonishing ja X-Men). Eikä tuo Ultimate X-Men ole mielestäni huono.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #167 : 24.02.2006 klo 18:19:37 »
Nyky mutantti-julkaisuista mielestäni kyllä New Excalibur [julkaisukelpoista tavaraa]
New Excalibur oli yllättävän hyvä, ottaen huomioon että se on Claremontin uutta tuotantoa.

Lainaus
New X-Men (ent. Academy X) ovat kyllä aivan julkaisukelpoista tavaraa.

New X-Men v2(aka New X-Men - Academy X aka New Mutants v2) oli ihan hyvä. Mutta jokaisella nimenmuutoksella taso on laskenut. Decimaation jälkeen mä en oo saanu juonesta irti päätä eikä häntää.
Lainaus
Ja Exiles on parantanut tasoaan heidän lähdettyä World Tourille
Exilesin taso kyllä nousi, mutta ei se vieläkään kovin hyvä ole. Toivon että Claremont saa puhallettua hommaan vähän uutta henkeä. Olen yleensä tykännyt hänen Mitä Jos-tarinoistaan.
Lainaus
mutta taas Cable & Deadpool-lehden taso on mielestäni laskenut.
Ei totta! Homma meni kyllä pikkuisen sekavaksi tuossa kohtaa kun Liefeld hukkasi Cablen jonnekkin myrskyyn, mutta tämä sarjahan on ollut järjettömän hyvä ensimmäisestä arkista lähtien. Viimeisin numero vasta hieno onkin. Tässä lehdessä oikeasti TAPAHTUU jotain. Status quo muuttuu vähän väliä. Jos mahdollista, taso on NOUSSUT. Okei, myönnän että jotain huonoja numeroita ON ollut. Mieleen tulee Intercoursen baari-käynti ja sitä edeltävä vauva-numero.

Lainaus
Henkilökohtaisesti olen kyllä nauttinut kaikista kolmesta (Uncanny, Astonishing ja X-Men).
Claremontin dino-seikkailut ei oikein iskenyt. Ja Adjektiiviton on ollut ku lasimurskaa söis. Astonishingissa on paljon OMGOMGOMGOMG-kohtauksia, mutta se tarina on vähän sellanen.
Lainaus
Eikä tuo Ultimate X-Men ole mielestäni huono.
Mitä? Kirkmanin UXM oli selkeästi PARAS viime kuun X-lehdistä.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2006 klo 18:21:46 kirjoittanut iJusten »

vikke

• Jäsen
« Vastaus #168 : 24.02.2006 klo 18:40:25 »
X-Men: Deadly Genesis vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta minisarjalta, se ei ole vaan vielä päättynyt. Kuusi numeroa tulee. Taas paljastetaan luurankoja Xavierin menneisyydestä joita Äksille ei ole kerrottu.

Jeps... Deadly Genesis vaikuttaa ihan kohtuullisen mielenkiintoiselta.

Exilesiä lukee myös ihan mielellään vaikka taso onkin laskenut mielestäni sitten alkuaikojen.

New X-Men v2 on jäänyt kokonaan välistä... mitä nyt sitä New Mutants nimellä julkaistua aikaisempaa sarjaa muutaman olen lukenut... ei oikein tahdo kiinnostaa nuo hahmot. Runaways ja Young Avengers hoitaa tuon teinisupersankari-meiningin paremmin.

Ultimate X-Menin taso on pysynyt mielestäni tasaisempana kuin muiden X-lehtien. Eikös Singerin pitänyt kirjoittaa tähän muutamia numeroita, mutta ei ehtinyt Superman-kiireiltään?
Onko kukaan muuten laskenut kuinka montaa lehteä Kirkman tällä hetkellä kirjoittaa? Aika tuottelias mies kyllä on.

Claremontilla oli jokin aika sitten Uncannyssä muutamia ihan mukava numero Olivier Coipelin kuvittamana... ne tuntuivat melkeinpä oldschool-kasari-meiningiltä. Tuo vastikään julkaistu Shi'ar-Grey tarina oli myös ihan luettava, mutta Bachalon taide tahtoo olla joskus jotenkin turhan sekavaa.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #169 : 06.04.2006 klo 11:11:56 »
Ei oo nähty. Mun mielestä ois saanu alottaa Ryhmä-X:n Ihmesarjan uuden X-Menin alusta. Etenkin kun nyt näyttää siltä, että jatketaan järjestyksessä Byrnen piirtämien juttujen jälkeisissä jaksoissa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Blackwing

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #170 : 06.04.2006 klo 15:49:30 »
Toivon että Claremont saa puhallettua hommaan vähän uutta henkeä. Olen yleensä tykännyt hänen Mitä Jos-tarinoistaan.

Hetkinen! Alkaako Claremont kirjoittaa Exilesia?
Mies hakee työpaikkaa. Haastattelija kysyy:
- Ymmärrättekö hyvin suusanalliset ohjeet ja osaatteko lukea ja kirjoittaa?
- Minä olen filosofian maisteri.
- Siitä nyt viis. Tahdon kuitenkin vielä lisäksi tietää, osaatteko te siis lukea ja kirjoittaa.

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #171 : 07.04.2006 klo 21:06:29 »
Hetkinen! Alkaako Claremont kirjoittaa Exilesia?

Kyllä: Newsaraman uutinen (siellä muiden joukossa). Lainaus: " “World Tour” is Tony Bedard’s last major Exiles storyline before he leaves the book, and Chris Claremont takes over with the 616 Psylocke joining the team. Paul Pelletier will stay on as penciler. "  Tosin Claremontin aloitus viivästyy: Claremont toipumislomalle.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Folkee

• Jäsen
  • Elricest
« Vastaus #172 : 28.04.2006 klo 18:03:04 »
X-men oli joskus vuosia sitten parempi, silloin sitä lehteä tuli kerättyä. Harmi ettei Wolverine lehteä tule enää. (En ainakaan itse ole sitä enää nähnyt. Asun tynnyrissä, joten en ole aina perillä asioista.)
One man's fun is another hell x)

Blackwing

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #173 : 28.04.2006 klo 21:00:04 »
Kyllä tulee. Ensi kuun Wolvy:
 WOLVERINE # 42
COVER BY: HUMBERTO RAMOS
WRITER: MARC GUGGENHEIM
PENCILS: HUMBERTO RAMOS
INKS: CARLOS ALBERTO CRUZ CUEVAS
COLORED BY: STUDIO F - EDGAR DELGADO
LETTERED BY: VC - RANDY GENTILE

En tiedä, minkälaatuinen.

Suomessa Wolverine esiintyy Uusissa Kostajissa eli tämän kuun Megassa.
- Siitä nyt viis. Tahdon kuitenkin vielä lisäksi tietää, osaatteko te siis lukea ja kirjoittaa.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #174 : 28.04.2006 klo 21:17:16 »
Plus Ryhmä-X:ssä tuntuu olevan kokoajan Wolverine-kakkostarinana.

TeroH

• Latteuksien latelija
  • Jäsen
« Vastaus #175 : 28.04.2006 klo 21:18:39 »
Suomessa Wolverine esiintyy Uusissa Kostajissa eli tämän kuun Megassa.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Pistin spoileritägin sisään varmuuden vuoksi, joku voisi pitää kommenttia kuitenkin sellaisena.
Tässä tekstissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Blackwing

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #176 : 29.04.2006 klo 04:07:23 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
Mä olen jo lukenut ja inhonnut englanniksi, joten vilkaisin vain kantta, jossa kynsiveikko on.

Lainaus käyttäjältä: Surfin Joe
Kagura tarkoitti ilmeisesti suomenkielistä Wolverine-lehteä.

Kappas, sorry. Sen loppumisesta on niin pitkästi aikaa, etten edes muistanut.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #177 : 13.09.2006 klo 17:22:43 »
Jos en väärin ymmärtänyt tähän ketjuun kaikki mutanttien hämmentävästä maailmasta:
En usko olevani yksin kantani kanssa ja koin tänään empiirisen todistusaineiston, mutantit jyräävät kilpailun.
Todistusaineistona tänään kipareihin osunut X-men lehti.
Joss Whedonin käsikirjoitus ja John Cassadayn upea piirros.
Ja kanteen ja sisäsivuille ...Dinosauruksia.

Oma viisivuotias kavereineen juuttui lehtihyllyyn kuin Lordin nähnyt ;D.
Whedon on ammattimies ja Cassadayn jälkeä inhoavat saa puolestani lähettää pakkotyöhön pohjois-korean riisipelloille.
sense of wonder ei ole kuollut vaikka onkin niin kornia että vain pop ja suola uupuu.

Storm

• Jäsen
  • Elämä ei ole aina helppoa.
« Vastaus #178 : 10.10.2006 klo 17:31:31 »
Tuli tuossa luettua noita koneella olevia lehtosia ja huomasin, ettei meidän kaikkien rakastamaa pahista Mr. Sinisteria ole näkynyt vähään aikaan.
Olen ikävä kyllä jäänyt pahasti ulkopuolelle noista lehdistä, mutta olisin nyt kiitollinen tuosta pienestä tiedosta, missä on tämä Tohtori Essex okein luurailee?
I live, when my heroes live...

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Vastaus #179 : 10.10.2006 klo 21:45:01 »
Tuli tuossa luettua noita koneella olevia lehtosia ja huomasin, ettei meidän kaikkien rakastamaa pahista Mr. Sinisteria ole näkynyt vähään aikaan.
Olen ikävä kyllä jäänyt pahasti ulkopuolelle noista lehdistä, mutta olisin nyt kiitollinen tuosta pienestä tiedosta, missä on tämä Tohtori Essex okein luurailee?

X-Men vol.2 #187. Tarkemmat tiedot kovasti spoileripitoisia..
t.Q