Kirjoittaja Aihe: Batman Begins  (Luettu 40735 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

O.K.

• Jäsen
Re: Batman Begins
« Vastaus #165 : 06.02.2006 klo 22:24:54 »

Luulin muuten että ylikomisario Gordon on Paul Whitehouse viiksillä... Brilliant.

Hahaha! Päivän paras :D I believe I was very very drunk.

MEH

• Vieras
« Vastaus #166 : 10.02.2006 klo 18:51:47 »
Kakkos osassa tulee olemaan Two-face eli kaksinaama. Tämän päivän Katsossa oli pieni juttu elokuvan näyttelijöistä. En nyt nimiä muista, mutta sen mukaan myös Katie Holmes olisi sittenkin myös kakkososassa.  Harvey taistelisi artikkelin mukaan Batmanin kanssa Jokeria vastaan. Tosin lehti on sellainen, että sen kaikkiin juttuihin ei kannata luottaa.

Kun netistä katselin, niin kovasti oltiin Johny Deppiä viemässä Jokerin rooliin, mutta enpä itse oikein usko tähän. Ja kaksinaama tulisi mahdollisesti olemaan myös kolmos osassa.

Crunédain

• Tolppa
  • Jäsen
« Vastaus #167 : 12.02.2006 klo 11:26:27 »
Batman Begins on kyllä hyvä! Onko kukaan peliä pelannut? Olen itse ja sitä "raastoin" pari kertaa läpi. Enkä kyllästynyt. Paitsi nyt on jo into laskenut. Linnunpelätti oli aika surkea vastus Batmanille... Ei oikeen uponnut se vihulainen! Mut Jokeri olisi tosi kiva!     
Tulee ihan mieleen vanhat Batman tv-sarjat, joita lapsena (olen kyllä vieläkin) katsoin innolla. :D

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #168 : 08.01.2007 klo 00:00:21 »
Tulihan tämäkin vihdoin ja viimein perjantaina katsottua ja oli se enimmän osan ajasta sangen hyvä. Vaimo joka ei missään nimessä sitä leffaan halunnut lähteä katsomaan katsoi kanssa ja tuntui myös pitävän.

Eniten itseä ihmetytti se tolkuton tähtikavalkaadi jonka olivat onnistuneet kiinnittämään näyttelijöiksi. Oma suosikki oli Gordonia näytellyt Gary Oldman joka jäi kyllä alunperin tunnistamatta mutta joka oli just tismalleen niin nappiinkyseinen hahmo ulkomuodoltaan kun vaan voi olla.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #169 : 08.01.2007 klo 09:00:52 »
Ahh pääsenpä viimeinkin huomauttamaan että Nolanin toiselle Batmanille on olemassa omakin säikeensä.

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?topic=6703.0

IMDb:n mukaan Ledger olisi edelleen Jokerin roolissa vahviten kiinni.

http://www.imdb.com/title/tt0468569/
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 klo 09:02:30 kirjoittanut kaltsu »

Lönkka

• Jäsen
« Vastaus #170 : 08.01.2007 klo 14:27:57 »
Ahh pääsenpä viimeinkin huomauttamaan että Nolanin toiselle Batmanille on olemassa omakin säikeensä.
???
Minä ainakin kyllä kommentoin ykkösosaa joten "huomauttelu" kummastuttaa.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #171 : 08.01.2007 klo 14:53:52 »
IMDb:n mukaan Ledger olisi edelleen Jokerin roolissa vahviten kiinni.

http://www.imdb.com/title/tt0468569/

Mun muistaakseni ihan WB:ltä tuli virallinen vahvistus tuosta ajat sitten. Että ei kai siinä enää mitään kiinni pitämistä ole.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #172 : 08.01.2007 klo 15:35:38 »
???
Minä ainakin kyllä kommentoin ykkösosaa joten "huomauttelu" kummastuttaa.

Kyllä. Sinä, kuten moni muukin tässä säikeessä olette pysyneet asian ytimessä. Eikä se nyt niin paha ole vaikka jatko-osastakin tässä säikeessä keskustellaan. Halusinpa vain lesottaa sillä että oon antanu jo elokuun alussa parempaa (mitä luultavimmin) infoa Dark Knightista kuin kukaan muu kyseistä elokuvaa tässä säikeessä spekuloinnut.

Mun muistaakseni ihan WB:ltä tuli virallinen vahvistus tuosta ajat sitten. Että ei kai siinä enää mitään kiinni pitämistä ole.

Luottavaisuutesi mediaa ja Hollywoodia kohtaan on suorastaan liikuttavaa... :)

Lönkka

• Jäsen
« Vastaus #173 : 10.01.2007 klo 10:48:14 »
Kyllä. Sinä, kuten moni muukin tässä säikeessä olette pysyneet asian ytimessä.
Jepulis. Rupesi vaan ihmetyttämään että mitä tuli mogattua.

Eikä se nyt niin paha ole vaikka jatko-osastakin tässä säikeessä keskustellaan.
Aika vähäistä tuo näyttää olevan. Luultavimmin kakkososan kommentointi lisääntyy omassa säikeessäänkin kun tulee ajankohtaisemmaksi. Esim itsekkään en tiennyt että sellainen on tulossa saati millä nimellä.

Halusinpa vain lesottaa sillä että oon antanu jo elokuun alussa parempaa (mitä luultavimmin) infoa Dark Knightista kuin kukaan muu kyseistä elokuvaa tässä säikeessä spekuloinnut.
Yay!
Kaltsu, sä olet mun sankari!