Kirjoittaja Aihe: Time Stranger Kyoko  (Luettu 29364 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vanilla

• Uusi jäsen
Time Stranger Kyoko
« Vastaus #105 : 03.11.2005 klo 16:28:16 »
Nopeasti tuli ja meni. Pysyitkö mukana? Minulla on ne kaikki (*3 kirjaa*) ja Kyoko on minusta aivan mahtava! Harmi vaan kun se Widseek/Akira meni kuolemaan..
Kenestä sinä tykkäsit? Mitä mieltä sarjasta? Entä Akirasta?
Its sooooo cute...!!! XD

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Re: Time Stranger Kyoko
« Vastaus #106 : 03.11.2005 klo 22:14:31 »
Vanilla, yhdistin aloituksesi tähän vanhempaan TSK-ketjuun. Kannattaa käyttää hakua ja muutenkin tutustua vanhempiin keskusteluihin. Niistä löytyy kaikkea jännää ja monista suosituista aiheista on jo keskustelu valmiina, johon voi ottaa osaa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
« Vastaus #107 : 03.11.2005 klo 23:19:35 »
Harmi vaan kun se Widseek/Akira meni kuolemaan..

Oletko lukenut samaa TSK:ta kuin minä? Ainakin tarinan viidenneksi viimeisellä sivulla Widseek hönkii vielä täyttä päätä, vaikka aikookin jatkaa tappavan kirouksensa varjossa. Tarinan tulevaisuudessa voi tapahtua sitten mitä vaan, kun siitä ei meille kerrota.

Elaynea

• Jäsen
« Vastaus #108 : 05.11.2005 klo 18:59:42 »
Olin itseasiassa iloisesti yllättynyt luettuani kaverini Time Stranger Kyokoa, ei piirrustutyyli iskenyt ollenkaan (kuka nyt pitäisi teelautasen kokoisista silmistä? Ne siis oikeasti kattavat suuren osan naamasta!  :o ),mutta chibit ovat ihnia.  Voisin lukeakin sarjaa, mutten kumminkaan omaksi ostaisi. Rahan tuhlausta...

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #109 : 05.11.2005 klo 19:19:05 »
(kuka nyt pitäisi teelautasen kokoisista silmistä? Ne siis oikeasti kattavat suuren osan naamasta!  :o )

Minä. Ja shoujosarjojen kansainvälisestä suosiosta päätellen myös aika moni muu. Pientä suhteellisuudentajua, hei.

...Niihin tottuu.

Laura Sivonen

• Tunteikas siili
  • Jäsen
« Vastaus #110 : 05.11.2005 klo 20:13:33 »
kuka nyt pitäisi teelautasen kokoisista silmistä?
Och jag.

mutta chibit ovat ihnia.  Voisin lukeakin sarjaa, mutten kumminkaan omaksi ostaisi. Rahan tuhlausta...

Yllävän monet valittelivat, kuinka eivät lainkaan pitäneet chibeistä - pilasivat koko lukunautinnon. Onhan se todettu, että mikään (ei edes suklaa - siitä saa finnejä) ei voi koskaan miellyttää kaikkia ihmisiä. Se riippuu sitten ihan ihmisestä, että jaksaako marmattaa toisarvoisesta asiasta vai mielummin nauttia siitä muusta sisällöstä.

Minä sanon, että on rahantuhlausta jättää Kyoko ostamatta.
Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
  • Fanittaa mangaa ja animea, kuten varmaan arvasit^^
« Vastaus #111 : 12.11.2005 klo 21:18:07 »
Minusta on hauskaa, että siinä on chibejä on välissä. Ne tosiaankin ovat ihania! Samoin isot silmät.

Niin onko se kolmas Kyoko jo ilmestynyt suomeksi?

Leo

• Jäsen
« Vastaus #112 : 12.11.2005 klo 22:05:20 »
Niin onko se kolmas Kyoko jo ilmestynyt suomeksi?
On. Suomalaisessa se on ainakin kaupan.

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #113 : 12.11.2005 klo 22:59:40 »
Ääk, en ole vieläkään ostanut sitä! Olisikohan se vielä myytävänä?

Leo

• Jäsen
« Vastaus #114 : 12.11.2005 klo 23:19:21 »
Tuskinpa se sieltä kuukaudessa katoaa. Toissapäivänä ainakin oli.

Nopa

• Uusi jäsen
« Vastaus #115 : 20.11.2005 klo 17:04:47 »
Tuntuu hassulta lukea näitä kommentteja TSK:sta. Minä itse pidän Kyokosta kovasti eikä minulla ollut lainkaan ongelmia hahmottaa tapahtumia ym. tämäkin taitaa olla jotenkin yksilöllistä, sillä kun annoin TSK.n kaverilleni luettavaksi hän ei millään meinannut päästä mukaan tarinaan ja sen kulkuun ja jouduin jatkuvasti selostamaan eri asioita hänelle. Sillä, ettei hän ennen ollut lukenut mangaa, saattoi olla toki jotain tekemistä asian kanssa. No, jaa... Minä itse pidin TSK kovasti ja tarina ja piirtojälki oli mielestäni mahtavaa... Mielipidekysymys, luulisin.

Shinichi

• Noob
  • Jäsen
« Vastaus #116 : 20.11.2005 klo 22:27:49 »
Niin, kun ensimmäistä kertaa luin Kyokoa niin vaikuttihan se vähän sekavalta. Hahmot meni sekaisin ja puhekuplat olivat missä sattuu ja sitä juontakaan ei ihan heti tajunnut. Mutta kun olin pari lukua lukenut, niin alkoi vaikuttaa ihan kivalta ja tajusin sitten kaiken. :)
Onhan se piirrustustyyli oikein upeaa.

Dairie

• Uusi jäsen
« Vastaus #117 : 02.12.2005 klo 14:31:14 »
Niin, kun ensimmäistä kertaa luin Kyokoa niin vaikuttihan se vähän sekavalta. Hahmot meni sekaisin ja puhekuplat olivat missä sattuu ja sitä juontakaan ei ihan heti tajunnut. Mutta kun olin pari lukua lukenut, niin alkoi vaikuttaa ihan kivalta ja tajusin sitten kaiken. :)
Onhan se piirrustustyyli oikein upeaa.

Yhdyn tuohon. ^--^

Muita strangereita olisi voinut näyttää enemmänkin. Neljän ruudun sarjakuvat olivat mahtavia. >D
Olen lukenut Kyokoni monta kertaa läpi, ja hahmot alkavat jo kyllästyttää.
3 osaa on liian vähän. Kerrankin hyvä manga ja se loppuu. ;___;

Ms. Mistake

• TItteli?!Mikä ihmeen titteli??! No, vaik, Ms. Mistake!!! No, ei... Jäsen
  • Uusi jäsen
  • Kuka pitää mangasta?? No, MINÄ!!!
« Vastaus #118 : 06.04.2006 klo 18:46:54 »
TSK on yksi mun suosikki manga sarjoistani!Harmi, kun se jäi niin lyhyeksi...
Tämän viestin on kirjoittanut yksi maailman hulluimmista ja sekopäsimmistä tyypeistä, nimeltään Ms. Mistake!!! Menikö jakeluun xD!!??

J. Suominen

• Jäsen
« Vastaus #119 : 04.05.2006 klo 11:09:41 »
TSK on yksi mun suosikki manga sarjoistani!Harmi, kun se jäi niin lyhyeksi...

Kesäkuun alkupuolella kauppoihin ja kioskeihin pelmahtaa saman tekijän Kamikaze Kaitou Jeanne. Monien mielestä Kyokoa parempi sarja. Se on myös yli tuplasti pidempi. Lohduttaa varmasti enemmän kuin paljon!