Haaha. Itse luin eilen, kun satuin pitkästä aikaan tulemaan kauppaan. Ehdottomasti ostan koko sarjan, mahtavaa kun kolme kirjaa vain. Olin yllättynyt, kun kyokon taustojakin ja luonnettakin on saatu mielestäni aika paljon selville, kirjoja vain kolme ja vähän tilaa, luonteen takia ainakin itse saan syvyyttä ja samaa kautta samaistun hahmoihin. Minustakin se oli todella hidaslukuista. Mutta jos ihan tosissani ajattelen, se ei haitannut. :sekoplörts: Yhdessä kohdassa olin ymmälläni, mutta samalla katsoin hyvää ohjelmaa. Juoni oli aika kiinnostava, paljon kiinnostavampi kuin aluksi oletin. Kirja oli aika iloinen ja vilkas, ei ollut niin vakavaa, yksitoikkoinen. Hahmojakin oli aika monta, ja kaikki erosivat toisistaan, PAITSi Kyoko ja hänen kaverinsa. Olisi saanut olla hieman erillaisemmat kasvonpiirteet, tuntui, että toisen hiusten kiharuus vain erotti heidät. :hankkisinko ne lasit?: On totta, ettei sitä voisi sillä tavalla sanoa lemppari sarjaksi, lyhyyden takia, mutta tuntui silti mukavalta. Usein sarjiksissahan on sellainen pieni johdattelu aina, jos tapahtuu jotain jossain muussa ympäristössä, esim kyltti "söppyrän kaatopaikka" ja muka sen ympäristö, sitten seuraavaksi vasta näytetään joidenkin keskustelevan taijotakin. Itse pidän tästä tavasta. Mutta kyllä. Kyokon piirtäjä on oma persoona, ja hyvä niin. Paljon plussaa minulta lyhyehköistä sarjoista! TOki pitempiäkin täytyy olla. Kiva ilopillerisöpöilypakkaus tämä oli. Lisää. ^^