Kirjoittaja Aihe: Time Stranger Kyoko  (Luettu 29366 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
Re: Time Stranger Kyoko
« Vastaus #90 : 27.09.2005 klo 21:22:04 »
Kyoko on hyvä ja se vain mietityttää että miksi sitä lisä sarjista ei ollut? olisi ollut hauskaa nähdä se... mistä ihmeen rakkaus laulusta ne siinä puhuu? siis kakkos kirjassa...
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Anattaone

• Mielipuolinen kitaristi
  • Jäsen
  • C'est moi.
« Vastaus #91 : 01.10.2005 klo 09:18:32 »
mistä ihmeen rakkaus laulusta ne siinä puhuu?
Kyokohan sanoo luvun lopussa: "Laulettaisiinko jotain?" Sitten hän alkaa laulaa... varmaankin lalulaa jotain 'ihanaa rakkauslaulua', luulisin. Näin ainakin olen käsittänyt ^^;

KeBa

• Jäsen
  • --> Angel Sanctyary <--
« Vastaus #92 : 06.10.2005 klo 15:17:17 »
Ostin eilen TSK vikan osan (kolmosen), luin sen kolme kertaa peräkkäin ;D! Se oli ihana. Loput Strangerit tulivat vain aivan liian pian... Yhdellä sivulla kaikki, paitsi tietysti Ice Stranger.
 :-\
Ei siinä muuta miinusta ollut, kuin se että se tuntui jotenkin täyteen ahdetulta. Muuten loistava!
Muita mielipiteitä?

Se lisä tarina on kolmosessa, ja neljän ruudun strippejä pari sivua.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2005 klo 15:19:48 kirjoittanut KeBa »
Käykää kaikki kattomassa DeviantArtissa piirrustuksiani:
http://kebappi.deviantart.com/gallery/

Dina

• Jäsen
  • "Lahjakkuteni suorastaan pelottaa minua" -Muumit-
« Vastaus #93 : 06.10.2005 klo 21:13:16 »
Pidin tästä kolmosesta todella. :Djuoni meni ehkä hiukan nopeaa mutta minulla iski kauhea piirustus vimma kun sain tämän luettua. sarjakuvakin tuli näperrettyä. muut Strangerit löytyi kyllä liian nopeaa, mutta yllätyin että se oli Hizuki joka suuteli Kyokoa kun hän nukkui.
hauska oli se missä Sakataki näytti muumi papalta. ja pidin Toodella paljon niistä stripeistä. varsinkin Go, Go, Hizuki. ja Sakatakin pieni salaisuus. Muah! harmi kun sarja loppui tähän. tulisikohan lisää Arinan mangoja suomeen? ??? tietäisikö joku? tulisipa...
Gan <3 Sayako
(c) Dina

Aura

• Wannabe
  • Jäsen
« Vastaus #94 : 07.10.2005 klo 14:37:11 »
tulisikohan lisää Arinan mangoja suomeen? ??? tietäisikö joku? tulisipa...

Sitten ei muuta kuin palautetta kustantajalle että "tahtoo lisää Tanemuraa!" ;)

Itsekin ostin tuon kolmosen, mutta en ole vielä ehtinyt lukea. Hirvittävän pientä piperrystä tuo kansikuva, hämmästyin todella kun tajusin miten pieniä Tanemuran originaalit ovat....

Anattaone

• Mielipuolinen kitaristi
  • Jäsen
  • C'est moi.
« Vastaus #95 : 07.10.2005 klo 14:50:04 »
Haah... ostin komosen eilen, ja luinkin eilen. Aivan ihanaa... jotenkin pääsi pari kyyneltäkin joissain kohtaa, kun kosketti niin tuo tarina... ..tunteellista, tunnelmallista... kyllä. Tämä sarja oli mahtava. ^____^ Tosiaan loput Strangerit löytyivät kyllä liian nopeaa, mutta mielellään kyllä luin noista Hizuki-Kyoko-Sakataki-sekoiluista... ^_^

Sonja92

• Jäsen
« Vastaus #96 : 07.10.2005 klo 14:54:31 »
Mää luin kans viimisen osan moneen kertaan ja tykkäsin tosi paljon! Ainoa asia vaan vähän harmitti, että Hizuki ei ollut sitä miltä ensiksi vaikutti... hehee! No niin... Toivottavasti Tanemuralta tulee se Full Moon sarja suomeksi. peukut pystyyn!  ;D

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #97 : 08.10.2005 klo 17:05:01 »
Ihana, mutta viimeistä osaa ei tahdo kaupoista löytyä... :-[ :'( Mistäs löysitte sen???
Kyllä se ihan lehtipisteissä on. Sinnekin tulee. Lähimmän ostospaikan voit katsastaa Lehtipisteen sivuilta ->http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=42&id='815662' Siellä alhaalla on semmonen Etsi lähin... -kohta, johon voi pistää paikkakunnan.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

hämäkki

• Vieras
« Vastaus #98 : 08.10.2005 klo 22:25:09 »
Voi olen itse ihan hullaantunut ihan kamalasti tähän Kyokoon. Tanemuran piirrosjälki on mielestäni (kuten monesta muustani varmasti) äärimmäisen hienoa ja yksityiskohtaista. Surettaa sarjan lyhyys, mutta sittenpähän sitä pitää lukea useampaan kertaan.. ^^ Toivotaan todella, että Suomessa aletaan julkaisemaan enemmän mangoja, koska kuka niitä ei haluaisi lukea.  ;)

naka 619

• Jäsen
  • -nopea kana jyvän nappaa ja hidas sen syö-
« Vastaus #99 : 11.10.2005 klo 17:33:00 »
ikäväkseni en saanut itse lukea tuota ykkös pokkaria, kakkosen kävin ostamassa jonkin aikaa sitten....
kyoko ei oikein kolahtanut.
en mie oikeestaan tykkää sellaisista fantasia sarjakuvista, mutta päätin nyt kokeilla kun oli muuteski niin lyhyt sarja.. ;)
kuvat olivat oikeen kauniisti tehty, mutta joissakin kohdissa en erottanut kyokoa ja tämän parasta ystävää...
niin että, en voi väittää että sarja olisi omasta mielestäni erikoisen hyvä,
ei oikeen miun tyyliä....

Miyu

• Uusi jäsen
« Vastaus #100 : 15.10.2005 klo 16:53:12 »
Olin odottanut tätä kauan, enkä odottanut turhaan. Piirtojälki oli todella söpöä, varsinkin siinä lopussa olevassa extra-tarinassa oleva Kyoko oli söpö ^^. Alussa tarina oli mielestäni hyvä ja välillä sekava , mutta ajan myötä kyllä tajusin ^^. Ostan seuraavatkin osat, sen verran kiva oli ^^. Mutta mielestäni ne tytöt, joita oli siellä koulussa, näyttivät aika lailla samanlaisilta, enkä yhdessä vaiheessa erottanut, kuka niistä oli Kyoko. Harmi että niitä on vain 3 osaa.

Merlin

• Vieras
« Vastaus #101 : 23.10.2005 klo 15:05:18 »
Niinpä. Mielestäni loput 7 strangeria tulivat aivan liian nopeasti -ja kaikki kerralla!- mukaan, kun verrataan miten verkkaisesti 1. ja 2. osissa ne astuivat lavalle. Helpostihan niiden löytymisestä olisi vielä ainakin yhden pokkarin tehnyt. Mutta toisaalta, egmontin muut mangat (Ranma ja Conan, ja kohtapuoliin Inuyasha) ovat niin pitkiä, että tuollainen 3 osan sarja on ihan piristävä. Shoujoa on odoteltu kauan.
   Piirrosjälki on hurmaavaa, mutta minulla (muillakin varmaan on9 vaikeuksia erottaa hahmoja toisistaan. Ja se, että lopputulos on niin kaunis, johtuu pitkälti mahtavista ja asiansa osaavista avustajista. NI!

p.s Lempparihahmoni ko. sarjasta onSAKATAKI!  :-*

Love Stranger

• Vieras
« Vastaus #102 : 25.10.2005 klo 16:57:31 »
Mullakin on kaikki osat. Olen samaa mieltä että koko sarja loppui liian pian.  Se oli tyhmää kun kaikki muut strangerit tuli nii yht´äkkii. Ois voitu näyttää miten ne tuli, mut siinä oli vaan: (LYHENNETTYNÄ!!)
Kyoko: Isä. Kutsuisitko kaikki kiritojen päälliköt linnaan?
Kuningas: Hyvä on, Kyoko.
Ja sitten Leaf Stranger Youju, Wind Stranger Fuuma jne.
Piirrosjälki on ihanaa. Tosi söpöä. Stripit ja lisätarinat oli hauskoja. Parhaat ovat Sakatakin salaisuus ja Little princess. Se kolmonen oli vähän sekava. Olen yhden kaverini kanssa sitä mieltä että siinä olis ollu 3 (!!) ruumista.  Mitä mieltä te ootte?

- Teidän Love Stranger

Sonja92

• Jäsen
« Vastaus #103 : 25.10.2005 klo 17:05:07 »
Parhaat ovat Sakatakin salaisuus ja Little princess. Se kolmonen oli vähän sekava. Olen yhden kaverini kanssa sitä mieltä että siinä olis ollu 3 (!!) ruumista.  Mitä mieltä te ootte?

- Teidän Love Stranger

Munkin mielestä Sakataki on aivan ykkönen! Se on NIIIN söpö! Mut mitä tarkotit kolmella ruumiilla? En oikeen kässää!

Love Stranger

• Vieras
« Vastaus #104 : 25.10.2005 klo 17:16:17 »
Vähä vaikee selittää, mut ku siinä oli Kyokon ja Uin ja sit olis viel jonkun.
Kyokon sielu- Kyokon ruumis
Uin sielu- Uin ruumis
Kyokon ruumis (oikeesti Uin)- Uin sielu-> Kyokon veks
Ja sit Kyoko tuli takas ja sil oli taas oma ruumiinsa eli se on samannäköinen.

Ton paremmin en kai pysty selittämään.

-Love Stranger kiittää, kumartaa ja poistuu areenalta-