Sarjakuvia olisi tarkoitus vähentää ja olisin tarvinnut hieman apua hinnoitteluun... Tintin ensipainoksissa on mukana arvokkaampia (mm. tuo osa 1) mutta mitä niistä kannattaa pyytää jottei tule myyneeksi alihintaan muttei myöskään tarvitse odotella ostajaa seuraavaa vuotta tai kahta? Toiset painokset, Asterixit ja Lucky Luket tuskin ovat kovin arvokkaita mutta suuntaa antava hintahaitari olisi mukava saada niistäkin jottei tule kovin pahasti yli- eikä alihinnoiteltua. Olen toki katsellut mitä näistä mm. Kirja-messuilla pyydettiin, mutta haen lähinnä tuntumaa siihen millä hinnalla liikkuvat kohtuullisen ajan kuluessa

Kuntoarviot olen yrittänyt tehdä realistisesti ja kriittisesti, ja jokainen naarmu, kynämerkintä tai sivun taittuminen on noissa mainittu erikseen.
Tintin ensimmäiset painokset:Seikkailu punaisella merellä 1970 (hyvä, selkämyksessä hieman kulumaa)
Lento 714 (tyydyttävä, liimaukset osittain pettäneet, muuten siisti)
Kultasaksinen rapu 1972 (tyydyttävä, selkämyksessä kulumaa ja takakannen kulma taittunut noin sentin matkalta)
Faaraon sikarit 1972 (hyvä, ensimmäisellä sivulla pieni lyijykynämerkintä ja selkämyksessä hieman kulumaa)
Sininen Lootus 1972 (hyvä, selkämyksessä pientä kulumaa)
Mustan kullan maa 1973 (hyvä, selkämyksessä kulumaa)
Castafioren korut 1974 (tyydyttävä, liimaukset osittain pettäneet, muuten erittäin siisti)
Päämääränä kuu 1975 (hyvä, etukulma taittunut parin sentin matkalta, muuten ei huomauttamista)
Tintti ja Picarot 1976 (erinomainen)
Kuningas Ottokarin valtikka 1977 (tyydyttävä, etukannen kulma taittunut parin sentin matkalta, takakannen kulma taittunut, muutamalla viimeisellä sivulla väritöntä nestetahraa eli ilmeisesti kaatunut vettä)
Tintin toiset painokset:Tintti Tiibetissä 1974, 2. painos (tyydyttävä, itse sivut erinomaisessa kunnossa mutta selkämyksessä pari teippiä ja etukannessa kulumaa)
Mustan saaren salaisuus 1975, 2. painos (erinomainen)
Tuhatkaunon tapaus, 1975, 2. painos (tyydyttävä, etukannessa kulumaa ja takakannessa tahra, liimaukset ja sisäsivut hyvässä kunnossa)
Seitsemän kristallipalloa, painos ? (sivu jolla siis tiedot painoksesta ym. puuttuu, liimauksessa sanomista ja etukannessa kulumaa, itse sisäsivut hyvässä kunnossa)
Särkynyt korva 1985, 2. painos (hyvä kunto kaikin puolin)
Lucky Luket:Daltonit etsivät aarretta, 1980, 1. painos (hyvä, ainoa huomauttamisen aihe takakannen kulma joka taittunut parin sentin matkalta)
Suuri Rodeo, 1989, 1. painos (hyvä)
Piikkilankoja preerialla, 1985, 3. painos (tyydyttävä, takakannessa hinta merkitty kynällä ja sopivassa valossa näkyviä painaumia kirjoittamisesta albumin päällä, muuten siisti)
Asterixit:Asterix ja ennustaja, 1975, 1. painos (tyydyttävä, etukannen alakulma taittunut, muuten siisti)
Asterix Belgiassa, 1979, 1. painos (erinomainen)
Asterixin harharetket, 1982, 1. painos (hyvä)
Asterix lyö vetoa, 1993, 3. painos (hyvä)