Kirjoittaja Aihe: Anime sarja mitä ei olisi pitänyt koskaan tehdä! * * PERUSTELE * *  (Luettu 10827 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Purkki

• Uusi jäsen
Itse sanoisin ,että karmivin anime joka ikinä on tehty ja nähty on ollut Cos-prayers. Siihen verratuna Dragon ball ja Sailor moon tuntuvat mukavilta ja järkeviltä. Miksi cos-prayers on täysin abysmaalinen. Koko sarja pohjautui aivan tökeröön fanserviceen ja huonoon maailmanpelastus juoneen taikatytöillä joiden taustatarinakin oli erittäin hatara ja epämääräinen vaikka sarja olikin vain 6 jaksoa pitkä niin kyllä siihen olisi voinut vähen enemmän selitystä laittaa.

animemonster123

• Jäsen
  • ^^
Juu. Minun mielestäni ei olisi pitänyt keksiä Duel mastersia:P

J.M:salo

• Jäsen
Koska?

WARE

• koodaaja
  • Uusi jäsen
  • xzibit
Digi -pokemonit, Duel Master ja Sailor Moon.

Pokemon - Hyvä idea, useimmiten mutta liian paksua.
Digimon - Ääninäytteliössä ei ole hurraamista, ja tunnelma.
Duel Master - Huono idea, huono toteutus.
Sailor Moon - Tunnelma on surkea ja toteutus whacks.
CTRL-ALT-DEL

Hakku

• Ylin perämies
  • Uusi jäsen
Olihan tuo Sailormoon aikamoinen pettymys. Eikös se homma mennyt siinä jotenkin näin? Helvetistä tulee jokin demoni riehumaan maanpäälle ja sitten ne tytöt listivät sen ja seuraavassa jaksossa sama homma? Eipä tuollainen toistuva asia pahemmin kiinnosta. Mutta paihin asia koko sarjassa oli ruotsidubbaus!!!  :P
Sailormoonin ruotsidubbaus on koko sarjan pelastus! Pelästyin kamalasti kun telkkarista tulikin kerran varoittamatta alkuperäiskielellä ryyditetty jakso. Usagin ääni oli helvetillistä kimitystä.
Itse jätän Yugioh-GX:n ja esim. Duelmasterssin katsomatta, suomidubbaukset näissä eniten ärsyttävät. Myöskin juoni, joka molemmissa liittyy korttipeleihin ei minuun iske sitten ollenkaan. Päähenkilöt ovat erityisen ärsyttäviä ylipirteytensä ja turhan itsevarmuutensa takia.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2006 klo 10:23:42 kirjoittanut Hakku »