Kirjoittaja Aihe: Anime sarja mitä ei olisi pitänyt koskaan tehdä! * * PERUSTELE * *  (Luettu 10798 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

proffa

• Vieras
Kertokaapa jokin sarja mitä vihaatte niin paljon, että toivoisitte ettei sitä olisi koskaan tehty. On eräs sarja mitä inhoan todella paljon ja se on todella typerä. PRINCE OF TENNIS. Miten joku on voinut tehdä niin tylsän sarjan?!?  Koko sarjassa ei tapahdu mitään jännää, peli kohtaukset ovat tehty naurettavasti, ja sarjassa on melkeimpä sellainen YAOI tunnelma. Tämä on vain minun mieli piteeni sarjasta mutta jos täällä on joitain jotka pitävät Prince of tenniksestä niin kertokaa minulle mikä siinä oikein kiehtoo.

kauna

• Jäsen
Re: Anime sarja mitä ei olisi pitänyt koskaan tehdä!
« Vastaus #1 : 06.10.2005 klo 23:21:12 »
Minä vihaan sarjakuvaharrastajien suomenkielen surkeutta. Animesarja, pelikohtaukset ja YAOI-tunnelma ovat yhdyssanoja.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2005 klo 23:24:01 kirjoittanut kauna »

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #2 : 06.10.2005 klo 23:28:45 »
Kaikki proffan viestit tähän mennessä ovat olleet anti-animeviestejä. En välttämättä tekisi ajatushyppyä, että hän on sarjakuvien seuraaja.

Me ollaan hyvin kulturellia väkeä, me sarjisten lukijat. Mäki osaan typottaa spidermanin viidellä eri tavalla!

starscream

• Jäsen
« Vastaus #3 : 07.10.2005 klo 15:26:12 »
Ja minä kun luulin että tenniksen prinssiä katsotaan juuri sen yaoi-tunnelman vuoksi.

Eipä ole tullut vastaan sellaista animea mitä olisin inhonnut niin paljon, että haluaisin kieltää sen katsomisen muiltakin ihmisiltä.

Taavi Suhonen

• Jäsen
  • Don't dream it, be it
« Vastaus #4 : 07.10.2005 klo 15:38:20 »
Mäki osaan typottaa spidermanin viidellä eri tavalla!

Ja annoit jopa yhdestä niistä näytteenkin  ;)

Kysely on tyhmä, koska ei ole mikään pakko katsoa sellaisia sarjoja, joista ei tykkää. Minä en katso Beybladea enkä Duel Mastersia, koska totesin ne parin jakson katselulla minulle soveltumattomiksi (DM:ssä otti eniten ehkä päähän se jenkkien lisäämä "kattokaa miten huono sarja tää on"-osoittelu), mutta koska monet lapset niistä ilmeisesti nauttivat, on niillä selvästi jotain arvoa jollekin.

Angel

• Vieras
« Vastaus #5 : 21.10.2005 klo 17:18:34 »
ei vois olla kauheempia sarjoja olemassa kun sailor moon ja dragonball z >:(

Marsumestari

• Jäsen
« Vastaus #6 : 21.10.2005 klo 20:15:09 »
En ole onneksi vielä nähnyt yhtäkään niin huonoa anime-sarjaa, että jaksaisin täysin lytätä sen. Kaverilla näkemäni Violence Jack ei kylläkään oikein yhtään miellyttänyt minua vaikka raaka väkivalta ei yleensä häiritse minua. Jotenkin se ei vain toiminut. Suurin osa huonoista sarjoista taidetaan tehdä videolevitykseen vaikka onneksi video-animesta löytyy paljon erittäin hyviäkin sarjoja (esim. Video Girl Ai, Gunbuster, Dominion Tank Police ja varmasti monta muutakin, joita en ole nähnyt).

Sailor Moon taas on selkeästi parhaita Suomessa näytettyjä anime-sarjoja.

Mia-san

• Vieras
« Vastaus #7 : 30.10.2005 klo 19:09:19 »
Niitä on paljon. Esim. Digimon, Pokemon, Battle B-Daman, dragon ball, Duel Masters. Vihaan niitä, koska nyt esimerkiksi Duel Masterssin idea perustuu vain korttipeliin. Kyllä pitäisi niissä jotain muutakin olla.

PTJ Uusitalo

• Mediaholisti
  • Jäsen
« Vastaus #8 : 30.10.2005 klo 19:22:18 »
Niitä on paljon. Esim. Digimon, Pokemon, Battle B-Daman, dragon ball, Duel Masters. Vihaan niitä, koska nyt esimerkiksi Duel Masterssin idea perustuu vain korttipeliin. Kyllä pitäisi niissä jotain muutakin olla.

Ja kerrohan, miksi Digimon on huono sarja? Onhan siitä tehty pelejäkin, mutta käsittääkseni idea oli TV-sarjassa ihan originaali.

Pokémon taas... No, siinä pilattiin loistavan pelisarjan maine ikuisiksi ajoiksi keskivertoa huonommalla lastensarjalla. Huoh.

Taavi Suhonen

• Jäsen
  • Don't dream it, be it
« Vastaus #9 : 30.10.2005 klo 19:41:13 »
Ja kerrohan, miksi Digimon on huono sarja? Onhan siitä tehty pelejäkin, mutta käsittääkseni idea oli TV-sarjassa ihan originaali.

Pokémon taas... No, siinä pilattiin loistavan pelisarjan maine ikuisiksi ajoiksi keskivertoa huonommalla lastensarjalla. Huoh.

Digimon on kyllä lelupohjainen sarja (ensimmäinen Digimon-tuote taisi olla virtuaalilemmikki), mutta ei sekään siitä automaattisesti tee huonoa. Digimon on oikeasti yksi parhaita lastensarjoja mitä olen koskaan nähnyt.

Pokémonin anime-versio ei harmi kyllä tosiaankaan juonensa kannalta yllä mon-toverinsa tasolle, mutta sitäkin katselen ilolla ihan jo Jamesin takia. Jamesin "I didn't think it would be nice taking it from behind!" ja muut tuollaiset klassikkolausahdukset ovat sarjan parasta antia.

OKE OKE

• Jäsen
  • "Bring them to me"
« Vastaus #10 : 30.10.2005 klo 22:42:16 »
Sailor Moon! >:(...Koska siinä on niin surkea idea mitä ei koskaan olis pitänyt lähteä toteuttamaan!
« Viimeksi muokattu: 31.10.2005 klo 20:23:50 kirjoittanut OKE OKE »

Watashi wa iru

• Vieras
« Vastaus #11 : 01.11.2005 klo 16:51:13 »
ei vois olla kauheempia sarjoja olemassa kun sailor moon ja dragonball z >:(
Yhdyn näihin sanoihin,no Sailor Moonin voisi muuten sietää mutta on hjuvin rasittavaa,että joka ikisessä jaksossa on melkein samanlainen juoni ja ainiin se on myös rasittavaa että Usagi vollaa koko ajan.

proffa

• Vieras
Olihan tuo Sailormoon aikamoinen pettymys. Eikös se homma mennyt siinä jotenkin näin? Helvetistä tulee jokin demoni riehumaan maanpäälle ja sitten ne tytöt listivät sen ja seuraavassa jaksossa sama homma? Eipä tuollainen toistuva asia pahemmin kiinnosta. Mutta paihin asia koko sarjassa oli ruotsidubbaus!!!  :P Juuh… Onhan näitä huonoja sarjoja tullut valitettavasti (Prince of tennis mukaan lukien) usein nähtyä. Mutta tuo tennisprinssi on edelleenkin surkein näkemäni sarja.

VAROITUS! Jos teillä on joskus mahdollisuus nähdä  ;kocRanM ;D Upon a Star niin en suosittele katsomaan oman mielenterveytenne kannalta. Ette tule menettämään mitään.

*laretsu*

• Jäsen
  • Moshi ima kanashimi afureru nara.
Pakko sanoa että DBZ on kaikkein surkeinta mitä olen nähnyt.En siis voi kestää sitä!Ja syynä on se että yhden vastuksen listimiseen menee niin kauan että sen loputtua ei edes tiedetä kauanko siinä meni. ??? Eli se on syy. >:(

dErasmus

• Afrodude
  • Jäsen
  • KiKii!
No riippuu taas, mistä roikkuukin; Ainakin Tanemuran "   Full Moon wo Sagashite" on yksi niitä, joita kylmää vieläkin, mutta se on ehkä juuri sen musiikkinsa takia (haloo, kuka älynvälkky oli keksinyt, että otetaan keski-iän paremmalle puolelle ehtinyt nainen laulamaan tunnaria?).
Täytynee kai sanoa Puri Puchi Yuushi. Loistavat yhdeksän jaksoa näin ja päädyin tulokseen, että se on ärsyttävän naiivi, itseääntoistava ja klisesitä kokoon rääpitty anime. Fansubbaajakin  koko ajan kyseenalaisti, miksi ylipäätään olin ladannut jakson, mikä kertoo kiitettävästi koko kokonaisuudesta.
Ja sitten tätä DBZ/Sailor Moon- papatusta voisi hieman miettiä; okei, ne on Suomessa esitetty ja fanitettu, mutta ei se tee niistä huonoja. Onhan niitä vastaavanlaisia vielä huonompia...ja sattuikos joku vertaamaan näiden tekoajankohtaa nykyiseen animetarjontaan?
« Viimeksi muokattu: 13.05.2006 klo 23:18:06 kirjoittanut dErasmus »