Sain Kampintorin divarin kavereilta ilmaislipun niin pitihän se käyttää. Olin päättänyt etten tee heräteostoksia joten mukaan tarttui vain toi maalari-Jysäys, Pixy ja FC Palloseura 3 (yleensä en ole kova omistuskirjoitusten perään mutta tästä olen aika ylpeä, Pauli Kallio toivottaa loistavia pelikausia). Noi teki kympin, Christer Nuutisen albumi ja Laikku tulee ostettua varmasti mutta saivat vielä jäädä. Harmittaa kun en ostanut sitä Timpan Rooma-kirjaa, kahdeksalla erkillä se olisi ollut loistokauppa. Se Bang-koju oli tosi sympaattinen, ei mitään päällekäyvää myyntimeininkiä mitä sitäkin oli tarjolla vaan leppoisa meininki.
Erityisesti mieltä lämmitti tuo Hazard. Vain 8 euroa ja sivuja on kuiteskin peräti 80.
On nääs ruvennut Frank Robbins kiinnostamaan viime aikoina. Hienoa mustaa ja valkoista, eikä kuitenkaan mitään taidesoopaa (oikeistolaista soopaa, kenties
)
(tää on off-topic, anteeksi, me törmättiin tuolla)
Mulle Hazard on iso guilty pleasure, se ilmestyi Keskisuomalaisessa josta luin sen aina pienenä landella. Ihan loistava, Robbinsin piirros näyttää niin vaivattomalta ettei sen taitoja tajua jos ei katso tarkemmin. Mua ei vieläkään kiusaa niissä se kommaripelko, se on niin överiä että se on hupaisaa ja toihan oli ajan henki. Mutta tosta albumista mä en ikinä perustanut, musta ne oli huonosti valittuja ne sarjat. Ehkä poliittinen korrektius oli syynä että noi on vähän pliisuja, parhaita on juuri ne jossa bolsevikit ja kiinalaiset saa kyytiä ja vapaa maailma on vielä vapaampi