Jos jotain pitäisi kehittää, niin tekstausta. Välillä on vaikea saada selvää, mitä olet kirjoittanut.
Tämä on mun perusongelma, ihme ettei siitä ole aiemmin tullut pahemmin sanomista. Olen kyllä tiedostanut asian ja koettanut tehdä sille jotakin, mutta ilmeisen epäonnistunein seurauksin. Varmasti tuo A4-originaalikoko on osasyynä, pitää koettaa saada tekstit mahtumaan melko pieneen tilaan. Originaalikokoa en kuitenkaan aio näissä sarjakuvissa muuttaa (ainakaan näillä näkymin), joten täytyy keksiä joku muu keino, esim. ohuempi kynä tms. Mitä suosittelisit? En haluaisi tekstata koneella. Sinänsä muuten outoa tämä tekstauksen puuroutuminen, kun mulla on muuten omasta mielestäni erittäin selvä käsiala, mutta sitten kun pitäisi raapustaa puhekuplien sisään, siihen tulee jotakin ylimääräistä puserrusta ja jännitystä eikä lopputulos ole hyvä...
Oletko tarjonnut Tittaa&Tatua mihinkään lehteen?
En toistaiseksi. Tarkoituksena kyllä on, en vain oikein tiedä että mikä olisi sopiva kohde ja mahdollisesti sarjiksistani kiinnostunut taho.
Tuukalla on taas perusvarmaa tuukkatyyliä, tosin värit tuovat juttuun mukavaa piristystä. En ole tainnut aiemmin nähdäkään sulta mitään värillistä (siis valmiita juttuja, joku luonnos sulla kyllä kerran oli). Tosiaan jotain varjoja tai lisäsävyjä juttu vielä kaipaisi, mutta sehän ei ollutkaan vielä valmis. Loistava ilme keskimmäisessä ruudussa! Tuukka-parka, sattuiko pahasti?

Kattolevyssä voisi olla vielä muutama vauhtiviiva, putoava liike tulisi ehkä paremmin esille.