Taas on tullut lisää kuvia:
TuukkaTuota noin, ei ole suosikkini kuvituksistasi, mutta miehen hiuslaitteessa on hyvä idea. Mielestäni sinulla on hyvin hallussa mustan ja viivavarjostuksien käyttö. Vähän kaipaisin lisää dynamiikkaa kuviisi, mutta sitäkin varmasti tulee ajan myötä.
ökpöTykkäsin etenkin noista naishahmon hiuksista, hienot väriraidat. Muuten noissa vanhoissa kuvissa ei ymmärrettävästi näy niin paljoa oma tyylisi. Niin ja jos töiden lopettaminen on sinulle ongelma, niin kokeile tehdä semmoisia lyhyitä muutaman sivun tarinoita. On nimittäin sääli jos työsi jäävät kesken. Se megaeepos ei paljoa lämmitä jos se jää loppuiäksi pöytälaatikkoon.
J. VehnäMukavaa että jaksat lähetellä myös tänne kuviasi. Hieno kuva eikä minusta siinä ole mitään vikaa. Oikea konepellin kulma on mielestäni ehkä hieman outo jos sitä oikein millin päästä katsoo, mutta kyseistä asiaa on mahdotonta huomata yleisemmällä silmäyksellä.
MarkkuTaas poseerauskuvia

Väritys tuo mukavasti eloa kuvaan ja anatomiakin on kohdallaan. Mutta voisit minusta tehdä jatkossa enemmän sarjakuvaa, sitä esimerkkiäsi oli ihan mukava lukea ja uskoisin että sarjakuvan tekeminen olisi kehityksesi kannalta hyvä juttu. Nyt nämä kuvat ikäänkuin junnaavat paikallaan aihepiirinsä puolesta.
JarnoKiitän kritiikistäsi, parantelin juuri tänään noiden uusien sarjakuvien kontrasteja ja tekstityksiä ja jälki on hieman siistimpää kuin aikaisemmin. Siihen "johonkin" en osaa sanoa vastausta, en ole itsekään koskaan täysin tyytyväinen kuviini, mutta uskon sen johtuvan harjoituksen puutteesta (olen näet piirtänyt aktiivisemmin vasta alle vuoden) Jatkossa aion kuitenkin hylätä viivavarjostuksen ja käyttää enemmän tasaisia mustia pintoja, katsotaan mitä siitä syntyy.
Kerrontatyylini on aika tiivistettyä, useat tapahtumat jäävät ruutujen ulkopuolelle ja lukijan mielikuvituksen varaan, mistä olen välillä saanut kritiikkiä hitaamman kerronnan ystäviltä. Pyrin kuitenkin aina säilyttämään tietyn loogisuuden ruutujen välillä, mutta aina ei voi onnistua, kun ihmiset ovat niin erilaisia ja omat taidot eivät välttämättä riitä.
Ja minulle saa aina antaa myös ylimalkaisempaa negatiivista palautetta, se ikäänkuin ruoskii tarkastelemaan tekeleitään kriittisimmin silmin.