Huomasin, että vuonna 1991 on ilmestynyt Leloupin Yoko-romaani. Se kertoo Yokon lapsuudesta 16-vuotiaaksi asti. Kuvitustakin on mukana.
Olen näitä sarjakuvahenkilö- ja tässä tapauksessa Yoko-aiheisia kuvia keräillessäni nähnyt kyseisen kansikuvan ja siis tuo kirja kertoo Yokosta ja hänen varttumisestaan. Tuo ranska kun ei ole minun vahvimpia puoliani, Bardon

. Harmi, olisihan tuo varmasti mainiota luettavaa, kun siinä Leloup itse, eikö kuitenkin, kertoo kuinka Yokosta kasvoi se meidän tuntemamme monitaitoinen japanilainen sankaritar, jonka seikkailujen rajana on vain ja ainoastaan piirtäjänsä mielikuvitus. Siis, ilman ns. kieliongelmia varmaa ja uniikkia keräilytavaraa

!
Muuten, kun tarinoissa '
Matka halki aikojen' (suomennettuna alkuperäinen nimi tulisi olla jotain sinnepäin kuin 'Maailman Aamu' mikä taas onkin se saaren nimi, jossa seikkailu tapahtuu, mutta ei ehkä tarinan nimenä olisi kovinkaan vakuuttava), '
Paholaisen kammio', '
Taivaallinen dzonkki' ja '
Sumujen pakodi' todellakin liikutaan ajassa, tulevaisuudesta nykyhetkeen saapuneen
Monyan aikakoneella, niin milloin on tulossa tämä ko. seikkailu, jossa Yoko ja kumppanit kohtaavat Monyan ensimmäistä kertaa? Onko tälle julkaisulle määritelty vielä mitään aikataulua? Kovasti tahtoisin saada lukea ko. seikkailun. Niin kuten myös tarina '
Viesti ikuisuuteen' jota ei ole tietääkseni vielä julkaistu albumina Suomessa. Non Stop lehdessähän sekin tarina julkaistiin ja niiden lehtien etsiminen olikin ajallisesti melkoisen penkomisen takana, mutta sen arvoista, sillä onneksi kaikki osat löytyivät samasta antikvariaatista

.