voi kyllä! ja ehdottomasti ouluun!
itse asiassa oon itsekin haaveillu sarjiskaupan perustamista ouluun.. mutta vain haaveillu. mun haaveissa se olisi sarjakuvakauppa/työhuone, jossa mä voisin tehdä valopöydän ääressä hommia samalla ku asiakkaat makoilis mukavalla sohvalla, hörppis kahvia ja lukis sarjiksia... ja joskus ostais niitä... mut se onki vaan haaveilua...
miksi oulussa ei muka vois sarjiskauppa menestyä? ouluunhan alkaa kerääntyä aika lailla sarjakuva ammattilasia (ja harrastajia), ja on limingan taidekoulu vieressä (sieltä saa varmasti asiakkaita.. laittaa jonkun pienen limingan alennuksen ni ainaki

). Oulu on iso kasvava kaupunki, jossa on yliopisto, lasten elokuvafestarit ja musiikkivideo festarit.. ja vielä tällähetkellä huono kirjakauppa (puhumattakaan sarjakuvamyynnistä) tilanne. todettakoon, että oulussa on tosiaankin kaksi suomalaista, eikä vähään aikaan ollut muuta. ne sitten sai kilpailla keskenään, ja tietäähän ettei se ollut mitenkään antoisaa. nyt tosin on tullut kipa, ja kohta tulee akateeminen sekä like (näin olen kuullut...), joten kilpailu kiristyy lähiaikoina huomattavasti...
kyllä mun mielestä oulusta pitää kehittää sarjakuva kaupunki, vallata milou takaisin keski-ikäisiltä pummeilta!
olis se kyllä mukava, kunhan siitä ei kehity sellaita kuin kukunor, jossa tuntuu että siellä myydään pelkästään oheistuotteita, eikä ollenkaan sarjiksia...
niin milloin sä ajattelitkaan perustaa tän sarjisliikkeen ouluun

?
mä ainakin pystyn heti lupaamaan tulevani vaki asiakkaaksi