Author Topic: Thor  (Read 2036 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vincent

• Jäsen
Vs: Thor
« Reply #480 on: 09.11.2017 klo 06:30:50 »
Toki, mutta [spoiler]kenen alus alus pamahti eteen?[/spoiler]

[spoiler]Thanoksen[/spoiler]

Pässi

• Jäsen
« Reply #481 on: 09.11.2017 klo 18:05:48 »
Taika Waititi kertoo jotta asia on just niin.

Maisteri Outo

• Jäsen
  • (Ei tekstiä)
« Reply #482 on: 11.11.2017 klo 11:55:18 »
No tämäpä oli helvetin viihdyttävä leffa. Hyväkin? Kyllä, tietyin varauksin. Oon vähän pettynyt siitä, että Thorissa on siirrytty tällaisen Gotg-tyylisen komedian puolelle. Se söi tietyssä mielessä leffan tehoja, kun olen tottunut sarjakuvapuolen (erityisesti Simonsonin) mahtipontisempaan ja vakavampaan Thoriin. Mutta aina kun oli Thor-mytologiaa kankaalla, olin kyllä ihan myyty.

[spoiler]Surtur, Fenris, Skurge yms. Ja se että Asgard lopussa todella tuhottiin. Jep jep :)[/spoiler]

Mutta. Piirun verran parempi kuin Gotg2 (juuri tuon pseudoviikinkimytologian takia) ja paljon parempi kuin Spiderman:Homecoming, joka oli minusta vähän turhake ja lievästi pettymys. Juuri liian komediallisuuden takia ei yhtä hyvä ja uudelleenkatsottava kuin Logan ja Wonder Woman, mutta MCU:n paras veto tänä vuonna ja ehdottomasti katsomisen arvoinen.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #483 on: 21.11.2017 klo 23:18:09 »
Leffa nähty ja sai vastinetta rahalle mutta liikaa Gotgtä ja liian vähän Thoria, pahalaiset olivat ihan ok mitä nyt Surtur olisi voinut olla pahempi (jos vertaa sarjakuvaan niin oli pikemminkin normi tulidemoni paitsi sitten loppupuolella) ja Helakin oli aika vaisu (saman asian olisi melkein ajanut joku pahalainen), Grandmaster olisi sopinut paremmin Gotghen kuin Thoriin, huumori toimi osittain mutta iso osa oli muka-hauskaa. Ei yltänyt ed. Thorin tasolle.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Reply #484 on: 06.02.2018 klo 06:10:13 »
Olin sitä mieltä, että Hulk ja Thor ei voi olla huono yhdistelmä, mutta oli se kaikista Planet Hulk jne. viittauksista huolimatta.

Oliko tämä nyt sitten Kostajat 2,5, kun GOTG tuli kuitenkin läpi joka kulmasta ja sitten piti lopettaa niin, että jatketaan seuraavista Kostajista. GOTG teki kuitenkin kaiken tässä nähdyn jo niin hyvin, että olisi jotain omaakin pitänyt olla.

Huumoria ja yleistä ilveilyä oli liikaa. Alusta lähtien nousivat karvat pystyyn. Omituinen audiovisuaalinen sekasotku koetti hakea jotain retrofiilistä videopelien esihistoriasta tai jotain.

Hela oli hyvä, Surtur olisi vetänyt koko touhun efektimössön puolelle. Eikun hetkinen, eihän tässä ollut muuta kuin efektimössöä.

Oli tämä varmaan piirun verran parempi kuin GOTG 2, mutta koska en enää sitä jatko-osaa muista niin varmaksi en mene sanomaan.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #485 on: 17.07.2019 klo 01:00:55 »
Thor 4.
Taika Waititi ohjaa ja käsikirjoittaa.

X-men

• Jäsen
« Reply #486 on: 17.07.2019 klo 19:33:30 »
Vieläkö Hemsworth tulee heilumaan vasaran kanssa vai loppuiko tämänkin soppari?

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #487 on: 17.07.2019 klo 21:23:32 »
Toivottavasti maha on edelleen mukana kuvioissa.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #488 on: 21.07.2019 klo 04:41:27 »
Natalie Portman kylläkin ja pohjaa Jason Aaronin Mighty Thor eli tässä on Thoreja kaksin verroin

X-men

• Jäsen
« Reply #489 on: 09.09.2020 klo 19:17:14 »
Vuonna 1981 oli suunnitteilla Thor-elokuva. Stan Lee kertoi Comics Featurelle (# 11) että Orson Welles on siinä Odin.

Ei kertonut kolumnissaan tuon ajan lejdissä.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #490 on: 18.04.2022 klo 18:29:39 »

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Reply #491 on: 18.04.2022 klo 18:40:50 »
Thor Love and Thunder traileri
Teaseri, jos tarkkoja ollaan.

Hyvältä näyttää, tosin Gorr näyttää uskomattoman typerältä, nettiin on jo vuotanut kuvia tulevista toimintafiguureista. Odotan silti leffalta muuten pelkkää hyvää.

EDIT:

« Last Edit: 18.04.2022 klo 23:05:46 by Riffe »

X-men

• Jäsen
« Reply #492 on: 18.04.2022 klo 19:34:13 »
Näytti ihan hienolta ja uusi Thor ei ilmeisesti ole Jane Foster kun oli "hiukan" rotevampi kuin Jane Foster.

Hyvältä näyttää, tosin Godd näyttää uskomattoman typerältä, nettiin on jo vuotanut kuvia tulevista toimintafiguureista. Odotan silti leffalta muuten pelkkää hyvää.

Curtville: Oiskohan Gorr eikä Godd.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #493 on: 18.04.2022 klo 22:50:42 »
Teaseri, jos tarkkoja ollaan.

Ollaan täsmällisiä sitten, teaseri eli härnäke.

Näytti ihan hienolta ja uusi Thor ei ilmeisesti ole Jane Foster kun oli "hiukan" rotevampi kuin Jane Foster.

Curtville: Oiskohan Gorr eikä Godd.
Tähän asti vasta ohjaaja, näyttelijä, tuotantoyhtiö ja Marvel ovat kertoneet kyseessä olevan Jane Foster esittäjänään Natalie Portman, mutta vissiin ovat väärässä.
On, miksi haluat kertoa sen minulle? Muutkin kuin sinä joskus kirjoittavat asioita pieleen. Minä pidän jumalten teurastajasta lähtökohtaisesti mutten ole nimeään maininnut.

Johan tässä ehti melkein hetken olla hyvän tuulisen laadukkaan viihteen lupauksen ilahduttama melkein tovin.

mcdonut43

• Jäsen
« Reply #494 on: 20.04.2022 klo 14:51:48 »
On Natalie Portman. Jossain oli kuvia miltä se näyttää nykyään. Nostanu paljon punttia. Oon tosin aina ihmetellyt sitä, että tehdään iso numero kuinka paljon joku näyttelijä on treenannut. Kuitenkin sitä miten lihaksikas joku on voidaan "korjata" elokuvassa mutta huonoa näyttelemistä, huonoa ohjausta, huonoa käsikirjoitusta jne. niin niille ei paljoa voida tehdä.

Mua ihmetytti tässä trailerissa se että olin luullut että elokuva olisi pitkälti Natalie Portmanin leffa mutta näyttää, että Lady Thor on vain sivuosassa. Toinen jännä juttu trailerissa oli se kun Thor näyttäisi istuttavan Stormbreakerin jonka varsihan on Grootin käsi.