^ Mulle tuli mieleen Lotrien luolapeikko. Midgard Serpent se ei ainakaan voi olla, siihen vaaditaan vielä tuplasti enemmän tehostebudjettia

Ja muutenkin tuolla on jalat. Ja tämä olikin trailerin ainoa huono asia. Aivan kuten Iron Man 2:n kohdalla, kakkostraileri on se joka potkii perseelle oikein kunnolla. Sateenkaarisilta, kirjoitus Mjölnirissä, Lokin sarvikypärä... Huhhuh.
Saas nähdä muuten mikä on tämän leffauniversumin näkemys asgardilaisten jumaluudesta. Tuossahan Odin veisteli jotain tyyliin "will you swear to God the lives of the innocent, and preserve the peace", ikäänkuin asgardilaiset eivät pitäisi itseään paljon minään. Ja helkkari sentään noita pasuunoita tuollaa taustalla. Tämä lähentelee jo
Hannibalin asemaa parhaana trailerimusiikkina.
Joo morjens, tämä fani on myyty jo heti kättelyssä. Tai on ollut jo pitkään, mutta kyllä näin hienolla mainoksella into säilyy loppuun asti. Toivotaan että tämä jälkimmäinen traileri tulee Finnkinon teattereihin. Eihän muuten kukaan ole sattunut näkemään sitä edellistä traileria minkään leffan edellä? Minä kun en ole.
Tajusin muuten vasta teidän kommentteja luettuani että tuo 1:45 -kolmikkohan on Warriors Three. Kyllä mulle kelpaa Tuomari Volstaggina. On ihan ymmärrettävää ettei kaikki sarjakuvien sarjakuvamaisimmat asiat taivu sellaisenaan valkokankaalle, Hämiksen läpänheitosta Volstaggin elefenttiruumiiseen