Vielä silloin kun olin klassikon tilaaja tuli se 2021 alkaen Aku ankan kanssa samassa pussissa. Tilauksen päättymisen jälkeen kerran vuodessa on saanut tilata näytenumeron ja olen silloin valinnut klassikon. Se on sitten tullut akun kanssa samassa pussissa. Kuulostaisi että tässä tapauksessa kyse on juuri tuollaisesta näytenunerosta jos kukaan muu ei akun kanssa saanut klassikkoa.
Itseäni nuo uusinnat ärsyttivät kun oli kaikki Aku lehdet, ekstrat/klassikot, taskarit, roope-sedät, barksin kootut, rosan kootut sekä lisäksi lähes kaikki julkaistut albumit, kovakantiset jne. Silloin tuntui todella turhalta maksaa niistä tarinoista jotka jo on hyllyssä. Nyt kun disneyn keräilyn on jo käytännössä lopettanut niin on ihan sama vaikka klassikossa tulisi vuodessa 12 kertaa sama numero johon vain vaihdetaan numero kanteen kuukausittain.
Mä en ole tilannut kyllä mitään Klassikon näytenumeroa. Aku Ankan tilasin niin, että sain Digi-Akun mukaan, jos joskus tarkastan jonkun jutun sieltä (ei ole kyllä tarvinnut). Siis mun kylkiäinen on toi Digi-Aku. En siis tiedä miksi tämä Klassikko oli juuri minulle laitettu tulemaan pussitettuna normi Aku Ankan kanssa ja miksi sitä ei muut kvaakissa ole saanut.
Mutta niin kuin sanoin...ounastelen, että se voisi olla joku uusi painostuskeino, jolla yritetään mut saada taas tilamaan Klassikko. Tilaan sen heti, kun Klassikko muuttuu takaisin Aku Ankan kuukauden sarjisextraksi eli semmoiseksi miksi Markku Kivekäs sen aikanaan meille taisteli.
Roope-setä taskukirjan tilaisin kanssa heti, jos se alkaisi tulemaan uudestaan...se oli erittäin hyvä taskukirja.
Mulla vähän sama juttu ton Tosan kanssa...melkein kaikki löytyy, joten en tarvii tätä Klassikkoa. Mut kyllä mä toivon, että se säilyy, kun muut sitä tykkää lukea. Kyllä tänne Suomeen yksi Klassikkokin mahtuu.
Kun vain lopettaisi sen puhelinterrorin sieltä Sanomilta...joskus liian aikaisin soitelleet ja herättänyt mut...siinä vähän suutahtaa silloin. No näitä pussitettuja Aku Ankka + Klassikko juttuja kyllä voi luukustani pudotella...pysyy normi Aku ankka paljon paremmassa kunnossa, kun se on pussissa ja se postiautomaatin lisäämä postitustarrakin pysyy poissa lehteni takakannesta. Voin sitten noita Klassikoita vaikka polttaa lämpimikseni vaikka maalla saunan pesässä...tulee nekin hyötykäyttöön.