Egmontilla ei ole mitään pelättäävää. Birthright on DC'llä ilmeisesti aika korkealla tärkeysjärjestyksessä. Vaikka ensimmäiset kahdeksan numeroa julkaistaisiinkin tänä vuonna, niin siihen mennessä kuin kahdeksas ilmestyy niin sarja on silti loppunut jenkeissä.
Mutta saako Birthright oman DC-Spesiaalin? Minä olin siinä uskossa että ne ei-antologia spessut julkaisivat eri sarjoja kuin antologiat. Vrt. ensinumerossa on tarina Detective 27, joka siis ilmeisesti kertoo Bruce Waynestä kuuluisan etsivätoimiston leivissä joskus 20-luvulla.
EDIT:
Eräs Batman/Supermanin ekan arkin kansista sekä
Toisen arkin toinen kansi. Mutta nämä ovat kansia, ja niissä taide on tietenkin pikkuisen yksityiskohtaisempia kuin sarjakuvassa itsessään. Mutta antaa kuitenkin vihjeitä itse piirrostyylistä. Ja kyllä, kansien piirtäjä teki myös sisällön.
EDIT2: Sinänsä huvittavaa, että DC on lyhyessä tahdissa käyttänyt läpi jo neljä "virallista" Terästyttöä. Ensin oli se Enkeli-Terästyttö, sitten tämän maallinen seuraaja minihame-Terästyttö, sitten tuossa ekassa kannessaki näkyvä tulevaisuudesta-tullut-terästyttö, ja nyt tämä uusi Olen-Kryptonista.
Huvittavaa koko hommassa on se, että numero kaksi lähetti Clarkille vain viestin eroavansa (eli hän on yhä "tuolla ulkona"), kolmonen on ilmeisesti yhä "around" (ellei uusi käsikirjoittaja päättänyt vain unohtaa häntä, vrt. Hämähäkkimiehen vauva), ja nyt meillä on jo nelonen, joka tälläisenään rikkoo koko Teräsmiehen perusidean - Viimeinen kryptonilainen. Toivottavasti tulee juonitwisti joka selittää tämän olevan epätotta. Kuten että hän on vain doppelgangeri, tai feikki, tai edes väärästä todellisuudesta. (Kuten Teräskoira, en voi uskoa että saimme vielä nähdä Kryptoaki >_<)