Etkös sä Mika saanut tätä Onnellisimmat seikkailut -kirjaa silloin tuolta Kaaren booky-myymälästä?
Lupasivat toimittaa sen mulle viikon sisällä...ei vaan kuulunut. Kävin viikottain ihmettelemässä siellä. Sitten se kauppa lopetti siellä...ei kai asiakkaat tajunneet koko kauppaa ja sen mahdollisuuksia. Kaaressa kun on tuo Suomalainen kirjakauppa.
Olisi vaan pitänyt uskaltaa ostaa toi Adlibrikseltä ja jännittää missä kunnossa Posti tuo sen perille. Kyllä nyt harmittaa...jää Glenat sarja vajaaksi. Mua ei tuo harvinaisuus silleen tunnu missään. Jos tuo olisi mulla, en myisi sitä kuitenkaan. Jospa tuosta tehdään englanninkielinen versio, niin ostan sit sen.
Oote kyllä aika hannuhanhia, jotka tuo opuksen olette saaneet...ei kannata luopua tuosta ikinä.
Itse olen nauttinut näistä Glenatin sarjakuvista todella paljon. Tuntuu taas siltä, kun olisin pikku poika ja lukisin ensimmäisiä Aku Ankan taskukirjoja tai Carl Barksin sarjakuvia tai lainaisin kirjastosta jättikirjoja ekaa kertaa. Näissä on jotain ihan uutta, mutta kuitenkin tuttua...Disney taikaa, joka sai minut aikanaan pauloihinsa ja sain nauttia hienoista sarjakuvahetkistä. Ja tuo Glenatin sarjakuvien taide...se on niin kaunista. Moni sarjakuvan ruudun voisi suurentaa ja pistää seinälle...ne on kuin taideteoksia. Ikävä juttu, että Sanomissa on nykyään ammattitaidotonta porukkaa. Niin paljon sontaa nykyään satanut niskaan sieltä päin. Sääliksi käy...ennen asiat osattiin paremmin...oliko silloin siellä ihmisiä töissä, joilla sarjakuvien toimittaminen ei ollut työtä, vaan harrastus, jota he rakastivat ja kunnioittivat lukijoita ja halusivat heille parasta mahdollista Disney sarjakuvaa.